yeah vrij goor iddquote:
Die wilde ik net posten!quote:
Je word ouder hequote:
Heeft kk net zelf gedaan, dashboard weer eens tijdens fifaquote:
Haha geweldige epquote:Op maandag 28 mei 2012 04:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
game.of.thrones.s02e09.720p.hdtv.x264-immerse
mooi
Whats up Pierrequote:
Ja druk bezig he. Zou jij mij misschien willen helpen met mijn paper? Moet nog 1 interview van eenleeftijdsgenoot,duurt maar 5 minuten en is schriftelijkquote:
Uhm ben net wakker, na 2.5 uur slapen, maar ach ik ben de beroerdste nietquote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja druk bezig he. Zou jij mij misschien willen helpen met mijn paper? Moet nog 1 interview van eenleeftijdsgenoot,duurt maar 5 minuten en is schriftelijk
Mehquote:Op maandag 28 mei 2012 09:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Paper aan het schrijven,daarna weer leren
Heb je een PM gestuurdquote:Op maandag 28 mei 2012 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ben net wakker, na 2.5 uur slapen, maar ach ik ben de beroerdste niet
Ja heb hem ff gelezen, en ff copy/paste gedaan! Wil eerst ff peuken gaan halen namelijkquote:
Eh, zo spoedig mogelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja heb hem ff gelezen, en ff copy/paste gedaan! Wil eerst ff peuken gaan halen namelijk. Wanneer moet je hem sowieso hebben?
Ja is cool! ik ben eerst ff peuken halen, en dan doe ik het ffquote:Op maandag 28 mei 2012 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eh, zo spoedig mogelijkGewoon korte motivaties geven elke keer waarom je het vindt
Thnxquote:Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is cool! ik ben eerst ff peuken halen, en dan doe ik het ffvoor 11 uur heb je hem
Goed plan, het wordt inderdaad minder deze week.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
MehIk ga vandaag nog maar eens een dagje goed zonnen aangezien het de rest van de week weer bagger gaat worden.
Gewoon het eerste bij je opkomt!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pierrie heb hem bijna af, maar bij 1tje kom ik er nog niet uit
Die shit gebruik ik sowieso nietquote:Op maandag 28 mei 2012 11:29 schreef Bozz187 het volgende:
Kei hard verbranden vandaag want ik heb geen zonnebrand in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |