Wat dacht je van dezelfde ontwerper die de DNA heeft ontworpen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:26 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg tussenvorm gevonden gecombineerd met bewijs in morfologie en DNA
verder is het onmogelijk om te zien "waar" een aap tot mens is geëvolueerd op dezelfde manier als dat het onmogelijk is het exacte moment aan te wijzen waarop iemand geen kind meer is maar een volwassene.

quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:01 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Moeilijk he als de waarheid wordt gezegd, maar ja.
Jullie Atheïsten hebben niet een wetenschappelijk aangetoond hoe een soort tot een ander soort veranderd. De Bijbel heeft het wel bewezen namelijk dat een soort altijd hetzelfde soort produceert keer op keer.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Supertolll het volgende:
[..]
1)Archeopteryx is een authentiek fossiel, dat zowel kenmerken van vogel als reptiel vertoont.
2) Homo neanderthalensis was een bestaande, reeds uitgestorven hominide soort
3) Authenticiteit staat vast, wordt enkel in twijfel getrokken door religekkies. Net zoals volgende soorten overigens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4) Het 'peppered-moths' experiment is volledig correct verlopen. Kritiek van creationisten hierop is 'debunked 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5) Het Miller - Urey experiment toont aan dat aminozuren onder bepaalde omstandigheden spontaan ontstaan. Geen vervalsing
6) De paardenevolutie heeft plaatsgevonden en er zijn prachtige fossielenreeksen gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7) Gedeeltelijk juist. Haeckel vervalste inderdaad een paar van zijn tekeningen om zijn biogenetische wet te promoten. Haeckel ondersteunde echter een Lamarckiaans idee en werd ongelijk bewezen door de wetenschap. Wat niet wegneemt dat er gelijkenissen zijn in het embryonale ontwikkelingsproces tussen de verschillende soorten.
8) Geen idee wie over welke 12 aapmensen het hier gaat. Maar er zijn inderdaad vervalsingen gebeurt van enkele fossielen zoals Piltdown man en Nebraska man. Geen van beiden werden geaccepteerd in de wetenschappelijke wereld en werden 'debunked' door de wetenschap.![]()
Niemand heeft DNA ontworpenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:04 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Wat dacht je van dezelfde ontwerper die de DNA heeft ontworpen?
Wie heeft DNA ontworpen? Ik zeg dat God heeft gedaan en jij?![]()
Daar heb je dus eigenlijk een tweede probleem met het argument vanuit complexiteit. Wat is complex? Ik kan me best vinden in de natuurkundige definitie van complexiteit, maar mijn punt is wat de definitie ook is, het zal op dit moment altijd binnen de bij ons bekende natuurwetten vallen. Ook al zouden we de onderlingen wisselwerkingen niet meer kunnen overzien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat betekent volgens jou complexiteit?
In de natuurkunde betekent complexiteit dat het aantal delen die onderling wisselwerken zo groot is, dat je niet meer kan overzien hoe het zich ontwikkeld. De elementaire interacties kunnen best heel simpel zijn.
Hoe dan ook, ik betwijfel of degene die met dat argument schermen wel zover gaan met hun definities, als ze al een definitie van complexiteit hebben.Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."![]()
Wat bedoelt je met een soort tot een ander soort? Ik heb wat posts van je gelezen, maar echt bijster duidelijk ben je niet. Daarbij kloppen bepaalde uitspraken voor geen kant. Bijvoorbeeld dat een soort zo maar een ander soort als nakomeling zou krijgen. Dat is namelijk niet wat de evolutietheorie pretendeert. Mocht jij dat wel denken, dan zit je daar gewoon weg fout en begrijp je evolutietheorie niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:01 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Jullie Atheïsten hebben niet een wetenschappelijk aangetoond hoe een soort tot een ander soort veranderd. De Bijbel heeft het wel bewezen namelijk dat een soort altijd hetzelfde soort produceert keer op keer.
Je kan dan wel je foute uitspraken blijven herhalen, maar ze worden er echt niet beter op.
Begin eerst maar eens met een definitie van een soort en daarna wat jij verstaat van een soort tot een ander soort. Daarna kijken we wel naar de rest van je nogal twijfelachtige uitspraken.Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."![]()
Dat heb jij ook niet gezegd, ik zeg alleen of er bewijzen zijn dat we van de Apen afstammen sinds we opeens over ontwikkeling in plaats over evolutie hebben snap jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen. En dat is ook een te simpele voorstelling van de diverse theorieën
[..]
Zowel a) als b) zijn niet juist. Darwin was gelovig en hij ging niet uit van evolutie, hij herkende het proces. Daarom was zijn boek ook revolutionair: hij had iets nieuws bedacht.
God speelt geen rol in de theorie, en biologen doen op basis van hun wetenschap geen uitspraak over het bestaan van god. Dus is de theorie niet atheïstisch. En dat de evolutietheorie ervan uitgaat dat evolutie bestaat, lijkt me logisch. Rekenkunde gaat er ook vanuit dat je getallen bij elkaar kunt optellen.
Verder staat het stuk vol uit hun verband gerukte en misbruikte halve en hele onwaarheden.[/quote]
Darwin was inderdaad een afgestudeerde christelijke school dat klopt, toen hij op reis ging las hij een Boek van charles lyell en werd zijn geloof in God (de creator) volledig vernietigd en was op dat moment geen Christen meer.
Wat evolutie zo logisch aan? Je leest een boek wat dit en dat zegt precies wat met Darwin gebeurde en zijn geloof in God werd compleet vernietigd hoe zou dat toch kunnen?
Charles Lyell haatte de Bijbel namelijk vandaar dat hij de geologische kolom heeft bedacht.
Evolutie theorie is een Atheïstische meest geaccepteerde religie, waarom wordt het zo gefinancierd met onze belasting geld? De scholen/wetenschap/museums en meerdere instanties waar evolutie leer wordt gesupporterd met ons belasting geld leg mij dat eens uit?
Waarom worden kinderen van hun geloof in God vernietigd op school door evolutie leer onderwijzen?
[..]Het is me niet opgevallen namelijk, je hebt niets kunnen tegen beargumenteren, wanneer ga je dat eens doen?quote:Volgens mij heb ik dat de laatste drie weken al een paar keer uitgelegd.
[..]Ga je al afhaken, nu je niet meer kunt bewijzen?quote:Haha! Dat zou beter in jouw theorie passen.![]()
Waarom zoek jij naar ontwerp? Wat is daar de achterliggende reden voor? Je zal toch echt eerst moeten aantonen dat een ontwerp en ontwerper nodig is! (En daarna uiteraard dat deze ontwerper de god uit de bijbel is.)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:04 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Wat dacht je van dezelfde ontwerper die de DNA heeft ontworpen?
Wie heeft DNA ontworpen? Ik zeg dat God heeft gedaan en jij?Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
Dat is maar een gedachte wat men denkt, maar geen feit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:29 schreef Molurus het volgende:
Er moet toch ergens een gedetailleerd en chronologisch plaatje bestaan van de evolutie van religie, zoals deze voor biologische evolutie:
[ afbeelding ]
Alleen Bacterie kunnen veranderen en dat is waargenomen de rest is maar aannames en nooit wetenschappelijk bewezen.![]()
Lees mijn berichten eens, heb dat keer op keer uitgelegd ga niet steeds in herhaling vallen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat bedoelt je met een soort tot een ander soort? Ik heb wat posts van je gelezen, maar echt bijster duidelijk ben je niet. Daarbij kloppen bepaalde uitspraken voor geen kant. Bijvoorbeeld dat een soort zo maar een ander soort als nakomeling zou krijgen. Dat is namelijk niet wat de evolutietheorie pretendeert. Mocht jij dat wel denken, dan zit je daar gewoon weg fout en begrijp je evolutietheorie niet.
Je kan dan wel je foute uitspraken blijven herhalen, maar ze worden er echt niet beter op.
Begin eerst maar eens met een definitie van een soort en daarna wat jij verstaat van een soort tot een ander soort. Daarna kijken we wel naar de rest van je nogal twijfelachtige uitspraken.![]()
Ja maar ik geloof in een Octopus die alles geschapen heeft en in zijn boek staat dat bacteriën zich niet kunnen veranderen van vorm, dat is ook nooit waargenomen en geen wetenschappelijk bewijs voor, want dat is allemaal bewerkt door wetenschappers die mensen in die onzin willen laten geloven dat soorten zouden kunnen veranderen of dat God alles vanaf het begin zo geschapen heeft, terwijl het in werkelijkheid de octopus is die alles zo laat verlopen. Jij gaat me niet overtuigen met jouw God, want mijn Octopus is de waarheid.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat is maar een gedachte wat men denkt, maar geen feit.
Alleen Bacterie kunnen veranderen en dat is waargenomen de rest is maar aannames en nooit wetenschappelijk bewezen.De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.![]()
Bestaan meerder hypothesen over die verder getoetst moeten worden. Ik zou ze hier kunnen posten maar je zou ze toch afwimpelen als aannames en leugens van de 'atheïstische religie'.quote:
Dus in plaats daarvan beweer ik dat DNA altijd al heeft bestaan, probeer het maar te ontkrachten.![]()
Laten we alle voorbeelden van waargenomen soortvorming die hier op het forum al zo vaak genoemd zijn maar vergetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:01 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm![]()
Ik heb veel van je berichten gelezen en daarin zie ik dat je consequent geen antwoord geeft op juist dat soort vragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Lees mijn berichten eens, heb dat keer op keer uitgelegd ga niet steeds in herhaling vallen.
Je gaat dus echt niet in herhaling vallen, in tegendeel je zal dan eindelijk beschrijvingen geven waar we wellicht iets mee kunnen, want tot nu toe komt er niet veel zinnigs uit met alle respect.Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
Laat ik het zo eens zeggen, dat onzin boek wat je vind zegt steeds dat een soort steeds hetzelfde soort voortbrengt wat keer op keer is waargenomen, de echte onzin zegt dat leven uit een steen is gekomen dat miljoenen jaren heeft geregend en zo een poel met organische bla bla is ontstaan zo leven is gekomen. Nu hebben ze wat anders bedacht, dat leven uit de ruimte is ontstaan...................................beide nooit waargenomen en nooit wetenschappelijk bewezen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof in een Octopus die alles geschapen heeft en in zijn boek staat dat bacteriën zich niet kunnen veranderen van vorm, dat is ook nooit waargenomen en geen wetenschappelijk bewijs voor, want dat is allemaal bewerkt door wetenschappers die mensen in die onzin willen laten geloven dat soorten zouden kunnen veranderen of dat God alles vanaf het begin zo geschapen heeft, terwijl het in werkelijkheid de octopus is die alles zo coördineert.
Maar ik ga jou eens testen, hoe is DNA ontstaan (het meest complex van alles) ?![]()
En niet alleen ontkrachten, maar ook ontwerp aan tonen. Dat lijkt me toch wel vereist voor zijn gedachten gang.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:27 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Bestaan meerder hypothesen over die verder getoetst moeten worden. Ik zou ze hier kunnen posten maar je zou ze toch afwimpelen als aannames en leugens van de 'atheïstische religie'.
Dus in plaats daarvan beweer ik dat DNA altijd al heeft bestaan, probeer het maar te ontkrachten.Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
Bla bla en bla, hoe is het ontstaan? niet naar toe draaien graag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:27 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Bestaan meerder hypothesen over die verder getoetst moeten worden. Ik zou ze hier kunnen posten maar je zou ze toch afwimpelen als aannames en leugens van de 'atheïstische religie'.
Dus in plaats daarvan beweer ik dat DNA altijd al heeft bestaan, probeer het maar te ontkrachten.![]()
Het heeft altijd al bestaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Bla bla en bla, hoe is het ontstaan? niet naar toe draaien graag.![]()
Wat heb ik dan volgens jou geen antwoord op gegeven?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb veel van je berichten gelezen en daarin zie ik dat je consequent geen antwoord geeft op juist dat soort vragen.
Je gaat dus echt niet in herhaling vallen, in tegendeel je zal dan eindelijk beschrijvingen geven waar we wellicht iets mee kunnen, want tot nu toe komt er niet veel zinnigs uit met alle respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |