Behave.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We konden toen kiezen tussen Maud, Treble en nog een nietszeggend iemand. Best of the worst?
VOTE vote VOTE for the winners! We are the winners lalalalaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Redefine het volgende:
Ze waren toen sowieso kansloos. Want ze zaten tussen Lordi en We are the winners in.
Ik ook niet hoor..gewoon een protestliedje.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Cee het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Lordi nooit leuk heb gevonden, niet goed-leuk, of grappig-leuk of wtf-leuk. Gewoon, ugh.
Dit was de 1e ACT festival.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Cee het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Lordi nooit leuk heb gevonden, niet goed-leuk, of grappig-leuk of wtf-leuk. Gewoon, ugh.
Een soort euro neuroquote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor..gewoon een protestliedje.
Echt zo'n liedje waarvan ik toen zoiets had van rot op, wat een kut nummerquote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
VOTE vote VOTE for the winners! We are the winners lalalala
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Cee het volgende:
Of die kalkoen uit Ierland.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een soort euro neuro
Ik vind het wel wat hebbenEuro neuro ook trouwens
"Een tafeltje als act-gimmick! Woeiiii!"quote:Op zondag 27 mei 2012 01:46 schreef alors het volgende:
Dit was ook echt zo'n knullige Nederlandse actik ruik de spruitjes hier
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:46 schreef alors het volgende:
Dit was ook echt zo'n knullige Nederlandse actik ruik de spruitjes hier
Een protest-act tegen het circus dat Eurovisie was geworden. Een arrogante tante. Nep, maar men dacht dat het echt wasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |