nou ja christen community he...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien de persoon met wie hij afspreekt; this is so wrong on so many levels
incestueus much?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien de persoon met wie hij afspreekt; this is so wrong on so many levels
quote:
Dan doe je iets fout bro.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ah ok, ik denk dat ik maar online ga shoppen, ik haat het gewoon dat winkelen opdringerige verkopers tig dingen passen. brrrrrrrrrrr
Hoe bedoel je?quote:
Just a bitquote:
Dat je last hebt van verkopers als je winkelt. Als je dat hebt dan doe je echt iets fout.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik zal niet de enige man zijn die er gewoon een hekel aan heeft.
ja precies, heb ik ook dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik shop altijd online
hoef je geen stapels kleren door te zoeken naar de juist maat en zo
stomme pashokjes met kutspiegels
en meer winkels dan de standaard zooi
ik vind in het echt winkelen leuker heerlijk door de stad wandelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik shop altijd online
hoef je geen stapels kleren door te zoeken naar de juist maat en zo
stomme pashokjes met kutspiegels
en meer winkels dan de standaard zooi
Ja ok je kunt wel zeggen ik kijk even. Dan laten ze je wel met rust.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat je last hebt van verkopers als je winkelt. Als je dat hebt dan doe je echt iets fout.
ja want al die meiden gaan je roze hempjes aan smerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok je kunt wel zeggen ik kijk even. Dan laten ze je wel met rust.
Maar haat het gewoon.
Hmm van meerdere meiden gehoord, we gaan samen shoppen, altijd maar tactisch afgehouden want
1. gaat me veel geld kosten
2. ik kom thuis met dingen die ik eigenlijk niet leuk vindt staan bij mezelf.
En dan kan het er leuk uitzien ik moet me er wel een beetje in op me gemak voelen en dat heb ik niet met strakken homo truitjes en roze etc
Nee ze willen mee om te shoppen en als een meid zegt, joh hartstikke leuk dan ben ik iets te snel om.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
Laat je jezelf overhalen dat je alles gaat betalen of zo?
nee wat een blouse is voor vrouwenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ze willen mee om te shoppen en als een meid zegt, joh hartstikke leuk dan ben ik iets te snel om.
Kleding voor mezelf gaat het dan om natuurlijk.
Naderhand denk ik, helemaal niet leuk en dan blijft het in de kast liggen.
Zonde geld.
Ik ben wel een beetje van de blouses, is dat nog in tegenwoordig?
jahquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want al die meiden gaan je roze hempjes aan smeren
je kunt toch ook gewoon het zelfde uit geven aan kleren die je fijn vind maar die er wel uit zien?
Dude, serieus?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok je kunt wel zeggen ik kijk even. Dan laten ze je wel met rust.
Maar haat het gewoon.
Hmm van meerdere meiden gehoord, we gaan samen shoppen, altijd maar tactisch afgehouden want
1. gaat me veel geld kosten
2. ik kom thuis met dingen die ik eigenlijk niet leuk vindt staan bij mezelf.
En dan kan het er leuk uitzien ik moet me er wel een beetje in op me gemak voelen en dat heb ik niet met strakken homo truitjes en roze etc
Koop je het dan omdat een vrouw zegt dat ze het leuk vindt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ze willen mee om te shoppen en als een meid zegt, joh hartstikke leuk dan ben ik iets te snel om.
Kleding voor mezelf gaat het dan om natuurlijk.
Naderhand denk ik, helemaal niet leuk en dan blijft het in de kast liggen.
Zonde geld.
Ik ben wel een beetje van de blouses, is dat nog in tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Koop je het dan omdat een vrouw zegt dat ze het leuk vindt?
Ik vind het altijd juist wel prettig om met een vriendin te gaan shoppenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
jahof andere van die strakke meuk, voel me er niet lekker in.
en twee, kan, maar ik haat shoppen vandaar dat ik tegen die meiden zeg van zien we nog wel blabla hou het lekker af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |