Tsja, zoiets bedoelde ikquote:
Wat vandale zegt interesseert me niet, dat jij afhankelijk voor bent is jou probleem.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens vandale.nl:
re·li·gie de; v -s, -giën geloofsleer, godsdienst
Dat het jouw geloof is, prima, maar ik plaats een eventuele god gewoon naast Doornroosje en Assepoester.
En waarom beantwoord je mijn vraag over de blinde darm niet?
Jullie met je definities, alleen gebruiken wanneer je geen argumenten voor hebt.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:18 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Even wat definities.
Theïsme is het geloof in goden. Dit kan leiden tot de vorming van een godsdienst. Een godsdienst is een religie maar een religie hoeft geen godsdienst te zijn.
A-Theïsme is de afwezigheid van het geloof in goden. Dit kan dus nooit leiden tot een godsdienst.
Atheïsten kunnen religieus zijn in die zin, dat ze ook naar een diepere betekenis van het leven kunnen zoeken. Dat doen ze dan wel zonder daarvoor een of meerdere goden nodig te hebben. De wetenschap kan hiervoor een middel zijn maar zelfs dat hoeft niet. Ook een krat bier kan voor sommigen een hulpmiddel zijn.
Zeggen dat atheïsme een religie is, is echter hetzelfde als zeggen dat postzegels verzamelen een religie is. Tussen beiden bestaat geen enkel semantisch verband.
Gewoon cladistische taxonomie gebruiken dan behoort de mens tot de apen, straalbeenvissen, enz.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tsja, zoiets bedoelde ik
Denk dat het wel genoeg op een aap zou lijken om het een aap te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je accepteert dat alles vergankelijk is maar dat er ook steeds weer nieuwe dingen worden gecreëerd, dan weet ik uit eigen ervaring dat je een stuk relaxter leeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet vaag hoor, het is vrij logisch dat alles om ons heen wat wij benoemen maar een benaming is, maar niks is constant, omdat alles steeds verandert. Een kleur rood wordt blauw als je hem blauw verft, het enige zekere is de verandering.
Dat is nooit bewezen, enkel voorgesteld door wetenschappers.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Wat vandale zegt interesseert me niet, dat jij afhankelijk voor bent is jou probleem.
Blinde darm, haal het weg en zult merken dat je immuunsysteem harder moet werken.
Ja, dat wel wat onderwezen wordt maar jullie evolutionisten worden steeds glibberiger omdat jullie weten dat er geen bewijs is dat wij van de Apen afstammen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is allebei NIET wat er onderwezen wordt. En de ruimte-theorie is erg omstreden en moet verder onderzocht worden, maar daar draait wetenschap om.
Dat is wel bewezen door artsen en mensen die dat hun blinde darm hebben weg gehaald vaker last hebben voor ziektes dan mensen die gewoon wel blinde darm hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is nooit bewezen, enkel voorgesteld door wetenschappers.
TS verzint zijn eigen definities en is derhalve niet meer serieus te nemen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Wat vandale zegt interesseert me niet, dat jij afhankelijk voor bent is jou probleem.
Blinde darm, haal het weg en zult merken dat je immuunsysteem harder moet werken.
Dat is omdat heel veel mensen de evolutietheorie niet kennen of niet begrijpen. Maar het is niet wat er onderwezen wordt en ook niet waar bewijs voor is. En ook niet wat waar is.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ja, dat wel wat onderwezen wordt maar jullie evolutionisten worden steeds glibberiger omdat jullie weten dat er geen bewijs is dat wij van de Apen afstammen.
Ik vraag altijd aan mensen waar stammen we van af, ik hoor zeker 6 op de 10 mensen zeggen van de Apen omdat ze op school onderwezen werden.
Mijn god, praat eens normaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat is wel bewezen door artsen en mensen die dat hun blinde darm hebben weg gehaald vaker last hebben voor ziektes dan mensen die gewoon wel blinde darm hebben.
Maar ben met je eens dat niet wetenschappelijk is bewezen.
Ik geef de man een immuunsysteem wat af en toe faalt omdat ik dat leuk vind, en om te zorgen dat hij niet altijd dood gaat een stukje darm dat hij duizenden jaren lang niet zal begrijpen! Muhaha!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
TS verzint zijn eigen definities en is derhalve niet meer serieus te nemen.
Wat dat immuunsysteem betreft, is het echt zo "intelligent" om daar een stuk darm van te maken wat ernstig kan ontsteken en verder geen functie heeft i.p.v. een apart orgaan? Als god dat zou hebben gedacht moet hij wel een enorme josti zijn zeg.
Hier een prachtige Nederlandstalige site met de belangrijkste fossielen die de afkomst van de mens illustreren.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ja, dat wel wat onderwezen wordt maar jullie evolutionisten worden steeds glibberiger omdat jullie weten dat er geen bewijs is dat wij van de Apen afstammen.
Ik vraag altijd aan mensen waar stammen we van af, ik hoor zeker 6 op de 10 mensen zeggen van de Apen omdat ze op school onderwezen werden.
Waarom sta je erop om atheisme en evolutie door elkaar te gebruiken?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:01 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Atheïsme is gewoon een religie, dat is een feit waarom verdedigd jullie zo de evolutie?
Wie maakt jou dat wijs dat een blinde darm geen functie heeft?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
TS verzint zijn eigen definities en is derhalve niet meer serieus te nemen.
Wat dat immuunsysteem betreft, is het echt zo "intelligent" om daar een stuk darm van te maken wat ernstig kan ontsteken en verder geen functie heeft i.p.v. een apart orgaan? Als god dat zou hebben gedacht moet hij wel een enorme josti zijn zeg.
Waarom bestaan er ziektes? Waarom is de bouw van het oog zodanig opgesteld dat er een blinde vlek is? Waarom bestaan er afwijkingen?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Wie maakt jou dat wijs dat een blinde darm geen functie heeft?
Jij denk even te zeggen hoe God zou moeten doen?
Als mensen volgens de Bijbel leven/eten en drinken dan was dat helemaal niet nodig geweest.
quote:
Ja, die blinde vlek hadden Adam en Eva vast niet voordat Eva op aanwijzing van een pratende slang een appeltje at, en als gevolg waarvan de gehele mensheid nu moet lijden.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Waarom bestaan er ziektes? Waarom is de bouw van het oog zodanig opgesteld dat er een blinde vlek is? Waarom bestaan er afwijkingen?
Is het antwoord Satan?
Hoe weet jij zonder bewijs dat het niet zo is, terwijl die onderzoekers MET bewijs weten dat het wel zo is?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"TM 266-01-060-1, "Toumai", Sahelanthropus tchadensis Ontdekt door Ahounta Djimdoumalbaye in 2001 in Tsjaad, in de Zuidelijke Saharawoestijn. De geschatte ouderdom is tussen 6 en 7 miljoen jaar. Het is een bijna compleet cranium met kleine hersenen (volume tussen 320 en 280 cc) (Brunet et al. 2002; Wood 2002). Het heeft vele primitieve aap-achtige kenmerken, zoals het kleine breinvolume. Andere kenmerken zijn karakteristiek voor latere hominiden, zoals de wenkbrouwbogen en de kleine hoektanden."
Hier gaan ze al de boot in, door te zeggen dat is tussen 6 a 7 Miljoen jaar oud.
Niemand kan dat weten of waargenomen want de Aarde toont juist dat het jong is en niet oud.
Dat is een aanname, precies wat mensen op school worden gehersenspoeld met deze onzin.
De schedel is nooit Miljoenen jaren oud.
Nee, er zijn verschillende dateringsmethodes die dat aantonen. Gelieve de bewering van een jonge Aarde te staven met bewijs. Bijbel telt niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"TM 266-01-060-1, "Toumai", Sahelanthropus tchadensis Ontdekt door Ahounta Djimdoumalbaye in 2001 in Tsjaad, in de Zuidelijke Saharawoestijn. De geschatte ouderdom is tussen 6 en 7 miljoen jaar. Het is een bijna compleet cranium met kleine hersenen (volume tussen 320 en 280 cc) (Brunet et al. 2002; Wood 2002). Het heeft vele primitieve aap-achtige kenmerken, zoals het kleine breinvolume. Andere kenmerken zijn karakteristiek voor latere hominiden, zoals de wenkbrouwbogen en de kleine hoektanden."
Hier gaan ze al de boot in, door te zeggen dat is tussen 6 a 7 Miljoen jaar oud.
Niemand kan dat weten of waargenomen want de Aarde toont juist dat het jong is en niet oud.
Dat is een aanname, precies wat mensen op school worden gehersenspoeld met deze onzin.
De schedel is nooit Miljoenen jaren oud.
Door Gods oordeel op de Aarde in tijden van Noach.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Waarom bestaan er ziektes? Waarom is de bouw van het oog zodanig opgesteld dat er een blinde vlek is? Waarom bestaan er afwijkingen?
Is het antwoord Satan?
Leg mij eens uit hoe komen ze op 6 a 7 Miljoen jaar?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet jij zonder bewijs dat het niet zo is, terwijl die onderzoekers MET bewijs weten dat het wel zo is?
Ah Noach!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Door Gods oordeel op de Aarde in tijden van Noach.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, die blinde vlek hadden Adam en Eva vast niet voordat Eva op aanwijzing van een pratende slang een appeltje at, en als gevolg waarvan de gehele mensheid nu moet lijden.
Je zat verdomd dichtbijquote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Door Gods oordeel op de Aarde in tijden van Noach.
Dat wordt berekend door middel van grondlagen, omliggende fossielen en vaak radioactief verval.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:40 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe komen ze op 6 a 7 Miljoen jaar?
Vissen werden niet meegenomen, toen was er geen zoutwater dat werd later gekomen en zo konden vissen aanpassen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:42 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ah Noach!
Hoe nam Noach de zoetwatervissen mee in zijn Ark?
Hoe kon Noach meer dan een miljoen soorten insecten vangen?
Waarom nam Noach de de uitgestorven diersoorten niet mee?
Waarom nam Noach zoveel parasieten met zich mee?
enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |