Hmm... eens proberen dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Op dat level heb je helemaal geen armor en vitality nodig jonge. Gewoon lekker vol dex pompen
Valt tegen hoor, tenzij je goed kan dodgen en kiten. M'n level 31 wizard vind ik nu bijvoorbeeld veel te squishy. Maar goed, 't is mijn ding ook niet echt...Ik speel liever m'n tank barbie, die kan op nightmare tenminste nog gewoon midden in een elite pack staan zonder dood te gaan als ik m'n priority/ rotation/ whatever goed volg. Zal op hell+ ook wel anders worden xDquote:Op zondag 27 mei 2012 14:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Op dat level heb je helemaal geen armor en vitality nodig jonge. Gewoon lekker vol dex pompen
Eerste skill die je dient te leren als DH.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:01 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, tenzij je goed kan dodgen en kiten.
Doen!quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als ik 2 1 handed weapon gebruik, word de dexterity van beide dan bij elkaar opgeteld?
Hoever ben je/zijn jullie?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo maar weer eens een rondje, wie doet er mee?
+30 int zelfs!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
had nog wat gold over dus me gear maar is geupgrade, overal square topaz(+22int) in (allebei ringen chest head)
dps doe ik nu wat meer
Ik hou van shoppen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie vraag ik me af wat ik fout doe.
[ afbeelding ]
De DPS van mijn char is erg laag (vind ik) ook vanwege de lage dexterity, de armor & vitality is aan de andere kant wel hoog. Maar ik denk niet dat ik de DPS zo hoog opgekrikt krijg al gooi ik het allemaal op damage.
44 pas johquote:Op zondag 27 mei 2012 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoever ben je/zijn jullie?
edit: oh, 44 al
Vraag een dpser die je wil helpen van lvl 60. Ik als witch doctor hij als mage, we hadden hem zo neer ( wel 3 keer dood gegaan maarja teammate ress ftw )quote:
Het leek me nogal waardeloos, ook omdat er al heel wat op stonden voor 9 tot 20k. Het was een item voor level 8, met DPS die je over 2-3 levels al laag gaat vindenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:38 schreef Chef_M het volgende:
[..]
10k is echt niks, je kan je prijs zo omhooggooien naar 50k en dan krijg je het ook wel verkocht.
Gelukt ondertussen.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie wilt Belial slopen op Hell met mij?
Wil zo wel even een rondje rennenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Iemand geinterreseerd in samenspelen ? Lvl 36 barb hier.
Torchedini#2657 is me
quote:
Ik denk dat mensen 1shotten en het downen op je eerste poging wat door elkaar halenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:33 schreef benx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skelly King op Inferno heeft 2.900.000 hp, dat kan je niet hitten_ !
zijn zat vids van mensen die butcher ook oneshotten.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:37 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen 1shotten en het downen op je eerste poging wat door elkaar halen
Moet je in je character menu onder Resume op Change Quest klikken, dan zie je hoe ver je bentquote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe kun je zien met welke quest je bezig bent in welke act?
Ik vraag me nu serieus af, met Belial, in welke act ik bezig ben en welke quest nr dit is van die act.
Anyone?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:52 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, inmiddels met nightmare begonnenwat nu, intellect langzaamaan gaan verruilen voor vitality (wizard), of nog steeds de eerstgenoemde blijven hoarden?
ja, maar dan moet ik leaven uit de party.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je in je character menu onder Resume op Change Quest klikken, dan zie je hoe ver je bent
Ja, dat lees ik hier ook constant. Knap wapen dat onehit-kill maakt bij een baas op welke moeilijkheidsgraad dan ook, in een normale playthroughquote:Op zondag 27 mei 2012 22:33 schreef benx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skelly King op Inferno heeft 2.900.000 hp, dat kan je niet hitten_ !
hardcore mode, hier hebben we een ekte baasquote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik hier ook constant. Knap wapen dat onehit-kill maakt bij een baas op welke moeilijkhiedsgraad dan ook
Ik haal alle bazen in één keerIk moet wel
Ander kleurtje doet al wonderen. Even Gordon vragen om kledingtipsquote:Op zondag 27 mei 2012 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb trouwens gelukkig m'n stats flink kunnen pompen
46k hp
13k dmg
Gaat lekker
M'n hero is wel foeilelijk
[ afbeelding ]
Totdat ik de gevreesde letters in beeld zie. Vooral nu in hell zo kudt. De geinvesteerde tijd, zomg.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hardcore mode, hier hebben we een ekte baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |