Meer scherpe bochten in het 2e gedeelte van het parcours.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:00 schreef Zelva het volgende:
Gemiddelde van De Gendt volgens mij wel iets afgezakt.
Is bij iedereen, 2de deel stuk meer bochten waarschijnlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 17:00 schreef Zelva het volgende:
Gemiddelde van De Gendt volgens mij wel iets afgezakt.
Toen was er toch regen ofniet?quote:
Ik gun het Hesjedal ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel jammer dat Scarponi van 't podium moet vallen, ik had liever één van de andere 2 zien sneuvelen.
Zij ook al 16 jaar als het om een podiumplaats in een grote ronde gaat hè.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Die Belgen flikken het toch weer,
Waar wij al jaren falen
Wij hadden allang een podium moeten hebben ..quote:Op zondag 27 mei 2012 17:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zij ook al 16 jaar als het om een podiumplaats in een grote ronde gaat hè.
Maar wel beter dan de Vuelta van vorig jaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Podium Hesjedal, Rodriguez, De Gendt is Eneco-Tour niveau.
Rabobank moet de volgende keer de Giro eens serieus nemen, want dat zouden ze nog weleens op het podium kunnen belanden.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:18 schreef Marcoss het volgende:
Zou dit de 1ste keer zijn dat we 3 renners op het podium hebben die nooit eerder een podiumplek behaalden in een grote ronde?
Cobo,Wiggins, Froome is idd ook vrij matig, maar daar stond tenminste nog 1 topper op het podium.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar wel beter dan de Vuelta van vorig jaar.
Naja, Rodríguez is toch ook een topper hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cobo,Wiggins, Froome is idd ook vrij matig, maar daar stond tenminste nog 1 topper op het podium.
idd ik denk dat de Nederlandse pers en wielerfans helemaal uit hun plaat zouden gaat met een Mollema op het podium in de Giroquote:Op zondag 27 mei 2012 17:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Rabobank moet de volgende keer de Giro eens serieus nemen, want dat zouden ze nog weleens op het podium kunnen belanden.
Wiggins is geen topper. Of is alleen maar een topper als er even laf wordt gereden als in deze Giro (en dan zijn Rodriguez en Hesjedal even grote toppers).quote:Op zondag 27 mei 2012 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cobo,Wiggins, Froome is idd ook vrij matig, maar daar stond tenminste nog 1 topper op het podium.
Hij wordt toch als grote kanshebber gezien om de volgende TDF te winnen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wiggins is geen topper. Of is alleen maar een topper als er even laf wordt gereden als in deze Giro (en dan zijn Rodriguez en Hesjedal even grote toppers).
Omdat er een saaie, afwachtende tijdrijderstour wordt verwacht. Als de Schlecks echt eens gek doen en echt bommen gooien (en niet wachten tot de laatste ritten), dan is Wiggins kansloos.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij wordt toch als grote kanshebber gezien om de volgende TDF te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |