abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112062041
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, een mens is een soort. Maar wat versta jij er onder?
Dat een Mens een SOORT is.
pi_112062046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Feit is DNA bestaat. Hoe ga je het zoiets wat zo complex uitleggen hoe het is ontstaan.
Er moet iemand geweest zijn (God) een ander hoge intelligentie dat voor elkaar kreeg klopt dat zo beetje?
waarom?
pi_112062051
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Het blijft een vis, alleen Mensen veranderen de categorisch zelf maar de Bijbel is Duizenden jaren niet veranderd en volgens de Bijbel is een Walvis een vis.
Waarom? Een walvis heeft als enige overeenkomst met een vis dat het onder water leeft. Voor de rest letterlijk niets.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:52:38 #254
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062053
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

De Bijbel zeg soort brengt keer op keer hetzelfde soort wat wij keer op keer waarnemen.
Dat zie ik je steeds zeggen, maar wat "wij mensen" waarnemen gedurende de tijd dat de natuur echt onderzoeken, zeg 500 jaar (ik neem het ruim) is niet zo relevant. Evolutie gaat over het algemeen over periodes op de geologische schaal, maar er zijn wel voorbeelden van waargenomen evolutie:

http://listverse.com/2011(...)evolution-in-action/

http://www.wired.com/wiredscience/2008/12/evolutionexampl/

http://www.toptenz.net/top-10-recent-signs-evolution-is-real.php

http://curiosity.discover(...)atural-selection.htm

quote:
Ben je met mij eens dat de Bijbel wetenschappelijk is bekrachtigd ?
Nee niet bepaald, ik zou niet weten op welke manier de bijbel relevant is in de tegenwoordige wetenschap.

De bijbel is een religieus boek en geschreven door mensen die, vergeleken met ons ja, zelfs jij helemaal niks wisten van de natuurlijke wereld. Met wist niks van biochemie, natuurkunde, scheikunde, biologie, geologie of van bacterien, virussen, genetica of zelfs maar van elektriciteit.

Ik snap niet zo goed waarom je zo nodig de bijbel wetenschappelijk bekrachtigd wilt zien, zou dat je geloof versterken dan? Het is toch een boek dat een totaal andere achtergrond en doel heeft dan de wetenschap? :?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_112062060
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Is de mens dan de enige soort? Je draait een beetje om mijn vraag heen.
pi_112062086
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

dat is geen definitie van soort
dat is de mens definiėren als een soort
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:55:22 #257
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062186
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Ik heb dat uitgelegd, maar Molorus dwong mij ertoe keer op keer omdat hij niet accepteerde wat ik definieerde precies wat de Bijbel zegt.

Heb je nog meer voorbeelden?
Nee, je hebt dat nog niet uitgelegd en ja ik heb je berichten gelezen. Je lepelt wat op uit de bijbel wat nauwelijks een definitie is.

Daarbij geeft je niet aan wat je met "van soort naar soort gaan" bedoelt.

Ik ga geen nieuwe voorbeelden geven tot dat je echt en eerlijk antwoord geeft op het bovenstaande. Je gaat er bij mij echt niet mee weg komen knul! Het rondstrooien met uitspraken en termen zonder definities op te geven...die tijd is verdomme voorbij...ook creationisten moeten zich maar gaan aanpassen. :P
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_112062201
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

war zeg ik dat een vis niet altijd kieuwen heeft gehad
ik zeg dat er een vis is die longen heeft ontwikkeld en die over het land kan kruipen
en die bestaan
"dus een vis die op strand kan kruipen is dezelfde soort als een vis een paar generaties eerder die dat niet kon"

Je gaat ervan uit dat een vis kan kruipen en een conclusie trekt dat het ook een Vis is die van paar generaties eerder niet doen, ten eerste we weten het niet dat is een aanname van je.
.
Als je een vlieg de vleugels uit trekt, is het nog een vlieg of een kruiper? want hij kan niet meer vliegen alleen kruipen.
pi_112062210
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

dat is geen definitie van soort
dat is de mens definiėren als een soort
Dat een mens een Mens produceert.
pi_112062235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:56 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dus als een dier hetzelfde dier produceert is dat een soort? Kun je dat even bevestigen?
pi_112062269
quote:

[..]

quote:

[..]

nu laat je seks zo kil klinken :'(
pi_112062276
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dus als een dier hetzelfde dier produceert is dat een soort? Kun je dat even bevestigen?
Of ik het kan bevestigen, kijk eens om je heen dan zie je alles wat is bevestigd.
pi_112062301
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

[..]

nu laat je seks zo kil klinken :'(
We kunnen het ook leuker maker he ;)
Pak een Aap zou ik zeggen ;)

Misschien kan jij voor evolutie zorgen :)
pi_112062320
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Of ik het kan bevestigen, kijk eens om je heen dan zie je alles wat is bevestigd.
Okay. Dan heb ik een paar vragen voor je.

Zijn een tekkel en een Deense Dog dezelfde soort? En een ezel en een muilezel? En een leeuw en een tijger?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:59:32 #265
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062367
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Is een Mens een Soort ja of nee? We praten over dieren/Mensen en Planten.
Nee! Een definitie willen we krijgen. Een mens is een soort, maar wat jouw definitie van soort.

Een definitie is bijvoorbeeld:

Geluk

quote:
De situatie waarin onze diepste Behoeften zijn verwezenlijkt: Gelukssituatie De Subjectieve indruk, en het daarmee gepaard gaande Gevoel dat men zich in zo'n situatie bevindt: Geluksgevoel De diepste Behoefte van mens (en dier): Geluksbehoefte
Dus een beschrijving van de term!

En nu jij met soort.
pi_112062454
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zijn een tekkel en een Deense Dog dezelfde soort? En een ezel en een muilezel? En een leeuw en een tijger?
Gewoon een soort. Kat Hond en Paard

Er zijn zoveel variaties onder een soort te vinden we weten nog niets alles over dieren wat wij nu kennen. In de tijd van Noach was het ene heel ander Aarde wat wij nu kennen, toen had je geen kou hier en daar alleen maar een lekker temperatuur dus de dieren van toen hoefde nooit aan te passen, maar ze hadden wel de DNA voor om wel te kunnen wat wij nu kennen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:02:37 #267
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062498
quote:

[..]

Je loopt er om heen te lullen! Je bent oneerlijk tegenover jezelf en ons...maar goed dat is normaal onder creationisten...maar dat neemt niet weg dat ik een antwoord wil.

Definitie van soort! Een beschrijving van wat jij bedoelt met de term soort. Dus wat de voorwaarden zijn voordat jij iets een soort noemt, etc.
pi_112062500
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Gewoon een soort. Kat Hond en Paard

Er zijn zoveel variaties onder een soort te vinden we weten nog niets alles over dieren wat wij nu kennen. In de tijd van Noach was het ene heel ander Aarde wat wij nu kennen, toen had je geen kou hier en daar alleen maar een lekker temperatuur dus de dieren van toen hoefde nooit aan te passen, maar ze hadden wel de DNA voor om wel te kunnen wat wij nu kennen.
Gewoon een soort? :') Zonder definitie kan ik nog niets. Waarom is een Deense Dog geen soort en een ezel wel? Of is dat volgens jou niet zo?
pi_112062537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Les 1 in het verdedigen van onmogelijke zaken
geef geen definities waarvan je weet dat ze een probleem gaan opleveren bij het verdedigen van je wereldbeeld.
Zo heeft Behe onder ede een definitie van wetenschap moeten geven waarbij zowel astronomie als astrologie wetenschappelijk zijn. Dat moest hij wel zo ruim definiėren omdat anders zijn ID geneuzel zelfs door hem niet onder wetenschap gerekend kan worden.
pi_112062546
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee! Een definitie willen we krijgen. Een mens is een soort, maar wat jouw definitie van soort.

Een definitie is bijvoorbeeld:

Geluk

[..]

Dus een beschrijving van de term!

En nu jij met soort.
Ga me niet dwingen, want Molorus deed het ook al gisteren puur omdat het hem niet bevalt wat ik zei en blijkbaar bevalt het jou ook niet.

Ik heb het gezegd ga niet jou interpretatie mij dwingen wat ik definieer wat Soort is.
pi_112062573
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gewoon een soort? :') Zonder definitie kan ik nog niets. Waarom is een Deense Dog geen soort en een ezel wel? Of is dat volgens jou niet zo?
Wat dacht je van variatie van een Soort?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:04:17 #272
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062583
Het enige wat ik tot nu toe van je hoor Kindom is niets meer dan Een soort is een soort is een soort

Waardeloos gewauwel....en dan heb je nog niet eens uitgelegd wat je bedoelt met "van soort naar soort gaan".
pi_112062597
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Een ras dus?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:05:11 #274
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_112062633
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat is maar een gedachte wat men denkt, maar geen feit.
Alleen Bacterie kunnen veranderen en dat is waargenomen de rest is maar aannames en nooit wetenschappelijk bewezen.
Van al mn reacties reageer je alleen op die. :'(

En dan alleen met je herhaling van iets dat eenvoudig niet waar is. (En wat zelfs jouw Hovind nog wel ziet.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_112062644
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Semisane het volgende:
Het enige wat ik tot nu toe van je hoor Kindom is niets meer dan Een soort is een soort is een soort

Waardeloos gewauwel....en dan heb je nog niet eens uitgelegd wat je bedoelt met "van soort naar soort gaan".
Nee, dat een mens een Soort is en definieer dat een mens een Mens produceert.
pi_112062646
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Alles wat uikomt is 1 soort al is het duidelijk geen zelfde soort meer. behalve de mens die staat opzichzelf, anders is de zondeval niet mogelijk omdat er geen Adam en Eva waren en zonder zondeval is de kruisdood van Jezus overbodig om ons van de erfzonde te redden.
pi_112062655
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Zonder definitie kan ik nog niets. Is een ezel een variatie van de soort paard? En is een hond dat dan ook? :?
pi_112062671
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Een ras dus?
Ras is weer ene woord wat door mensen is bedacht om nog moeilijker te maken voor mensen zoals jullie.
pi_112062680
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Alles wat uikomt is 1 soort al is het duidelijk geen zelfde soort meer. behalve de mens die staat opzichzelf, anders is de zondeval niet mogelijk omdat er geen Adam en Eva waren en zonder zondeval is de kruisdood van Jezus overbodig om ons van de erfzonde te redden.
Wat?!
pi_112062786
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Molurus het volgende:

[..]

Van al mn reacties reageer je alleen op die. :'(

En dan alleen met je herhaling van iets dat eenvoudig niet waar is. (En wat zelfs jouw Hovind nog wel ziet.)
Ik heb jou altijd reactie beantwoord, alleen het bevalt jou niet.
Ik snap niet waarom jij zo moeilijk doet, gisteren probeerde je mij ook al te dwingen dat ik moet uitleggen volgens jou manier van definiėren wat Soort is.

Ik heb je dat uitgelegd en daar blijf ik erbij :)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:08:08 #281
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062804
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Ga me niet dwingen, want Molorus deed het ook al gisteren puur omdat het hem niet bevalt wat ik zei en blijkbaar bevalt het jou ook niet.

Ik heb het gezegd ga niet jou interpretatie mij dwingen wat ik definieer wat Soort is.
Dwang? Luister, jij wilt serieus een discussie over evolutie? Dan zal je met definities komen. Dat gaat verder dan enkel zeggen dat een mens een soort is. Ik wil gewoon weten waar een organisme aan moet voldoen, volgens jou, om te zeggen dat tot een bepaald soort hoort.

Wat zijn de eigenschappen van soort.

Kom maar knul, dit is wat gebeurt in een serieuze discussie...wil jij je verstoppen achter one liners, dan is wellicht een creationisten forum meer iets voor je. Dit mag dan maar Fok zijn...maar dat neemt niet weg dat je wat beter je best mag doen. :P
pi_112062832
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zonder definitie kan ik nog niets. Is een ezel een variatie van de soort paard? En is een hond dat dan ook? :?
Waarom maken jullie zo voor jezelf zo lastig ?
pi_112062932
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Je doet uitspraken over soorten en soortenvorming, maar legt niet uit wat je verstaat onder soort.
Een uitleg zoals: Mens baart mens is niet echt behulpzaam.
pi_112062935
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dwang? Luister, jij wilt serieus een discussie over evolutie? Dan zal je met definities komen. Dat gaat verder dan enkel zeggen dat een mens een soort is. Ik wil gewoon weten waar een organisme aan moet voldoen, volgens jou, om te zeggen dat tot een bepaald soort hoort.

Wat zijn de eigenschappen van soort.

Kom maar knul, dit is wat gebeurt in een serieuze discussie...wil jij je verstoppen achter one liners, dan is wellicht een creationisten forum meer iets voor je. Dit mag dan maar Fok zijn...maar dat neemt niet weg dat je wat beter je best mag doen. :P
Bla en Bla, mijn argumenten bevalt jou gewoon niet knulletje, vandaar dat jij nu al gaat hameren over dit en dat en daar ga ik niet op in knulletje van me.

Verder ben jij niet discussie aan voeren maar steeds vragen stellen over dezelfde onderwerp wat ik keer op keer hebt beantwoord.
pi_112062962
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Ik maak het niet lastig. Ik weet het antwoord op elke vraag die ik je net stelde. Wat ik alleen zie is dat je in een hoek zit omdat je weet dat je antwoord niet gaat kloppen. Of je vertelt niet de waarheid of je gaat jezelf tegenspreken. Dus ontwijk je de vraag met dit soort tegenvragen. Erg jammer wel.
pi_112062994
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Bla en Bla, mijn argumenten bevalt jou gewoon niet knulletje, vandaar dat jij nu al gaat hameren over dit en dat en daar ga ik niet op in knulletje van me.

Verder ben jij niet discussie aan voeren maar steeds vragen stellen over dezelfde onderwerp wat ik keer op keer hebt beantwoord.
zonder duidelijkere definities heb jij geen argument
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:11:55 #287
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112063024
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Nee, dat een mens een Soort is en definieer dat een mens een Mens produceert.
Prima, welke zijn dan mens en welke zijn dan aap.

Zeg het maar met je fokking "mens is een soort" geneuzel!

Zeg het maar.
pi_112063085
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Je doet uitspraken over soorten en soortenvorming, maar legt niet uit wat je verstaat onder soort.
Een uitleg zoals: Mens baart mens is niet echt behulpzaam.
Dat jij op school laat misleiden kan jij ook niets aan doen, maar jij ziet het heel anders omdat jij zo hebt geleerd op school precies wat evolutionisten doen met jonger kinderen gelijk leren naar hun voordeel zodat jij later flink last kan krijgen met discussies zoals dit.

Daarom heb je op scholen alleen evolutie leer en geen creatie leer.

Dan vraag ik jou wat jij onder Soort definieer?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:14:49 #289
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112063204
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Nee, je argumenten snijden geen hout, daarom hamer ik op de definities.

Tot nu toe in dit topic spui je vooral onzin en weiger je echt in te gaan op vragen.

[/quote]Verder ben jij niet discussie aan voeren maar steeds vragen stellen over dezelfde onderwerp wat ik keer op keer hebt beantwoord.
[/quote]

Je hebt de vragen niet beantwoord, daarom stel ik ze maar telkens weer. Dat jij het niet leuk vind dat ik gewoon een antwoord wil is niet mijn probleem. Jij loopt maar wat te wauwelen, maar op het moment dat iemand je daarop wijst geef je niet thuis. :')
pi_112063272
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Semisane het volgende:

[..]

Prima, welke zijn dan mens en welke zijn dan aap.

Zeg het maar met je fokking "mens is een soort" geneuzel!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zeg het maar.
Evolutie site 100%, wat wil je nou beweren met deze foto's?
Waar is schedel van ongeveer 1 meter eigenlijk?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:16:00 #291
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112063286
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik maak het niet lastig. Ik weet het antwoord op elke vraag die ik je net stelde. Wat ik alleen zie is dat je in een hoek zit omdat je weet dat je antwoord niet gaat kloppen. Of je vertelt niet de waarheid of je gaat jezelf tegenspreken. Dus ontwijk je de vraag met dit soort tegenvragen. Erg jammer wel.
Dit dus...iemand die het rustiger (beter) verwoord dan ik. :) en dan heb ik nog niet eens gedronken :@
pi_112063302
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

quote:
De biologische soort. Een biologische soort is een verzameling organismen die onder natuurlijke omstandigheden tot voortplanting komt en daarbij vruchtbare nakomelingen kan produceren. Dit is meestal de nuttigste definitie voor wetenschappers die zich met levende gewervelde dieren bezighouden zoals zoogdieren, vissen en vogels. De definitie is echter zinloos bij organismen die zich niet seksueel voortplanten.
Er moet wel onderscheid gemaakt worden tussen de theoretische mogelijkheid tot onderlinge voortplanting en het daadwerkelijke optreden van genenoverdracht tussen afzonderlijke populaties.
Voorbeeld: het is mogelijk een paard met een ezel te kruisen en nakomelingen (muildieren of muilezels) te krijgen. Om twee redenen zijn paard en ezel toch verschillende soorten:(1) paarden en ezels zullen normaliter in het wild niet kruisen en (2) de nakomelingen zijn maar heel zelden vruchtbaar.
Het belangrijkste kenmerk van een biologische soort is dat er geen significante genenoverdracht tussen de twee populaties optreedt.
Deze definitie volstaat meestal wel.
pi_112063304
quote:

[..]

Schedel van 1 meter :D
pi_112063361
quote:

[..]

Hier een schedel van een paar meter:

En nu?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:18:00 #295
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112063393
quote:

[..]

Ik wil niks beweren, maar jij komt aan met triest gewauwel dat een mens een mens baart...nou vertel maar welke van deze schedels mens zijn en welke niet.

quote:
Je wilt een olifanten schedel zien? Kan hoor alstublieft.

pi_112063405
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

zonder duidelijkere definities heb jij geen argument
Dat is jou mening en verder heb jij gewoon geen antwoord op elk argument wat ik geef.
Ik kan niet helpen dat ze jou hebben aangeleerd op school waar je bent onderwezen.

Wat is jou definitie van Soort? Ik heb het al gezegd.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:18:22 #297
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112063409
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:16 schreef Supertolll het volgende:

[..]

[..]

Nu verklap je het! :o
pi_112063410
quote:

[..]

[..]

Ook zoals ik 'm geleerd heb, ja :Y Met als toevoeging dat een soort vruchtbare nakomelingen kan produceren (dat impliceert je stukje wel, maar als je het expliciet bij vermeldt is dat hele muilezelprobleem geen punt meer)
pi_112063438
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat is jou mening en verder heb jij gewoon geen antwoord op elk argument wat ik geef.
Ik kan niet helpen dat ze jou hebben aangeleerd op school waar je bent onderwezen.

Wat is jou definitie van Soort? Ik heb het al gezegd.
Jij hebt niet gezegd wat je definitie van een soort is. Alleen dat een soort een dezelfde soort kan produceren. Dat helpt je niet echt verder, he ;(
pi_112063461
quote:

[..]

[..]

Je gaat een hoopje schedels vergelijken waar meeste schedels zijn beschadigd en niet een een schedel van een reus, waar is die eigenlijk? Wat wil jij nou bewijzen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')