Ja?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee maar jij bent groot. En.. Ehm.. Tsja
Dan gaat Detroit boven op me zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inwisselen voor Bart; die is er wel altijd
Sinosquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die staat met d'r armen over haar tuinbroek te verzuchten "wat een sletten die Colombiaansen zijn". Zijn ze niet, maar goed.
Om vervolgens (weer) alleen te gaan slapen...
Zuid-Amerika ik heb er niks meequote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef El_Matador het volgende:
goeie steak en bier op. nu heb ik zin om te stappen... heb nog een nummer van een knappe meid van vorige week toen ik met Peruaanse meeging. Die Peruaanse komt morgen...
Wat een leven...
Doe je ding.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef El_Matador het volgende:
goeie steak en bier op. nu heb ik zin om te stappen... heb nog een nummer van een knappe meid van vorige week toen ik met Peruaanse meeging. Die Peruaanse komt morgen...
Wat een leven...
En lukt het?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Doe je ding.
Ik ben niet zo van de losse flodders, doe mij maar iemand waar het leuk mee klikt voor de lange termijn
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef El_Matador het volgende:
Wat een leven...
Wuddenkjuhzellufquote:
Dan word het eens tijd om losse flodders de ruimte in te schieten jonge!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wuddenkjuhzelluf
Ik post hier toch niet voor niks jonguh![]()
Ik schiet met scherp of ik schiet niet. Half werk is voor mietjesquote:Op zondag 27 mei 2012 00:24 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dan word het eens tijd om losse flodders de ruimte in te schieten jonge!
Euh, en onze safaridate dan?quote:
Wij kunnen het ook nietquote:Op zondag 27 mei 2012 00:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kun je niet oefenen met iemand hier
Strak planquote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pas maar op straks heb je alle single mannen van hier in je DM zitten.
Bullshit. Vrouwen mogen ook versieren, graag zelfs. Het is 2012 mensenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch een mannenprobleem
Mijn handen jeuken ja...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pas maar op straks heb je alle single mannen van hier in je DM zitten.
Hoi.quote:
Beter leren schieten danquote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik schiet met scherp of ik schiet niet. Half werk is voor mietjes
Ik heb al een loeder van een vrouw hedendaagsquote:Op zondag 27 mei 2012 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zoekt toch alleen maar een vrouw om draagmoeder voor je te zijn?
De voorspelbaarheid is weer hoog. Maar je weet hoe het gaat met vrijgezelle vrouwen in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |