Juist niet, tegen die tijd is Gogo ripped as fuck.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef vogelkooi het volgende:
Ja leuk met zijn achten fappen op de bank.
.. moet hij wel naar de sportschool.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:35 schreef vogelkooi het volgende:
Als gogo ''ripped'' is en met die dames klaar is kunnen ze en week niet meer normaal lopen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zweden heeft het Eurovision Songfestival gewonnen dus dat betekent dat we volgend jaar bij gogo op bezoek gaan.![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef vogelkooi het volgende:
Ja leuk met zijn achten fappen op de bank.
Hm, veel mensen spelen met Vladimir. Ik heb GP, maar kan écht niet met hem omgaanquote:Op zondag 27 mei 2012 02:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hé? Hoezo raad je die dan? Dit heb ik maar drie keer gespeeld![]()
Liefst Yorick, Cho of GP top.
Dus alleen cutten zodat je een six pack krijgt?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:42 schreef drumstickNL het volgende:
Dat doe je maar een keer.
.. daarnaast ga je er met enkel pushups uitzien als lil-wayne.. en dat wil niemand toch?
bnerd jij kan met niks omgaanquote:Op zondag 27 mei 2012 02:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hm, veel mensen spelen met Vladimir. Ik heb GP, maar kan écht niet met hem omgaan
Haha! Heb nu 8 kills, 2 deaths.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Starten met Regrowth Pendant, uitbouwen naar Philosopher's stone. Max eerst je heal, daar blijven de manakosten altijd gelijk terwijl de heal gewoon goed is. Tijdens laning phase makkelijk een kwart tot de helft van je health per keer.
Vlad is oké, maar ik speel dus liever die andere drie op top.
SPOILER: ChangelistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |