ga naar je oma of opa, je vader of moeder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:24 schreef blueskyhigh het volgende:
Ik baal, het is super mooi weer op deze voor mij vrije zaterdag. En ik ben gewoon eenzaam, ik heb simpelweg niemand om wat mee te gaan doen.
Ik heb eigenlijk maar enkele vrienden en die zijn niet beschikbaar, en dat gaat al langere tijd zo.
ik ken het riedeltje van "ga sporten, maak vrienden". Ik wil nu gewoon leuke dingen doen samen met iemand. Ookal is het simpel met wat mensen in de tuin gaan zitten drinken.
Ik voel me zo eenzaam op deze manier.
Wilt er iemand misschien iets leuks doen?![]()
Ik ben 26, man, rustige persoonlijkheid en sta voor van alles open.
Noord-Hollandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit is typisch Fok. Ik neem je wel serieus. In welke provincie woon je?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volg dit topic anders eens: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #9.
Nou ik heb niet echt vrienden, tja misschien eentje. Maar ik wil me sociale kring juist uitbreiden. Ik heb dus ook niemand die ik spontaan kan gaan meeten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:32 schreef kijkmij het volgende:
Fokken lost dat probleem niet op. En waarom zijn je vrienden niet beschikbaar? En kun je jezelf helemaal niet vermaken? Als ik me echt verveel ga ik wel eens een stukje in de auto toeren (lekker airco aan). En vaak rij ik dan nog even bij mijn ouders of bel even vrienden of ik "spontaan" evene en kop kan drinken omdat ik toch in de buurt ben. Als het niet past nou ja dan volgende keer beter. Maar zo vaak verveel ik me niet. Kan me ook heel goed thuis vermaken met lezen, tv-kijken, internetten.
Sorry, dan kan ik je helaas niet helpen. Ik zou echter wel een kijkje nemen naar het topic wat een paar keer gelinkt is in dit topic.quote:
Heb ik al gedaan, waar kom je vandaan dan? Ik wil best een stukje rijden hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sorry, dan kan ik je helaas niet helpen. Ik zou echter wel een kijkje nemen naar het topic wat een paar keer gelinkt is in dit topic.
Ik woon in Groningen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:39 schreef blueskyhigh het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, waar kom je vandaan dan? Ik wil best een stukje rijden hoor.
En die ene vriend heeft die ook geen vrienden zodat je met hem iets kunt doen samen met zijn vrienden? En zo breid je je social kring ook weer wat uit. Gebeurt bij mijn vriendekring ook wel eens dan komt iemand met een vriend aanzetten die we nog niet kennen en dan na verloop van tijd dan hoort die er ook bij. Of niet en zie je ze niet weer. En ik ga zelf ook wel eens mee met vrienden als ze naar mensen toe gaan die ik nog niet ken. Maar je moet daar wel voor open staan. Ik ben laatst bijvoorbeeld nog met een groep vrienden van een vriend van mij meegeweest met zeevissen. Ze hadden een boot gehuurd en nog plek over. Ik hoorde dat en vroeg mijn vriend toen "mag ik mee?" Ja dat kon. Was een hele leuke dag maar aan het eind van de dag had ik wel zoiets van "aardige mensen maar niet echt personen waar ik echt veel mee op wil trekken". Dan blijft het bij 1 keer. Je moet ook een beetje brutaal durven zijn. Maar weer niet te brutaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef blueskyhigh het volgende:
[..]
Nou ik heb niet echt vrienden, tja misschien eentje. Maar ik wil me sociale kring juist uitbreiden. Ik heb dus ook niemand die ik spontaan kan gaan meeten.
Dat probeer ik wel te doen indd. Maar het klikt niet echt met de rest van hun, ookal is iets beter dan niets in dit gevalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:59 schreef kijkmij het volgende:
[..]
En die ene vriend heeft die ook geen vrienden zodat je met hem iets kunt doen samen met zijn vrienden? En zo breid je je social kring ook weer wat uit. Gebeurt bij mijn vriendekring ook wel eens dan komt iemand met een vriend aanzetten die we nog niet kennen en dan na verloop van tijd dan hoort die er ook bij. Of niet en zie je ze niet weer. En ik ga zelf ook wel eens mee met vrienden als ze naar mensen toe gaan die ik nog niet ken. Maar je moet daar wel voor open staan. Ik ben laatst bijvoorbeeld nog met een groep vrienden van een vriend van mij meegeweest met zeevissen. Ze hadden een boot gehuurd en nog plek over. Ik hoorde dat en vroeg mijn vriend toen "mag ik mee?" Ja dat kon. Was een hele leuke dag maar aan het eind van de dag had ik wel zoiets van "aardige mensen maar niet echt personen waar ik echt veel mee op wil trekken". Dan blijft het bij 1 keer. Je moet ook een beetje brutaal durven zijn. Maar weer niet te brutaal natuurlijk.
Daar heb je een punt, ik dacht ik probeer gewoon wat dmv fokquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:47 schreef Strani het volgende:
Als jij eerder was gaan sporten (of iets anders) had je nu wellicht vrienden gehad om wat mee te gaan doen. Die adviezen zijn er niet om op korte termijn direct vrienden te maken maar juist om op de lange termijn een sociaal leven op te bouwen, als je daar zo'n behoefte aan hebt.
Dus onderneem in de komende maanden wel iets zodat je volgend jaar wel vrienden hebt om mee rond te hangen.
Dat is wel een eindje rijden ja, als je nou ook naar een van de meetings gaat in dat ene topic dan zijn we al met minimaal tweequote:
Dat ben ik niet met je eens. Ik zit liever alleen tv te kijken dan dat ik bij mensen moet zijn waar ik helemaal niks mee heb. Gelukkig kan ik met veel verschillende mensen goed opschieten. Maar ik ben wel eens op een feestje geweest en dan ken ik daar verder niemand behalve dan degene die mij heeft uitgenodigd, wat ook een vage kennis was. En als ik het dan echt niks aan vind dan drink ik nog even wat. Loop een rondje door de zaal en peer hem dan. Maar meestal kijk ik eerst als ik ergens nieuw ben even de kat uit de boom en ga dan bij een tafeltje staan bij mensen waarvan ik denk daar heb ik wel wat mee en vaak wordt het erg gezellig. En wie weet ontstaan er weer nieuwe contacten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:30 schreef blueskyhigh het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel te doen indd. Maar het klikt niet echt met de rest van hun, ookal is iets beter dan niets in dit geval
Precies, daarom ga ik over een paar weken lekker alleen op vakantiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:17 schreef schaal_9 het volgende:
TS heeft een punt. Alleenstaande zijn is meestal geen pretje. Met vakanties is het altijd hetzelfde liedje.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:44 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Waar in NH?
Is nogal een ruim begrip
Ga in ieder geval naar buiten. Noord-Holland heeft prachtige plekken om te wandelen.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Toevallig mensen hier die in het oosten van Brabant wonen?
[..]
Mijn tip: leer om het in jee eentje leuk te hebben en voor je het weet ben je enorm populair! (ik meen het).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:24 schreef blueskyhigh het volgende:
Ik baal, het is super mooi weer op deze voor mij vrije zaterdag. En ik ben gewoon eenzaam, ik heb simpelweg niemand om wat mee te gaan doen.
Ik heb eigenlijk maar enkele vrienden en die zijn niet beschikbaar, en dat gaat al langere tijd zo.
ik ken het riedeltje van "ga sporten, maak vrienden". Ik wil nu gewoon leuke dingen doen samen met iemand. Ookal is het simpel met wat mensen in de tuin gaan zitten drinken.
Ik voel me zo eenzaam op deze manier.
Wilt er iemand misschien iets leuks doen?![]()
Ik ben 26, man, rustige persoonlijkheid en sta voor van alles open.
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:51 schreef Maanvis het volgende:
ik woon ook in het oosten van brabant dus als je een leuk voorstel hebt PM me maar. (garandeer niks)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |