Gelukkig niet... Meer dan 40 sowieso. Neemt niet weg dat ze veel te laag geëindigd zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:28 schreef Vrieskist het volgende:
Had IJsland nou uiteindelijk 0 punten? Ook wel sneu, geen slecht liedje toch?
Idd. Ik lees nu al reacties als 'zoiets moeten we ook insturen' en dat is dus FOUT! Wij hadden dit al lang kunnen insturen, maar nee nu doet Zweden het en kijk wat er gebeurt, verdiend ookquote:Op zondag 27 mei 2012 00:27 schreef MilaNL het volgende:
De grote fout is om een nummer te sturen dat op de winnaar van het jaar ervoor lijkt.
Noorwegen vond ik het vandaag behoorlijk slechter doen dan in de voorrondequote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heb laatste stuk punten even gemist, maar ze stonden wel lang op 0. Ook Noorwegen had weinig punten.
Kwaliteit is ook nooit echt hoog geweest maar laatste jaren is het gewoon een circus tent geworden.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar normaal hou ik het wel vol, maar dit was zo erg, echt zo erg
Geen fratsen hequote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
C1000 maakt laatste tijd alleen reclame voor SBS6 publiek.
Zie ook met die kut wijf/cabaretier. :")
quote:
Hier krijg je commentaar op!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef PG18 het volgende:
Groot Brittannië maar iets van 8 punten wel terecht, dat was wel bagger.
Ja, het nummer is vóór Eurovision al goed gepromoot via diensten als Spotify en dergelijke.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:27 schreef Quarant het volgende:
Ligt het nu aan haar PR ofzo, dat ze zoveel goodwill had in heel Europa?
Nee? Ik werd in 't begin al 'bang' toen ze al die punten kregen. Mooi, afgestraft. Top.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:30 schreef Madame_Paon het volgende:
En Griekenland is eindelijk een keer níet in de top 10 geëindigd.
Slim aangepakt gewoon.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:30 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, het nummer is vóór Eurovision al goed gepromoot via diensten als Spotify en dergelijke.
NL moet gewoon Rinus sturen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:31 schreef Anonymousz het volgende:
nl moet in de big 5
staan sowieso in de finale
Als de TROS het betaalt van een bezuiniging op Sterren.nl, prima!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:31 schreef Anonymousz het volgende:
nl moet in de big 5
staan sowieso in de finale
Ja, organiseer het NSF dan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |