Koop je het dan omdat een vrouw zegt dat ze het leuk vindt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ze willen mee om te shoppen en als een meid zegt, joh hartstikke leuk dan ben ik iets te snel om.
Kleding voor mezelf gaat het dan om natuurlijk.
Naderhand denk ik, helemaal niet leuk en dan blijft het in de kast liggen.
Zonde geld.
Ik ben wel een beetje van de blouses, is dat nog in tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Koop je het dan omdat een vrouw zegt dat ze het leuk vindt?
Ik vind het altijd juist wel prettig om met een vriendin te gaan shoppenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
jahof andere van die strakke meuk, voel me er niet lekker in.
en twee, kan, maar ik haat shoppen vandaar dat ik tegen die meiden zeg van zien we nog wel blabla hou het lekker af.
echt? loop ik achter denk.quote:
t-shirts staan jonger&nonchalanterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
jahof andere van die strakke meuk, voel me er niet lekker in.
en twee, kan, maar ik haat shoppen vandaar dat ik tegen die meiden zeg van zien we nog wel blabla hou het lekker af.
Dat is een overhemd harriequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
echt? loop ik achter denk.
Zie toch zat mannen in dat soort dingen lopen.
Wat zou jij leuk vinden bij een man?
Doe eens een plaatje.
Het is moeilijk om te zeggen tegen een meid, die tegen jou verteld dit staat je super goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Koop je het dan omdat een vrouw zegt dat ze het leuk vindt?
Dat kun je oefenen, sowieso heb je er wel baat bij als je nee leert zeggen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te zeggen tegen een meid, die tegen jou verteld dit staat je super goed.
Maar ik doe het dan ook niet, vandaar dat ik het maar ontwijk.
ga niet in iets lopen waar ik me niet lekker bij voel.
Kweek een ruggengraat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te zeggen tegen een meid, die tegen jou verteld dit staat je super goed.
Ik heb er ook niks mee. Kijk liever zelf rond.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat je last hebt van verkopers als je winkelt. Als je dat hebt dan doe je echt iets fout.
Man the fuck up.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet ze dan gewoon vriendelijk mededelen dat je het zelf allemaal wel kan vinden en als je ze nodig hebt dat je zelf wel komt vragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee. Kijk liever zelf rond.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:37 schreef system_overload het volgende:
[
[..]
ik ga mijn ''tietenjurk'' aandoen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:40 schreef kree het volgende:
Nou dat is het kutte, meiden hebben een beeld.
En vertellen waaraan je moet voldoen blijkbaar qua kleding.
Een gedachte van mij zou kunnen zijn, misschien moet ik het maar aannemen en er toch in lopen.
Want voor meiden werkt het blijkbaar?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
echt? loop ik achter denk.
Zie toch zat mannen in dat soort dingen lopen.
Wat zou jij leuk vinden bij een man?
Doe eens een plaatje.
Ik ben daar ook slecht in, zeker tegen vrouwelijk schoon. Ben al twee keer een lidmaatschap op een goed doel aangesmeerd door zo'n meisje op straat. Ik moet daar echt als een aso voorbij springen, want als ik in gesprek raak dan ben ik als wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kun je oefenen, sowieso heb je er wel baat bij als je nee leert zeggen.
pak kan wel aantrekkelijk zijn denk, maar niet in de standaard kroegen etcquote:
Dit dus. Je weet toch wel wat je zelf mooi vind en wat jou staat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Man the fuck up.
Ik ga bijna altijd de stad in met een vriendin maar als ik iets niks vind dan koop ik het echt niet.
Dan pas ik het nog niet eens
Dat is geen ruggengraat kweken, dat is ontwijkingsgedrag en haast nog erger.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt doe ik ook, daarom ga ik niet met meiden shoppen
Im suited up nowquote:
Als dat alles zou zijn myr dan vond je me nu kei lief als ik dat zou doen, maar zo gaat het niet, weet je donders goedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:42 schreef Myraela het volgende:
Een vent die voor me zorgt, aardbeitjes meeneemt, meloen en mandarijntjes uit blik (mijn comfortfood als ik ziek ben). Kei lief.
Twi?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:42 schreef Myraela het volgende:
Een vent die voor me zorgt, aardbeitjes meeneemt, meloen en mandarijntjes uit blik (mijn comfortfood als ik ziek ben). Kei lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |