Heerlijk joh!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:29 schreef -Miauw- het volgende:
Voor mij is het vandaag 'achterstallige klusjes dag'. Ik moet een lamp ophangen en een stekkerdoos weer tegen de muur aan plakken. Altijd leuk...
Ik ben niet de handigste, snelste of geduldigste klusserquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Heerlijk joh!
Ik ben ff werken, maar morgen lekker vrij. Ga ik ook lekker klussen en opruimen.
de koffiepads waren opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Shoppen en boodschappen doen moet je altijd doordeweeks doen joh!![]()
Verbaas me altijd zo dat mensen dat na de 3e keer op een zaterdag of koopavond nog niet doorhebben...
De eerste keer is een voorval, de tweede keer toeval, de derde keer een patroon.
Bijna 2, 5 en 6 .. dus de ene flikt wat, daar zeg je wat van, en dan doet de ander onderwijl wat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oh met kleine kinderen de winkel in, altijd leuk! Hoe oud zijn ze?
Bapau, van de geur krijg ik kokhalsneigingen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
de koffiepads waren opZonder kom ik de dag niet door hier hoor!
Nou en dan ben je er toch, dus wat bolletjes meegenomen, klein beetje snoep, wat pakjes drinken en zag wat broodjes bapau liggen
Lijkt FOK! wel soms!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bijna 2, 5 en 6 .. dus de ene flikt wat, daar zeg je wat van, en dan doet de ander onderwijl wat.
Scherp blijven vandaag dus!!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bijna 2, 5 en 6 .. dus de ene flikt wat, daar zeg je wat van, en dan doet de ander onderwijl wat.
Nou jij hoeft je niet te vervelen vandaagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is minderquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
wacht maar tot ze iets ouder zijn.. De kinderen van mijn toenmalige vriendin waren 6 en 9. Ze vonden het helemaal geweldig om mee te denken. Ze vonden dan ook dat we vooral veel snoep en toetjes nodig hadden. Wat mis ik die tijd, eigenlijk.
[..]
Ja dat kan ik mij indenken..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
wacht maar tot ze iets ouder zijn.. De kinderen van mijn toenmalige vriendin waren 6 en 9. Ze vonden het helemaal geweldig om mee te denken. Ze vonden dan ook dat we vooral veel snoep en toetjes nodig hadden. Wat mis ik die tijd, eigenlijk.
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou jij hoeft je niet te vervelen vandaag
[..]
Oh dat is minderzie je ze nog wel eens?
Oh dat is naarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nee, helaas zie ik ze niet meer.
[..]
Luxeprobleem!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Dance99Vv is in een dromerige stemming....
Vakantiegeld is binnen hier.......
Loop al twee dagen te bedenken waar het aan uit te geven.
Misschien heel gewaagd gedacht hoor, maar vakantie boeken misschien ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:20 schreef Dance99Vv het volgende:
De zee is natuurlijk leuk.. Maar, zoals je thuis flipt, flip je nergens, en thuis heb je ook rosé bij de hand en jonge duifjes...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
Zit steeds te aarzelen of ik naar het strand ga. Het is zo fijn thuis op het terras, mooi boek, straks een lekkere rosé erbij, dus waarom zou ik eigenlijk.
Denk denk ...
Fijne middag allemaal
Zo heb je dubbel plezier van je geld.. Dromen over waar je het aan gaat uitgeven en het uitgeven op zichquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat Lavenderr zegt, op vakantie, rondreizenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:20 schreef Dance99Vv het volgende:
De jonge duiven zijn inmiddels weggevlogen, dat wil zeggen de ene die over was in het nest na de strooptocht van die ***ekstersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De zee is natuurlijk leuk.. Maar, zoals je thuis flipt, flip je nergens, en thuis heb je ook rosé bij de hand en jonge duifjes...
Oh dat is beroerd.. Ik leef met je mee hoor!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
JeujIk mag naar huis. Drain is eruit ivm mogelijke infecties en dat is niet handig voor als ik dinsdag of woensdag verder behandeld word. Volgens de longarts ziet het (bloedonderzoek icm kankerverleden en overleg met gyneacoloog) er niet goed uit voor me maar 't is afwachten wat de uitslag van het longvocht brengt. Di-of woensdag dus en vandaar dat ik nu naar huis mag.
Heel onzekere dagen dus maar wel fijn in een vertrouwde omgeving
IJverig zeg! Stroomt het zweet niet langs je rug met dat geklus in die warmte?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Lavenderr zegt, op vakantie, rondreizen![]()
Ik was lekker aan het klussen en nu is de stroom uitgevallen, gaat nog wel twee uur duren...
Oh dat is naar zeg, dat wachten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
JeujIk mag naar huis. Drain is eruit ivm mogelijke infecties en dat is niet handig voor als ik dinsdag of woensdag verder behandeld word. Volgens de longarts ziet het (bloedonderzoek icm kankerverleden en overleg met gyneacoloog) er niet goed uit voor me maar 't is afwachten wat de uitslag van het longvocht brengt. Di-of woensdag dus en vandaar dat ik nu naar huis mag.
Als je zoiets wil doen moet je vroeg gaan idd.. Behalve dat zal het ook wel stampvol zijn op het strand, blerende kinderen, zakkenrollers en voetballende knaapjes en vaders met bierbuiken en met in iedere hand 5 druipende ijsjes zodat je ieder moment een kleverige druppel kouwe kledder op je rug kan krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De jonge duiven zijn inmiddels weggevlogen, dat wil zeggen de ene die over was in het nest na de strooptocht van die ***eksters![]()
Maar heb wel weer een nieuw merelnestje in de klimop tegen de schuur, dus daar zal binnenkort ook wel wat tevoorschijn komen.
Ja, ik blijf hier lekker zitten, hoef ik ook niet de auto in. Ik vermoed dat het richting Bloemendaal hartstikke druk is en dan sta je eerst tijden in de file.
Geen zin in
Nou dat dus ook, plus een enorm vermogen aan parkeergeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je zoiets wil doen moet je vroeg gaan idd.. Behalve dat zal het ook wel stampvol zijn op het strand, blerende kinderen, zakkenrollers en voetballende knaapjes en vaders met bierbuiken en met in iedere hand 5 druipende ijsjes zodat je ieder moment een kleverige druppel kouwe kledder op je rug kan krijgen.
Ja, stroomde het ook en daarom stond ik net onder de douche mijn haar te wassen. Typischquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
IJverig zeg! Stroomt het zweet niet langs je rug met dat geklus in die warmte?
Maar goed, nu kun je 2 uur lang lekker buiten zitten
Ja inderdaad luxeprobleem, gisteren uren op internet zitten zoeken naar een zonnige bestemming in een tijd dat het hier kouder wordt, maar die wordt ook al betaalt dus kost me weinig of niks.....dus...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heel gewaagd gedacht hoor, maar vakantie boeken misschien ?
Of investeer het in bruikbare producten die op langere termijn geld besparen! Luchtzuiveraars die tegelijkertijd zeer zuiver drinkwater leveren, planten waar vruchten aan groeien die tegelijkertijd je huis opfleuren, lampjes met zonnepanelen etc. Duurzaam, decoratief en duurzaam!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja inderdaad luxeprobleem, gisteren uren op internet zitten zoeken naar een zonnige bestemming in een tijd dat het hier kouder wordt, maar die wordt ook al betaalt dus kost me weinig of niks.....dus...
Ik voel mij een gezegend mens
Schrik er van.. sterkte!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oeiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ha, leuke titelquote:Op zondag 27 mei 2012 01:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Goddelijke vruchten en spirituele peren
goddelijke vruchten en spirituele peren
Hoezo dat? (misschien moet ik eerst je topic lezen hoor)quote:Op zondag 27 mei 2012 02:06 schreef Dance99Vv het volgende:
ach er staat nog niet echt veel maar wil de dingen die ik wil zeggen gedoseerd brengen, heb alleen het idee dat ik een schreewerd (op de dam ben) in een woestijn ben .....
Hmm goede vraag! Ik ben Christelijk opgevoed, op Christelijke scholen gezeten maar ik geloof niet zoals mijn moeder of mijn oma dat doet, zo onvoorwaardelijk. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in (een) God heb geloofd. Op de een of andere manier 'voel' ik het niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:13 schreef Dance99Vv het volgende:
weinig bijval en relatief weinig reactie
geloof jij in een god?
Ik geloof dat ik toch even je topic moet lezen morgenochtendquote:Op zondag 27 mei 2012 02:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik voel mij meer verbonden met de god uit het zoroatrisme dan met de god in de bijbel die een zwak aftreksel is van de ahura mazda (de god van de zoroatristen)
Zarathustra was de profeet voor de goede god. Volgens hem is hij de ware god en zijn alle andere goden halfgoden. De mens is geschapen om te strijden tegen de machten van het kwade. Het geloof is daarom ook niet het aanvaarden van een leer, maar het doel is het goede te denken, te zeggen en te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |