Mevrouw die bij de repetitie een sneeuwvlokje had ingesliktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij kan ik me Zweden niet eens herinneren
Ik luister en Fok meequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:43 schreef Karzai het volgende:
Tv staat net te ver om de punten te kunnen zien, hebben jullie ook een kleine tv?
zat ik een nieuw deel te openen voor de kat zijn kut !quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:42 schreef Karzai het volgende:
En gewoon verder met de SC 40+ deeltje +1
Over drank,EK, werk, feestjes, schoonmaken, tuinieren, kledingkasten opruimen en veel andere dingen die ons ouderen hier op Fok! bezighouden..
DSQquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:43 schreef Mickeys het volgende:
Ehm, die Zweedse komt van Marokkaanse komaf
Nog even en dat is ook Europa johquote:
ah... een Jellereppequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef Jellereppe het volgende:
Nou oudjes. Chatten maar. Ik lees mee als jongere.
Ow ze spelen gewoon vals dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:43 schreef Mickeys het volgende:
Ehm, die Zweedse komt van Marokkaanse komaf
Ja vreemd ik ik verwachte er 1can karzai, maar later weer van jouw .. Anyway het topic is erquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zat ik een nieuw deel te openen voor de kat zijn kut !![]()
ik dacht al, huh... waarom doet ie ut niet
Aangenaam mevrouw.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... een Jellereppehmmmmmmmmmm
Nee, dat is nog een baby in mijn ogen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef Jellereppe het volgende:
Hoewel jongere. Val je daar wel onder met 22 jaar?
Een baby. Wat een belediging.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is nog een baby in mijn ogen.
Nee die vallen onder de kleutersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef Jellereppe het volgende:
Hoewel jongere. Val je daar wel onder met 22 jaar?
Leuk dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Hoi![]()
Lekker hard meegezongen en geswongen als ouwe neohippie
Zo. Boor jij mij maar verder de grond in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee die vallen onder de kleuters
Om een of andere reden krijg ik em hier steeds de schoot geworpenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zat ik een nieuw deel te openen voor de kat zijn kut !![]()
ik dacht al, huh... waarom doet ie ut niet
Je bent toch ook nog wel erg jongquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo. Timmer jij mij maar verder de grond in.
Het was FAN haar beurt, moet ik toegevenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Om een of andere reden krijg ik em hier steeds de schoot geworpen![]()
Wat had jij in gedachte?
Er groeit vast al wat donshaar op, hoor.quote:
Met 22 kom je echt net aan kijken. Er zitter er hier een paar bij die makkelijk je opa en oma hadden kunnen zijnquote:
maakt niet uit, die beurt hou ik nog wel tegoedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het was FAN haar beurt, moet ik toegeven
Volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het was FAN haar beurt, moet ik toegeven
Ik heb nog een paar worstjes over van de bbq, die breng ik wel even langs als dat helptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maakt niet uit, die beurt hou ik nog wel tegoed
nah... voor een vegetarier is dat wel een slechte beurtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar worstjes over van de bbq, die breng ik wel even langs als dat helpt
hahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... voor een vegetarier is dat wel een slechte beurt
Huh... ???quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Jellereppe het volgende:
@Mickeys. Dat is mij nu duidelijk geworden. Ik zit in het verkeerde subfora. Beter ga ik terug naar KLB waar de tieners zich bevinden.
Ow, je mag hier best meechatten hoor...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Jellereppe het volgende:
@Mickeys. Dat is mij nu duidelijk geworden. Ik zit in het verkeerde subfora. Beter ga ik terug naar KLB waar de tieners zich bevinden.
Drama Queenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Jellereppe het volgende:
ik zag een roze scherm dus ik dacht nou opschieten anders worden ze boos dat ik er te lang over doe.quote:
Nah mop maak je niet druk, doe ik ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag een roze scherm dus ik dacht nou opschieten anders worden ze boos dat ik er te lang over doe.
Welneequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik vin het zielug voor humperdinges
slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Mickeys het volgende:
Dit oudje vind het mooi geweest. Zweden gaat het toch wel winnen... tijd om aan mijn beautyslaapje te gaan werken..
Snoezelse voor later![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Mickeys het volgende:
Dit oudje vind het mooi geweest. Zweden gaat het toch wel winnen... tijd om aan mijn beautyslaapje te gaan werken..
![]()
![]()
Zal wat beter opletten de volgende keerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... voor een vegetarier is dat wel een slechte beurt
ik lees hem nu pasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal wat beter opletten de volgende keer
Ik denk dat je er wel overheen komt
Die TT's leest toch niemand
Pfoe vergis je niet, je hebt er nogal wat fanatici tussen zitten op dit forumquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah mop maak je niet druk, doe ik ook niet
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
oh... ja, weet ik, maar daar val ik niet onderquote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pfoe vergis je niet, je hebt er nogal wat fanatici tussen zitten op dit forum
Iedereen gaat weg. Zeker omdat ik mij bevind in dit topic.quote:
nee, ik trek dat meestal aanquote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg. Zeker omdat ik mij bevind in dit topic.
Nouja we klagen vooral over alles en we roddelen veelquote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef Jellereppe het volgende:
Ik word toch geaccepteerd in dit topic. Heb besloten om terug te keren. Wat houdt jullie waarde ouderen bezig in het dagelijkse leven. Golfen, bingo en boodschappen doen denk ik?
Misschien moet je niet net doen alsof je op bezoek bent in een bejaardentehuis.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg. Zeker omdat ik mij bevind in dit topic.
Woon jij in de Andreas ? Je balkon scene lijkt bekentquote:
Ik ben een en al oor. Wat heeft de buurvrouw deze week weer uitgespookt.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja we klagen vooral over alles en we roddelen veel
Ben er nogquote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
o en Mickey ook natuurlijk en als er nog iemand gaat die alvast![]()
Truste Lays !!!!
Je jankt teveel en vroeg naar bed?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg. Zeker omdat ik mij bevind in dit topic.![]()
Oh, wacht een even. Jullie ouderen gaan natuurlijk vroeg naar bed. Dat zal het zijn.![]()
Ik woon aan het waterquote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Woon jij in de Andreas ? Je balkon scene lijkt bekent
Sorry Lienekien.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je niet net doen alsof je op bezoek bent in een bejaardentehuis.
Dit subfora bevalt mij wel. Meestal ben ik aan het FOK!ken met kinders van 16 en 17 jaar. Nu ben ik het kind.quote:
Daar ben jij te jong voorquote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ben een en al oor. Wat heeft de buurvrouw deze week weer uitgespookt.
maar nu wil ik het weten ook wie wint enzoquote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef Karzai het volgende:
ik hep em maar weer op Iron man gezet, bingo is inderdaad niet ver verwijdert van het ESF.
Lol ik ook. Zelfde vaart wellicht. Ok gokje Sloterkadequote:
Ik verwissel geen luiers.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zullen we die kleine effe een lesje leren ?
dat lijkt me toch niet zo moeilijk te radenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar nu wil ik het weten ook wie wint enzo
Zie DMquote:Op zondag 27 mei 2012 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik ook. Zelfde vaart wellicht. Ok gokje Sloterkade
Volgens zit er meer achterquote:Op zondag 27 mei 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar nu wil ik het weten ook wie wint enzo
Heeft die een ban dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Soury het volgende:
Kingtoppie heeft wel een lange ban btw. Fann wat weet jij daarvan
Heeft die een ban!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Soury het volgende:
Vertel op. Wat heeft hij uitgespookt.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Soury het volgende:
KT was je voorgangerquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vertel op. Wat heeft hij uitgespookt.
Dat vraag ik jou. Weet ik veelquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heeft die een ban dan?
weet ik NIKS VAN!
Waarom dan?
Zo'n jonkie die de oudjes even komt vermaken in het bejaardentehuis.quote:
hep je gezopen of doet je toetsenbord vreemdquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heeft die een ban dan?
weet ik NIKS VAN!
Waarom dan?
Forum Opties | |