abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112062646
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gewoon een soort? :') Zonder definitie kan ik nog niets. Waarom is een Deense Dog geen soort en een ezel wel? Of is dat volgens jou niet zo?
Alles wat uikomt is 1 soort al is het duidelijk geen zelfde soort meer. behalve de mens die staat opzichzelf, anders is de zondeval niet mogelijk omdat er geen Adam en Eva waren en zonder zondeval is de kruisdood van Jezus overbodig om ons van de erfzonde te redden.
pi_112062655
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Wat dacht je van variatie van een Soort?
Zonder definitie kan ik nog niets. Is een ezel een variatie van de soort paard? En is een hond dat dan ook? :?
pi_112062671
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Een ras dus?
Ras is weer ene woord wat door mensen is bedacht om nog moeilijker te maken voor mensen zoals jullie.
pi_112062680
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Alles wat uikomt is 1 soort al is het duidelijk geen zelfde soort meer. behalve de mens die staat opzichzelf, anders is de zondeval niet mogelijk omdat er geen Adam en Eva waren en zonder zondeval is de kruisdood van Jezus overbodig om ons van de erfzonde te redden.
Wat?!
pi_112062786
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Molurus het volgende:

[..]

Van al mn reacties reageer je alleen op die. :'(

En dan alleen met je herhaling van iets dat eenvoudig niet waar is. (En wat zelfs jouw Hovind nog wel ziet.)
Ik heb jou altijd reactie beantwoord, alleen het bevalt jou niet.
Ik snap niet waarom jij zo moeilijk doet, gisteren probeerde je mij ook al te dwingen dat ik moet uitleggen volgens jou manier van definiėren wat Soort is.

Ik heb je dat uitgelegd en daar blijf ik erbij :)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:08:08 #281
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062804
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Ga me niet dwingen, want Molorus deed het ook al gisteren puur omdat het hem niet bevalt wat ik zei en blijkbaar bevalt het jou ook niet.

Ik heb het gezegd ga niet jou interpretatie mij dwingen wat ik definieer wat Soort is.
Dwang? Luister, jij wilt serieus een discussie over evolutie? Dan zal je met definities komen. Dat gaat verder dan enkel zeggen dat een mens een soort is. Ik wil gewoon weten waar een organisme aan moet voldoen, volgens jou, om te zeggen dat tot een bepaald soort hoort.

Wat zijn de eigenschappen van soort.

Kom maar knul, dit is wat gebeurt in een serieuze discussie...wil jij je verstoppen achter one liners, dan is wellicht een creationisten forum meer iets voor je. Dit mag dan maar Fok zijn...maar dat neemt niet weg dat je wat beter je best mag doen. :P
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_112062832
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zonder definitie kan ik nog niets. Is een ezel een variatie van de soort paard? En is een hond dat dan ook? :?
Waarom maken jullie zo voor jezelf zo lastig ?
pi_112062932
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Je doet uitspraken over soorten en soortenvorming, maar legt niet uit wat je verstaat onder soort.
Een uitleg zoals: Mens baart mens is niet echt behulpzaam.
pi_112062935
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dwang? Luister, jij wilt serieus een discussie over evolutie? Dan zal je met definities komen. Dat gaat verder dan enkel zeggen dat een mens een soort is. Ik wil gewoon weten waar een organisme aan moet voldoen, volgens jou, om te zeggen dat tot een bepaald soort hoort.

Wat zijn de eigenschappen van soort.

Kom maar knul, dit is wat gebeurt in een serieuze discussie...wil jij je verstoppen achter one liners, dan is wellicht een creationisten forum meer iets voor je. Dit mag dan maar Fok zijn...maar dat neemt niet weg dat je wat beter je best mag doen. :P
Bla en Bla, mijn argumenten bevalt jou gewoon niet knulletje, vandaar dat jij nu al gaat hameren over dit en dat en daar ga ik niet op in knulletje van me.

Verder ben jij niet discussie aan voeren maar steeds vragen stellen over dezelfde onderwerp wat ik keer op keer hebt beantwoord.
pi_112062962
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Ik maak het niet lastig. Ik weet het antwoord op elke vraag die ik je net stelde. Wat ik alleen zie is dat je in een hoek zit omdat je weet dat je antwoord niet gaat kloppen. Of je vertelt niet de waarheid of je gaat jezelf tegenspreken. Dus ontwijk je de vraag met dit soort tegenvragen. Erg jammer wel.
pi_112062994
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Bla en Bla, mijn argumenten bevalt jou gewoon niet knulletje, vandaar dat jij nu al gaat hameren over dit en dat en daar ga ik niet op in knulletje van me.

Verder ben jij niet discussie aan voeren maar steeds vragen stellen over dezelfde onderwerp wat ik keer op keer hebt beantwoord.
zonder duidelijkere definities heb jij geen argument
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:11:55 #287
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112063024
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Nee, dat een mens een Soort is en definieer dat een mens een Mens produceert.
Prima, welke zijn dan mens en welke zijn dan aap.

Zeg het maar met je fokking "mens is een soort" geneuzel!

Zeg het maar.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_112063085
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Je doet uitspraken over soorten en soortenvorming, maar legt niet uit wat je verstaat onder soort.
Een uitleg zoals: Mens baart mens is niet echt behulpzaam.
Dat jij op school laat misleiden kan jij ook niets aan doen, maar jij ziet het heel anders omdat jij zo hebt geleerd op school precies wat evolutionisten doen met jonger kinderen gelijk leren naar hun voordeel zodat jij later flink last kan krijgen met discussies zoals dit.

Daarom heb je op scholen alleen evolutie leer en geen creatie leer.

Dan vraag ik jou wat jij onder Soort definieer?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:14:49 #289
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112063204
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Nee, je argumenten snijden geen hout, daarom hamer ik op de definities.

Tot nu toe in dit topic spui je vooral onzin en weiger je echt in te gaan op vragen.

[/quote]Verder ben jij niet discussie aan voeren maar steeds vragen stellen over dezelfde onderwerp wat ik keer op keer hebt beantwoord.
[/quote]

Je hebt de vragen niet beantwoord, daarom stel ik ze maar telkens weer. Dat jij het niet leuk vind dat ik gewoon een antwoord wil is niet mijn probleem. Jij loopt maar wat te wauwelen, maar op het moment dat iemand je daarop wijst geef je niet thuis. :')
pi_112063272
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Semisane het volgende:

[..]

Prima, welke zijn dan mens en welke zijn dan aap.

Zeg het maar met je fokking "mens is een soort" geneuzel!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zeg het maar.
Evolutie site 100%, wat wil je nou beweren met deze foto's?
Waar is schedel van ongeveer 1 meter eigenlijk?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:16:00 #291
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112063286
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik maak het niet lastig. Ik weet het antwoord op elke vraag die ik je net stelde. Wat ik alleen zie is dat je in een hoek zit omdat je weet dat je antwoord niet gaat kloppen. Of je vertelt niet de waarheid of je gaat jezelf tegenspreken. Dus ontwijk je de vraag met dit soort tegenvragen. Erg jammer wel.
Dit dus...iemand die het rustiger (beter) verwoord dan ik. :) en dan heb ik nog niet eens gedronken :@
pi_112063302
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

quote:
De biologische soort. Een biologische soort is een verzameling organismen die onder natuurlijke omstandigheden tot voortplanting komt en daarbij vruchtbare nakomelingen kan produceren. Dit is meestal de nuttigste definitie voor wetenschappers die zich met levende gewervelde dieren bezighouden zoals zoogdieren, vissen en vogels. De definitie is echter zinloos bij organismen die zich niet seksueel voortplanten.
Er moet wel onderscheid gemaakt worden tussen de theoretische mogelijkheid tot onderlinge voortplanting en het daadwerkelijke optreden van genenoverdracht tussen afzonderlijke populaties.
Voorbeeld: het is mogelijk een paard met een ezel te kruisen en nakomelingen (muildieren of muilezels) te krijgen. Om twee redenen zijn paard en ezel toch verschillende soorten:(1) paarden en ezels zullen normaliter in het wild niet kruisen en (2) de nakomelingen zijn maar heel zelden vruchtbaar.
Het belangrijkste kenmerk van een biologische soort is dat er geen significante genenoverdracht tussen de twee populaties optreedt.
Deze definitie volstaat meestal wel.
pi_112063304
quote:

[..]

Schedel van 1 meter :D
pi_112063361
quote:

[..]

Hier een schedel van een paar meter:

En nu?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:18:00 #295
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112063393
quote:

[..]

Ik wil niks beweren, maar jij komt aan met triest gewauwel dat een mens een mens baart...nou vertel maar welke van deze schedels mens zijn en welke niet.

quote:
Je wilt een olifanten schedel zien? Kan hoor alstublieft.

pi_112063405
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

zonder duidelijkere definities heb jij geen argument
Dat is jou mening en verder heb jij gewoon geen antwoord op elk argument wat ik geef.
Ik kan niet helpen dat ze jou hebben aangeleerd op school waar je bent onderwezen.

Wat is jou definitie van Soort? Ik heb het al gezegd.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:18:22 #297
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112063409
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:16 schreef Supertolll het volgende:

[..]

[..]

Nu verklap je het! :o
pi_112063410
quote:

[..]

[..]

Ook zoals ik 'm geleerd heb, ja :Y Met als toevoeging dat een soort vruchtbare nakomelingen kan produceren (dat impliceert je stukje wel, maar als je het expliciet bij vermeldt is dat hele muilezelprobleem geen punt meer)
pi_112063438
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat is jou mening en verder heb jij gewoon geen antwoord op elk argument wat ik geef.
Ik kan niet helpen dat ze jou hebben aangeleerd op school waar je bent onderwezen.

Wat is jou definitie van Soort? Ik heb het al gezegd.
Jij hebt niet gezegd wat je definitie van een soort is. Alleen dat een soort een dezelfde soort kan produceren. Dat helpt je niet echt verder, he ;(
pi_112063461
quote:

[..]

[..]

Je gaat een hoopje schedels vergelijken waar meeste schedels zijn beschadigd en niet een een schedel van een reus, waar is die eigenlijk? Wat wil jij nou bewijzen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')