die heeft iemand al op fokquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Is hier een UI van te maken?![]()
Liefst met de kat ongeveer in het midden![]()
Thanks in advance!
ofquote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef Fopje het volgende:
Kan iemand deze :in mijn UI zetten? Dus ogen, neus en mond weg en
er voor in de plek.
Wel zelfde kleur roze als varken en een beetje gekanteld als dat kan?
Smiley hoeft niet echt heel veel vergroot te worden. Klein gezichtje is ook lief.
Alvast bedankt
haha die eerste ziet er echt zwaar vertieft uit. Niet helemaal wat ik bedoelde maar maakt niet uit. Deze is ook wel uniekquote:
Die is tof!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Is hier een UI van te maken?![]()
Liefst met de kat ongeveer in het midden![]()
Thanks in advance!
Of iemand een ander leuk ideetje?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:01 schreef dr.Bellows het volgende:
Ik wil ook graag een bewegende UI. Kan iemand iets maken met onderstaand filmpje? Het stukje dat Jeannie in de jaszak zit bij 8:18 is misschien goed te gebruiken?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hier voor mij alsjeblieft een avatar van 100x100 van maken en zo eentje die ik kan gebruiken op fok, hoop wel dat ie mooi word dus het kan het zijn dat ik het misschien niet zo mooi vind maarja dat zien we dan wel zometeen is tie te klein stel je voor:p maarja bedankt alvast nikkertjes:)
Moest je me weer net voor zijn.quote:
Ik ben niet boos,quote:
Beetje ik kan het ook wel op een lieve manier vragenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:31 schreef Saisai het volgende:
Wat denk je ChesterPerry, dat dit de juiste manier is om een gunst te vragen van iemand?
Ik heb hem wel een klein stukje moeten inkorten, anders was het te groot. Weet niet of dat erg is?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze voor mij UI-compatible maken?
Ga maar kijken, is een guitig filmpje.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
One man one Jar?
Achja, ik hoef het ook niet te weten.
two guys one horse, of two girls one vinger.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:32 schreef Saisai het volgende:
haha leuke gif! Wat kijkt ie? "One man one jar" ofzo?![]()
ieuw. Ik wat er te zien is in zulke filmpjes, maar ik weiger te kijkenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
two guys one horse, of two girls one vinger.
of hij kijkt naar citroenenfeestje
nee kijken is af te raden "what you see, you cannot unsee"quote:Op zondag 15 juli 2012 00:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
ieuw. Ik wat er te zien is in zulke filmpjes, maar ik weiger te kijken
5 euro.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Geachte Fokkers,
Zou het mogelijk zijn om van jullie kennis gebruik te mogen maken en een vraag te mogen stellen, ik zou graag een 100x100 en 60x60 ava hiervan willen. Ik hoop dat de kwaliteit goed blijft maar dat zal met jullie kennis geen probleem zijn.
Ik wil jullie alvast bedanken voor de moeite.
Opgemaakt, gesloten en getekend te Arnhem op 15 Juli 2012,
Met vriendelijke groet,
Mark aka ChesterPerry aka Young Diaz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
o dear lordquote:Op zondag 15 juli 2012 01:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Graag ajacied4life.
Sorry Sensei Sainsai, ik ben erachter gekomen dat met netjes formuleren en vocabulaire je meer kan bereiken in het leven dan als een debiel te acteren. Een wijze les voor vandaag en in het verdere verloop van mijn leven.
Mijn excuses.
Goed dat je er van hebt geleerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Graag ajacied4life.
Sorry Sensei Sainsai, ik ben erachter gekomen dat met netjes formuleren en vocabulaire je meer kan bereiken in het leven dan als een debiel te acteren. Een wijze les voor vandaag en in het verdere verloop van mijn leven.
Mijn excuses.
Het is PewDiePie, een YouTuber die voornamelijk horrorgames speelt met de webcam en microfoon erbij maar eigenlijk helemaal niet tegen horror kan.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:32 schreef Saisai het volgende:
haha leuke gif! Wat kijkt ie? "One man one jar" ofzo?![]()
Moet wel lukken.quote:Op zondag 15 juli 2012 09:40 schreef Klipnap het volgende:
Kan iemand hier een leuke UI van maken?
[ afbeelding ]
Oke thnxquote:Op zondag 15 juli 2012 10:57 schreef Saisai het volgende:
Jasc animation shop voor simpele dingen, Photoshop CS 5.1 voor als het wat lastiger is.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik zie dit plaatje en wil meteen weereen nieuwe UI![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Iemand zin om een leuke UI te maken voor me? Ben de mijne beu![]()
Dank al
quote:› Wil je iets aanvragen? Dat kan. Wees echter wel zo specifiek mogelijk. Met de opmerkingen 'verras me maar!' en 'ja, maak maar iets leuks' kan men niet zo heel veel. Heb je een bepaalde voorkeur voor kleuren, effecten en/of lettertypen bijvoorbeeld? Geef dit gewoon even aan. Neem een usericoon dat bij je past, iets dat je de laatste tijd bezighoudt of iets dat met je hobby te maken heeft? Misschien een klein fragmentje uit een video die je laatst gezien hebt? Usericoons meten 60 pixels bij 60 pixels. Wil je tevens dat een afbeelding in te stellen is als afbeelding op MSN (Windows Live Messenger), vraag dan tevens om een versie van 96 x 96 (dat is namelijk de grootte van een gebruikersicoon op MSN/WLM, de bestandsgrootte daarvan mag trouwens 200 kB bedragen).
Dank!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Juiste verhoudingen:
[ afbeelding ]
Uitgerekt, wel 60x60:
[ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon crop tool voor gebruiken.
Uitrekken.
Links en recht haal je wat van het plaatje weg waardoor de verhouding hetzelfde blijft en de pixelmapping 1:1 is.quote:
Heb je nog het origineel van je UI? Dus die vrouw maar dan een stuk groter?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef Bluezz het volgende:
Kan iemand mij een olympische jurk geven?
Iets met deze ringen dus? http://shoppen.blog.nl/files/2010/02/800px-Olympic_rings.svg.png
Snap ik, hij is leuk, dank!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Meer kan ik er niet van maken.
Oh deze is nóg leukerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Heb geprobeerd om een jurk te maken met de ringen, maar dat is onmogelijk (voor mij tenminste). Heb haar wel een oranje jurk gegeven + de ringen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hier iemand een UI van maken? Ik probeerde het met mypictr maar kreeg een bestand van 0 bytes opgestuurd. Mag 125 KB zijn.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beste UI-makers,
Met GIMP en http://mypictr.com/ heb ik geprobeerd een afbeelding bij te snijden en te croppen, maar ik weet niet wát ik fout doe, het wil gewoon niet.Zou iemand deze gif kunnen omtoveren in een UI voor mij?
Bij voorbaat dank!
(Ik heb een abo en de UI mag 150 kB zijn)
Fijn.quote:
heb ik expres gedaan, vond ik mooierquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fijn.Zou je alleen als ze weer naar hem toe leunt, sneller kunnen laten gaan? Want nu loopt het niet zo soepeltjes..
Ohhh,quote:
Ik vind dat ze lang op hem leunt wel liever. Zoals in UI-1 dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Saisai het volgende:
Dit is precies de gif die je aangaf, alleen dan de juiste afmetingen.
[ afbeelding ]
Klopt, je hebt helemaal gelijk. Het spijt me.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef Saisai het volgende:
dan heb je dezelfde ui als de eerste die ik maakte.
vraag Dimens maar ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |