Mevrouw die bij de repetitie een sneeuwvlokje had ingesliktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij kan ik me Zweden niet eens herinneren
Ik luister en Fok meequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:43 schreef Karzai het volgende:
Tv staat net te ver om de punten te kunnen zien, hebben jullie ook een kleine tv?
zat ik een nieuw deel te openen voor de kat zijn kut !quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:42 schreef Karzai het volgende:
En gewoon verder met de SC 40+ deeltje +1
Over drank,EK, werk, feestjes, schoonmaken, tuinieren, kledingkasten opruimen en veel andere dingen die ons ouderen hier op Fok! bezighouden..
DSQquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:43 schreef Mickeys het volgende:
Ehm, die Zweedse komt van Marokkaanse komaf
Nog even en dat is ook Europa johquote:
ah... een Jellereppequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef Jellereppe het volgende:
Nou oudjes. Chatten maar. Ik lees mee als jongere.
Ow ze spelen gewoon vals dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:43 schreef Mickeys het volgende:
Ehm, die Zweedse komt van Marokkaanse komaf
Ja vreemd ik ik verwachte er 1can karzai, maar later weer van jouw .. Anyway het topic is erquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zat ik een nieuw deel te openen voor de kat zijn kut !![]()
ik dacht al, huh... waarom doet ie ut niet
Aangenaam mevrouw.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... een Jellereppehmmmmmmmmmm
Nee, dat is nog een baby in mijn ogen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef Jellereppe het volgende:
Hoewel jongere. Val je daar wel onder met 22 jaar?
Een baby. Wat een belediging.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is nog een baby in mijn ogen.
Nee die vallen onder de kleutersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef Jellereppe het volgende:
Hoewel jongere. Val je daar wel onder met 22 jaar?
Leuk dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Hoi![]()
Lekker hard meegezongen en geswongen als ouwe neohippie
Zo. Boor jij mij maar verder de grond in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee die vallen onder de kleuters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |