Ga ik echt niet volhouden.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan, kan om 6 afgelopen zijn maar ok 7/half 8
kom op, doortrekken!quote:Op zondag 27 mei 2012 04:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga ik echt niet volhouden.
Moet maar downloaden morgen ofzo.
12 to 6 elbows mag niet.. dit wel.quote:
Veel MMA fans vinden dat juist jammer, dat deden ze vroeger bij PRIDE wel namelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:43 schreef mrstylo het volgende:
Vindt echt mooi dat ze bij UFC niet dat theater er omheen doen wat bij boksen wel gebeurt.
Waarom willen ze dat?quote:Op zondag 27 mei 2012 04:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel MMA fans vinden dat juist jammer, dat deden ze vroeger bij PRIDE wel namelijk.
Ik las vandaag op geschorenhond dat iemand zijn dat zijn chin toch een keer moet gaan crack'en.. misschien vandaag. Nou ik denk het nietquote:Op zondag 27 mei 2012 04:44 schreef THEFXR het volgende:
JDS kreeg nelson er niet onder en dan gaat het peewee wel lukken?? haha
Voor de show.. beetje entertainment erbijquote:Op zondag 27 mei 2012 04:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat?
Ik zie het gelijk dat het fake is en dan is het gewoon zielig. Is gewoon niet om aan te zien.
Wat vind jij eigenlijk?quote:Op zondag 27 mei 2012 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor de show.. beetje entertainment erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |