hard rock, metal, heavy, music, mp3, max cavalera, death metal, thrash.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
Sepultura lijkt me.. kut herrie/metal denk ik ..
Ik blijf ook op, maar niet daarvoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
De nacht van Bart
In de nacht van zaterdag op zondag is er De nacht van Bart. Hierin komen al zijn hoogtepunten voorbij. Kijkers zien hele afleveringen en fragmenten uit onder meer Waar kan ik je ’s nachts voor wakker maken, De Stalkshow, De baksteen en De Teringtubbies.opblijvendus
Don't be jelly broquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Irritant volk die PSVers. Helemaal in euforie, omdat ze een berg kut spelers aan Oranje hebben geleverd.
Bertje.
Dit jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah ik zie ze nu in het andere topic, oké.
twitter:RenevanderGip twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 22:06:03Op 24 Mei in 1988 verloor Nederland ook van Bulgarije met 1-2. En wie werd toen Europees Kampioen dat jaar............ #nedbul reageer retweet
Veel meer dan dat is het ook niet. Verganen glorie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Best geinig om mee te pakken op een festival The Offspring..
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
twitter:RenevanderGip twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 22:06:03Op 24 Mei in 1988 verloor Nederland ook van Bulgarije met 1-2. En wie werd toen Europees Kampioen dat jaar............ #nedbul reageer retweet
Respectquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
De nacht van Bart
In de nacht van zaterdag op zondag is er De nacht van Bart. Hierin komen al zijn hoogtepunten voorbij. Kijkers zien hele afleveringen en fragmenten uit onder meer Waar kan ik je ’s nachts voor wakker maken, De Stalkshow, De baksteen en De Teringtubbies.opblijvendus
begint zo rond 12 op 3 geloof ik.quote:
Bart De Graaf is een heldquote:
Omdat ik geen vrienden heb, zolder Fok!ker ben, niet naar buiten durf, niet van uitgaan houdt, vanavond UFC 146 is en ik dat wil zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi
Waarom zitten jullie niet ergens op het terras?
Morgen naar pinkpop, wil daar fit aankomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi
Waarom zitten jullie niet ergens op het terras?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |