JA! Alleen zou ik dan op een USB stick film/series kunnen zetten en die dan afspelen op mijn iphone/ipad?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://store.apple.com/nl/product/MC531ZM/A
Deze bedoel je zeker?
Jazeker, MP4'tjes speelt dat ding afquote:Op zondag 27 mei 2012 13:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA! Alleen zou ik dan op een USB stick film/series kunnen zetten en die dan afspelen op mijn iphone/ipad?
quote:Met de SD-kaartlezer kun je foto's en video's rechtstreeks vanaf de SD-kaart van je camera importeren. Sluit de kaartlezer op je iPad aan en plaats de SD-kaart van je digitale camera in de sleuf.
Nadat je de connector of kaartlezer hebt aangesloten, wordt op je iPad automatisch de Foto's-app geopend. Je kunt dan aangeven welke foto's en video's je wilt importeren waarna ze netjes in albums worden geordend. Wanneer je je iPad met je Mac of pc synchroniseert, worden de foto's en video's op je iPad toegevoegd aan de fotobibliotheek op je computer.
iPad en de Camera Connection Kit ondersteunen standaardfotostructuren, zoals JPEG en RAW, en ook SD- en HD-videostructuren, waaronder H.264 en MPEG-4.
Volgens mij kan dat nietquote:Op zondag 27 mei 2012 14:07 schreef KNAK het volgende:
Als je dan een programma gebruikt als ProTube waarmee je youtube clips kan downloaden in mp3 en/of video format, de bestanden zelf zijn niet te bekennen in de music/video folder. Afspelen moet dan via die download applicatie
Hoe dit toe te voegen aan de gebruikelijke muziek/video afspeellijsten?
Werkt ie ook voor iPhone 4s?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jazeker, MP4'tjes speelt dat ding af
[..]
Na een beetje googlen kom ik tot de conclusie dat het niet met een iPhone werkt.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Werkt ie ook voor iPhone 4s?
En als ik de USB stick eruit haal zijn er geen sporen meer, dat het niet ergens opgeslagen wordt?
Nee geen pr0n, maar anders is mn iDevice vol met Scrubs etc
Ik heb een 16GB USB stick, en het lijkt mij handig om die helemaal vol te zetten met films/series en die aan te sluiten op mijn iPhone/iPad.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Na een beetje googlen kom ik tot de conclusie dat het niet met een iPhone werkt.
Waarom niet gewoon de films op je iPhone zetten en een wachtwoord op de iPod app?
Hmm ja, maar dat kitje werkt niet voor de iPhone, dus daar heb je ook niets aanquote:Op zondag 27 mei 2012 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb een 16GB USB stick, en het lijkt mij handig om die helemaal vol te zetten met films/series en die aan te sluiten op mijn iPhone/iPad.
Het hoeft niet geheim te blijven, maar als alles achterblijft op mijn iPhone/iPad is mijn iPhone/iPad meteen weer vol, snap je?
Nja dat is dan niet zo een groot probleem, we nemen ook de iPad 3 meequote:Op zondag 27 mei 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dat kitje werkt niet voor de iPhone, dus daar heb je ook niets aan
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA! Alleen zou ik dan op een USB stick film/series kunnen zetten en die dan afspelen op mijn iphone/ipad?
Nee, dit werkt niet. Je iPhone speelt weliswaar MP4-bestanden af, maar die camera connection kit is enkel bedoeld voor de iPad en ten tweede, ook op de iPad werkt het echt alleen voor filmpjes die je hebt gemaakt met je camera.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jazeker, MP4'tjes speelt dat ding af
[..]
Owh, heb net deze besteld: http://www.ebay.com/itm/C(...)656e1#ht_3122wt_1037quote:Op zondag 27 mei 2012 14:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dit werkt niet. Je iPhone speelt weliswaar MP4-bestanden af, maar die camera connection kit is enkel bedoeld voor de iPad en ten tweede, ook op de iPad werkt het echt alleen voor filmpjes die je hebt gemaakt met je camera.
Sowieso zal diegene wel een reservekopie hebben zonder het zelf te wetenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:52 schreef Tourniquet het volgende:
Zie net weer een berichtje op Facebook:
"Mijn Iphone is gestolen, dus ik ben tijdelijk niet op mijn huidige nummer bereikbaar en ben een groot gedeelte van mijn contacten kwijt. Mail me svp even je contactgegevens."
Ik snap dat niet hoor. Heb je een iPhone en dan heb je je contacten alleen lokaal op je telefoon staan, terwijl er zoveel sync-mogelijkheden zijn.
Snap ik ook niet inderdaad. Sowieso, dat veel mensen niet even uitzoeken hoe je dat het beste kan doen? Ik denk altijd na over hoe en waar ik belangrijke dingen op sla. Als morgen mijn laptop of telefoon gejat wordt is er slechts in beperkte mate een probleem als het op de bestanden aankomt.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:52 schreef Tourniquet het volgende:
Zie net weer een berichtje op Facebook:
"Mijn Iphone is gestolen, dus ik ben tijdelijk niet op mijn huidige nummer bereikbaar en ben een groot gedeelte van mijn contacten kwijt. Mail me svp even je contactgegevens."
Ik snap dat niet hoor. Heb je een iPhone en dan heb je je contacten alleen lokaal op je telefoon staan, terwijl er zoveel sync-mogelijkheden zijn.
Je kan hem onzichtbaar in een folder zettenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:25 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand enig idee hoe ik Kiosk verwijder/verberg? Ik draai op iOS 5.1.1 met jailbreak. Het liefst handmatig als iemand dat weet.
Leuk zeg, tweakers grapjesquote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee ik heb daarvoor een koptelefoon met gouden draadjes welke in ingezegend door elfjes bij maanlicht
Ik ben geen audiofiel ofzo, maar die dingen produceren zulk kutgeluid dat ik echt niet snap dat er mensen zijn die die rommel al jaren gebruiken.quote:
Ik vind het een prima sound geven hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 18:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Leuk zeg, tweakers grapjes
[..]
Ik ben geen audiofiel ofzo, maar die dingen produceren zulk kutgeluid dat ik echt niet snap dat er mensen zijn die die rommel al jaren gebruiken.
Dan moet je eens wat beters proberen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het een prima sound geven hoor
Al die in-ear dingen lijken me niks.quote:
Daarom heb ik 1 oortje afgeknipt, zodat ik er altijd maar eentje in hebquote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef KNAK het volgende:
en je hoort verder geen fluit van je omgeving...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |