Alles wat uikomt is 1 soort al is het duidelijk geen zelfde soort meer. behalve de mens die staat opzichzelf, anders is de zondeval niet mogelijk omdat er geen Adam en Eva waren en zonder zondeval is de kruisdood van Jezus overbodig om ons van de erfzonde te redden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon een soort?Zonder definitie kan ik nog niets. Waarom is een Deense Dog geen soort en een ezel wel? Of is dat volgens jou niet zo?
Zonder definitie kan ik nog niets. Is een ezel een variatie van de soort paard? En is een hond dat dan ook?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Wat dacht je van variatie van een Soort?
Ras is weer ene woord wat door mensen is bedacht om nog moeilijker te maken voor mensen zoals jullie.quote:
Wat?!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Alles wat uikomt is 1 soort al is het duidelijk geen zelfde soort meer. behalve de mens die staat opzichzelf, anders is de zondeval niet mogelijk omdat er geen Adam en Eva waren en zonder zondeval is de kruisdood van Jezus overbodig om ons van de erfzonde te redden.
Ik heb jou altijd reactie beantwoord, alleen het bevalt jou niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Van al mn reacties reageer je alleen op die.
En dan alleen met je herhaling van iets dat eenvoudig niet waar is. (En wat zelfs jouw Hovind nog wel ziet.)
Dwang? Luister, jij wilt serieus een discussie over evolutie? Dan zal je met definities komen. Dat gaat verder dan enkel zeggen dat een mens een soort is. Ik wil gewoon weten waar een organisme aan moet voldoen, volgens jou, om te zeggen dat tot een bepaald soort hoort.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ga me niet dwingen, want Molorus deed het ook al gisteren puur omdat het hem niet bevalt wat ik zei en blijkbaar bevalt het jou ook niet.
Ik heb het gezegd ga niet jou interpretatie mij dwingen wat ik definieer wat Soort is.
Waarom maken jullie zo voor jezelf zo lastig ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder definitie kan ik nog niets. Is een ezel een variatie van de soort paard? En is een hond dat dan ook?
Je doet uitspraken over soorten en soortenvorming, maar legt niet uit wat je verstaat onder soort.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Waarom maken jullie zo voor jezelf zo lastig ?
Bla en Bla, mijn argumenten bevalt jou gewoon niet knulletje, vandaar dat jij nu al gaat hameren over dit en dat en daar ga ik niet op in knulletje van me.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dwang? Luister, jij wilt serieus een discussie over evolutie? Dan zal je met definities komen. Dat gaat verder dan enkel zeggen dat een mens een soort is. Ik wil gewoon weten waar een organisme aan moet voldoen, volgens jou, om te zeggen dat tot een bepaald soort hoort.
Wat zijn de eigenschappen van soort.
Kom maar knul, dit is wat gebeurt in een serieuze discussie...wil jij je verstoppen achter one liners, dan is wellicht een creationisten forum meer iets voor je. Dit mag dan maar Fok zijn...maar dat neemt niet weg dat je wat beter je best mag doen.
Ik maak het niet lastig. Ik weet het antwoord op elke vraag die ik je net stelde. Wat ik alleen zie is dat je in een hoek zit omdat je weet dat je antwoord niet gaat kloppen. Of je vertelt niet de waarheid of je gaat jezelf tegenspreken. Dus ontwijk je de vraag met dit soort tegenvragen. Erg jammer wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Waarom maken jullie zo voor jezelf zo lastig ?
zonder duidelijkere definities heb jij geen argumentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Bla en Bla, mijn argumenten bevalt jou gewoon niet knulletje, vandaar dat jij nu al gaat hameren over dit en dat en daar ga ik niet op in knulletje van me.
Verder ben jij niet discussie aan voeren maar steeds vragen stellen over dezelfde onderwerp wat ik keer op keer hebt beantwoord.
Prima, welke zijn dan mens en welke zijn dan aap.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Nee, dat een mens een Soort is en definieer dat een mens een Mens produceert.
Dat jij op school laat misleiden kan jij ook niets aan doen, maar jij ziet het heel anders omdat jij zo hebt geleerd op school precies wat evolutionisten doen met jonger kinderen gelijk leren naar hun voordeel zodat jij later flink last kan krijgen met discussies zoals dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je doet uitspraken over soorten en soortenvorming, maar legt niet uit wat je verstaat onder soort.
Een uitleg zoals: Mens baart mens is niet echt behulpzaam.
Nee, je argumenten snijden geen hout, daarom hamer ik op de definities.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Bla en Bla, mijn argumenten bevalt jou gewoon niet knulletje, vandaar dat jij nu al gaat hameren over dit en dat en daar ga ik niet op in knulletje van me.
Evolutie site 100%, wat wil je nou beweren met deze foto's?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Prima, welke zijn dan mens en welke zijn dan aap.
Zeg het maar met je fokking "mens is een soort" geneuzel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
Dit dus...iemand die het rustiger (beter) verwoord dan ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maak het niet lastig. Ik weet het antwoord op elke vraag die ik je net stelde. Wat ik alleen zie is dat je in een hoek zit omdat je weet dat je antwoord niet gaat kloppen. Of je vertelt niet de waarheid of je gaat jezelf tegenspreken. Dus ontwijk je de vraag met dit soort tegenvragen. Erg jammer wel.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Evolutie site 100%, wat wil je nou beweren met deze foto's?
Waar is schedel van ongeveer 1 meter eigenlijk?
Deze definitie volstaat meestal wel.quote:De biologische soort. Een biologische soort is een verzameling organismen die onder natuurlijke omstandigheden tot voortplanting komt en daarbij vruchtbare nakomelingen kan produceren. Dit is meestal de nuttigste definitie voor wetenschappers die zich met levende gewervelde dieren bezighouden zoals zoogdieren, vissen en vogels. De definitie is echter zinloos bij organismen die zich niet seksueel voortplanten.
Er moet wel onderscheid gemaakt worden tussen de theoretische mogelijkheid tot onderlinge voortplanting en het daadwerkelijke optreden van genenoverdracht tussen afzonderlijke populaties.
Voorbeeld: het is mogelijk een paard met een ezel te kruisen en nakomelingen (muildieren of muilezels) te krijgen. Om twee redenen zijn paard en ezel toch verschillende soorten:(1) paarden en ezels zullen normaliter in het wild niet kruisen en (2) de nakomelingen zijn maar heel zelden vruchtbaar.
Het belangrijkste kenmerk van een biologische soort is dat er geen significante genenoverdracht tussen de twee populaties optreedt.
Schedel van 1 meterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Hier een schedel van een paar meter:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik wil niks beweren, maar jij komt aan met triest gewauwel dat een mens een mens baart...nou vertel maar welke van deze schedels mens zijn en welke niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je wilt een olifanten schedel zien? Kan hoor alstublieft.quote:Waar is schedel van ongeveer 1 meter eigenlijk?
Dat is jou mening en verder heb jij gewoon geen antwoord op elk argument wat ik geef.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zonder duidelijkere definities heb jij geen argument
Nu verklap je het!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:16 schreef Supertolll het volgende:
[..]
[..]
Deze definitie volstaat meestal wel.
Ook zoals ik 'm geleerd heb, jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:16 schreef Supertolll het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt niet gezegd wat je definitie van een soort is. Alleen dat een soort een dezelfde soort kan produceren. Dat helpt je niet echt verder, hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat is jou mening en verder heb jij gewoon geen antwoord op elk argument wat ik geef.
Ik kan niet helpen dat ze jou hebben aangeleerd op school waar je bent onderwezen.
Wat is jou definitie van Soort? Ik heb het al gezegd.
Je gaat een hoopje schedels vergelijken waar meeste schedels zijn beschadigd en niet een een schedel van een reus, waar is die eigenlijk? Wat wil jij nou bewijzen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:16 schreef Supertolll het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |