nee, ik zou haar neuken totdat ik haar beu ben. en dan weggooien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
zou je haar proberen te manipuleren en over haar heen lopen omdat het kan!?
Als je het eenmaal hebt denk ik dat je er anders over denkt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou dat zelf wel fijn vinden. Dan ben ik haar ten minste ook nog enigszins te baas en het maakt alles zoveel makkelijker.
ga naar een klein dorpjequote:
Huismus en breien hoeft niet. Sterker nog, zou het goed vinden als ze net iets socialer en actiever is dan ik, maar niet teveel. De kinderen verzorgen hoeft alleen als zij wel kinderen wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
jij moet een huismus hebben die netjes haar opleiding afgemaakt heeft, geen torenhoge ambities heeft, en houdt van breien en de kinderen verzorgen. en jou natuurlijk.
ze zijn er wel hoor. goed zoeken.
Ik zei dan ook 'kan', nymfo ben ik zeker niet nee. Maar de potentie is er aangezien ik geen moeite heb met actief zijn. Heb ook nooit koffie nodig enzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niet zo'n nymfo bent. of bedoel je stofzuigen?
Tis echt heerlijk buiten. Dat windje maakt dat het aangenaam blijft qua gevoelstemp. Alleen toch maar ff smeren want je verbrand ook snel nu.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef moneyfornothing het volgende:
Zo, nu kan ik uitklokken en thuis mijn bikini aan doen en nog even de zon in.
Ja, want niet verzorgen kun je nou ook weer niet maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Huismus en breien hoeft niet. Sterker nog, zou het goed vinden als ze net iets socialer en actiever is dan ik, maar niet teveel. De kinderen verzorgen hoeft alleen als zij wel kinderen wil.
Ik ben al bruin en smeer me sowieso altijd in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis echt heerlijk buiten. Dat windje maakt dat het aangenaam blijft qua gevoelstemp. Alleen toch maar ff smeren want je verbrand ook snel nu.
walgelijk je zou haar gebruiken en manipulerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik zou haar neuken totdat ik haar beu ben. en dan weggooien.
theemuts.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zei dan ook 'kan', nymfo ben ik zeker niet nee. Maar de potentie is er aangezien ik geen moeite heb met actief zijn. Heb ook nooit koffie nodig enzo.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
walgelijk je zou haar gebruiken en manipuleren
wind je niet zo op vrouw. is slecht voor je huid.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
mannen..quote:
Zakelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik vind een indigo das mooier zakelijk& stijlvol
daar vraagt ze om.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
quote:
Wie weet, maar zou al lang blij zijn als ik eindelijk ergens een meisje vind dat me leuk vindtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je het eenmaal hebt denk ik dat je er anders over denkt.
katje met handschoenen dan. ik kan geen toepasselijke drank meer bedenken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Thee drink ik ook nooit, hou niet van heet water met een smaakje.
Whud?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef El_Matador het volgende:
mijn koffievergelijking blijf ik aanhouden en je ziet vrouwen helemaal week worden als ik hem uitspreek. Heerlijk is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |