moeders en mannen danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
heb je eindelijk een date..
doe je zo
mannen..
Doet me denken aan een oude witbier reclame.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Mee eens, om een of andere reden zijn er met dit weer echt 90% meer leuke meisjes op straat
Doen de winkels ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:24 schreef heloef het volgende:
Ik haal mijn kleren tegenwoordig uit China, zo goedkoop.
Er zijn er een hoop die niet zoveel aan hebben nee, maar ik heb ook echt het gevoel dat er in Nederland een paar miljoen meisjes de hele winter worden opgeslotenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet meer leuke meisjes, ze hebben gewoon minder aan.
Oh ja en er zijn meer mensen buiten.
Heloef staat voor hete vurenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
link?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:24 schreef heloef het volgende:
Ik haal mijn kleren tegenwoordig uit China, zo goedkoop.
Link?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doet me denken aan een oude witbier reclame.
Om vervolgens winst op mij te gaan maken.quote:
Dus ook meer mooie vrouwen. Dôh.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
die zitten allemaal op FOK in de winter ofcquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop die niet zoveel aan hebben nee, maar ik heb ook echt het gevoel dat er in Nederland een paar miljoen meisjes de hele winter worden opgesloten
neej helaas nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
hoe kom je aan je date dan kree?
en is het een echte date?
je mamsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
neej helaas niet
nouja als je onder date verstaat, iets afspreken en een bakje doen dan wel eigenlijk
Een relatie hebben we al dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Is het nu duidelijk genoeg?
Erg gewiekst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Om vervolgens winst op mij te gaan maken.
Ha!
waarom zeg je dan dat je een date hebt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
neej helaas niet
nouja als je onder date verstaat, iets afspreken en een bakje doen dan wel eigenlijk
Een relatie hebben we al dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Is het nu duidelijk genoeg?
quote:
Hehquote:
Ik heb geen site, ik heb gewoon een importeur die de vader van een vriend is.quote:
Volgende winter moet ik daan maar vast zo"n meisje claimenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
die zitten allemaal op FOK in de winter ofc
heet! ik ben mijn haar in die kleur aan het vervenquote:
Gezien de persoon met wie hij afspreekt; this is so wrong on so many levelsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat je een date hebt?
je momentje aandacht weer gehad? piemeltje weer hard?
quote:
Ah ok, ik denk dat ik maar online ga shoppen, ik haat het gewoon dat winkelen opdringerige verkopers tig dingen passen. brrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Heh
[..]
Ik heb geen site, ik heb gewoon een importeur die de vader van een vriend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |