indeedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
half naakt is jouw eigen invulling
je tieten kunnen ook fantastisch uit komen in iets waarbij je niet je navel ziet
Gaat je moeder mee?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
Zal ik nodig hebben, weet in ieder geval 100% zeker dat ze wel van me houdt
Maar jij wil eigenlijk niet met 'r gezien worden ofzo?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
Zal ik nodig hebben, weet in ieder geval 100% zeker dat ze wel van me houdt
Ik kijk wel naar de kleding die een vrouw aan heeft. Naar het gezicht, haar, de armen en eventuele buik. Dat is alles. Ik dacht dat het ging over borsten specifiek.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, de vrouw in kwestie. Met alles wat erbij hoort. Dus inclusief sexy jurkje en borsten.
whahaha you made me smilequote:
jij bent meer een billenman?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop dan wat kleding die goed zit en er goed uitziet. Dat je sterke punten benadrukt en je zwakke afkleedt.
[..]
Alleen omdat borsten mij niet interesseren?
[..]
Borsten...
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar jij wil eigenlijk niet met 'r gezien worden ofzo?
wat is het probleem nou?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net deze gekocht:
[ afbeelding ]
En nu ga ik werken. Later.
Nee. Buikjes.quote:
Is dat ook een corset? Niet zo goed zichtbaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net deze gekocht:
[ afbeelding ]
Ik denk het ook.quote:
*brofist*quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net deze gekocht:
[ afbeelding ]
Ik ben scherp vandaag.quote:
Ik doe het graag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahaha you made me smile
en dat is vandaag een hele opgave
Mee eens, om een of andere reden zijn er met dit weer echt 90% meer leuke meisjes op straatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
Dit weer is nadelig voor mijn nek, ik moet me zo vaak omdraaien als ik door Amsterdam loop.
heb je eindelijk een date..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
Is er nietmaar had gister er geen zin in
Nou nee, meer over den totalen Frau.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar de kleding die een vrouw aan heeft. Naar het gezicht, haar, de armen en eventuele buik. Dat is alles. Ik dacht dat het ging over borsten specifiek.
mwaah hij was wel doorzichtig voor iedereen die gisteravond mee las danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben scherp vandaag.
[..]
Ik doe het graag.
Niet meer leuke meisjes, ze hebben gewoon minder aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Mee eens, om een of andere reden zijn er met dit weer echt 90% meer leuke meisjes op straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |