Wel minimaal 4 laags, en het flapje aan de voorkant natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
Wat zou mij de kleur van schijtlint wat rotten, zolang mijn reet maar schoon is.
Sorryquote:
Sorry, ik ga.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
wordt er tegenwoordig na de lapo zo snel mogelijk een topic geopend door iemand anders die uberhaubt niet actief meepost in de sc? Nieuwsbericht is niet bij mij aangekomen hoor.
ik vind t behoorlijk kansloos. Je wilde perse zo snel zijn dat je niet eens de tt hebt aangepast.quote:
sorry koop ik niks voor.quote:
heuj dat wilde ik eigenlijk zeggen!quote:
Wat nou ruk!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef Ireth het volgende:
En weer die tt... die vond ik gisteren al ruk
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Toch maar niet, denk dat Djeez dat niet zo leuk vind ...
Hij was gewoon rukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat nou ruk!!!!![]()
Dat was de beste topictitel van heeeeeeel gisteren!!
(maar ja, toen zaten we nog in de race)
OKquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:
tt change graag naar waar kutmuggen met een tablet spelen en dit nr in de op :
mooooiquote:
haal die overbodige tekst dan ook evenwegquote:
Vraag hem direct om van jou de TS te maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
haal die overbodige tekst dan ook evenweg
Tekst is weg, en ik ook uit FHFquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vraag hem direct om van jou de TS te maken.
Jezus, hoe belangrijk is dat?
Topic staat er en we lullen gezellig verder, kee?
Dat is ook sinds ze tegenwoordig raar doen met halve finales.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was gewoon rukEn in die race zitten we al jaren niet meer...
Mjah, deel toch wel jouw mening in deze. Boeit het eigenlijk hoe het topic heet...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vraag hem direct om van jou de TS te maken.
Jezus, hoe belangrijk is dat?
Topic staat er en we lullen gezellig verder, kee?
En vooral niet wie het topic begon.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, deel toch wel jouw mening in deze. Boeit het eigenlijk hoe het topic heet...
nouja ik vind het vreemd dat iemand die niet deel neemt in een sc opeens opduikt om een deel te openen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
En vooral niet wie het topic begon.
Schijnt nogal belangrijk te zijn maar ik zie dat niet.
Kan ook aan mij liggen hoor!
Das waar (maar zover was ik niet qua info, deze stond er al toen ik online kwamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nouja ik vind het vreemd dat iemand die niet deel neemt in een sc opeens opduikt om een deel te openen.
Is apart, maar is het al die stennis waard?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nouja ik vind het vreemd dat iemand die niet deel neemt in een sc opeens opduikt om een deel te openen.
iets met vrouwenvlees en bbq'enquote:
voor mij is het makkelijker te reageren dan weer op mijn tong te bijtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is apart, maar is het al die stennis waard?
Snapput, maar het gaat nergens over dus waarom op je tong bijten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
voor mij is het makkelijker te reageren dan weer op mijn tong te bijten
ik reageer inprincipe nu ook alleen nog maar op jou hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Snapput, maar het gaat nergens over dus waarom op je tong bijten?
Lekker laten varen, doet DJMO ook zo te lezen.
Thanks! Altijd leuk als er toch nog 1 reageert op je fotoquote:
Ik wou wel reageren, maar ik was sprakeloosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Thanks! Altijd leuk als er toch nog 1 reageert op je foto![]()
![]()
Ja nee, nou werkt dat niet meer hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wou wel reageren, maar ik was sprakeloos.
Nonderju! waar is me natuurlijke charme gebleven?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nonderju! waar is me natuurlijke charme gebleven?
Vroeger kwam ik overal mee weg. Ik word oud
Valt ook niet zo op he!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Thanks! Altijd leuk als er toch nog 1 reageert op je foto![]()
![]()
Er zijn meer verstandige mensen hier hoor!! Al voel ik me wel gevleid.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik reageer inprincipe nu ook alleen nog maar op jou he
Nou, nou, nou!!!quote:
* Rucky weet niet eens hoe msn werkt. ook met verlegen voet draait.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er zijn meer verstandige mensen hier hoor!! Al voel ik me wel gevleid.
* vannelle draait verlegen met voet in grond
Neuh!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou, nou, nou!!!
Kop hem dan in!
Doe dan! Doe dan!!
Ga ik op goal staan
Je kan er op die manier wel mee op kattenjacht! *gnagnagna*quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh!
Ik ga een rondje met mijn zwabber lopen, hou hem ver bij andere honden vandaan, voor er weer 1 dood neervalt
Pijnloos. Snel iig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je kan er op die manier wel mee op kattenjacht! *gnagnagna*
Ik kom er net achter dat het ophoud met knipperen als je erop klikt en dat er kut geluid uit de speakers komt bij een bericht.quote:
Ninja edit, zag het welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat het ophoud met knipperen als je erop klikt en dat er kut geluid uit de speakers komt bij een bericht.![]()
En ik had een meisje nodig die me kon vertellen hoe het werkt.![]()
en wat is dan je msn-adres?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat het ophoud met knipperen als je erop klikt en dat er kut geluid uit de speakers komt bij een bericht.![]()
En ik had een meisje nodig die me kon vertellen hoe het werkt.![]()
Weet ik veel, het werkt.quote:
Ik ben hier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:48 schreef vannelle het volgende:
Mijn msn schijnt ook te werken maar Rucky en Ingrid zie ik niet hoor?
gooi rckys adres maar in mn dm :pquote:
Jij hebt mijn tel nr da's genoeg.quote:
Biertje?quote:
ik weet waar je postcode woontquote:
Mijn pc werkt niet zoals het moet dus dan kan het zijn dat ik je berichtje mis.quote:
Moest jij niet een tekening aanpassen??quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn pc werkt niet zoals het moet dus dan kan het zijn dat ik je berichtje mis.
En dat voor een iteejer.....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn pc werkt niet zoals het moet dus dan kan het zijn dat ik je berichtje mis.
Op mijn werk nu zit ik aan het bier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moest jij niet een tekening aanpassen??
![]()
![]()
Ik ben engineer.quote:
Daar is al een liedje van.quote:
Verpest het nou niet, veel tekeningen van dingesen gezien waar je in de praktijk niks mee kan.quote:
Dat zijn niet de mijne geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Verpest het nou niet, veel tekeningen van dingesen gezien waar je in de praktijk niks mee kan.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zijn niet de mijne geweest.Die komen niet van mijn buro af voordat ik weet dat ze kloppen.
Waarom denk je dat ik mijn tekeningen niet zomaar uitgeef?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal![]()
Je wil niet weten wat voor ellende ik heb gezien en meegemaakt in de staalbouw.
Hebben we het morgen nog wel eens over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mijn tekeningen niet zomaar uitgeef?
Het zijn vaak de tussenpersonen die het verkloten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hebben we het morgen nog wel eens over.
Niet dat ik twijfel aan je kwaliteiten, wil je alleen vertellen over mijn ervaringen.
Kan goed zijn dat jij wel een goeie bent, zo'n zeldzame.
Doe dat, dan zet ik de koffie alvast klaar voor morgen. Trusten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké
* Papabear duikt er ook maar es in
Morgen is ie dan toch koud?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe dat, dan zet ik de koffie alvast klaar voor morgen. Trusten.
Als ik aanbel en de deur is niet binnen 10 seconden open zijn de rapen gaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:12 schreef Rucky het volgende:
ik zet de koffiemachine nog niet aan dat doet de eerste die wakker wordt.![]()
En dat zal ik wel weer zijn.
Rapen hebben 10 minuten kooktijd...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik aanbel en de deur is niet binnen 10 seconden open zijn de rapen gaar.
Ga eens naar bed je moet morgen ochtend mij ophalen.quote:
Onzin, jij moet mij morgen opvangenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga eens naar bed je moet morgen ochtend mij ophalen.
Je weet nog welk raam je moet kloppen als er niet open wordt gedaan?quote:
Jeps, alle 10.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet nog welk raam je moet kloppen als er niet open wordt gedaan?
ik smoor je met je eigen kussen als er geen koffie isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:05 schreef Rucky het volgende:
Ik zal er ééntje open zetten dan kan je zachtjes binnen komen en koffie zetten en mij daarna met een kop koffie wakker kussen.
Ik denk niet dat Ingrid daarmee geholpen wordt dus doe maar niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
ik smoor je met je eigen kussen als er geen koffie is
* vannelle ook verstandig en wacht tot morgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:17 schreef Rucky het volgende:
Kom dan nu maar hierheen dan zakken we nog even door.
* Rucky verstandig is en slapen gaat.
Dat doorzakken doen we morgen na afloop wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle ook verstandig en wacht tot morgen.
Truste lieverd!
Vanaf 10.00 dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat doorzakken doen we morgen na afloop wel.
Ik niet, ik kleed ze liever zelf uit. Net alsof je de schil van een lekkere vrucht afpelt.quote:
euh.........ben ik wel veilig zometeen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik niet, ik kleed ze liever zelf uit. Net alsof je de schil van een lekkere vrucht afpelt.
die heb Ik op gezopenquote:
vannelle en ik zijn vanmorgen alweer druk geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:45 schreef t-i-m het volgende:
tssssss
ik zit al vanaf 06:30 op het werk
en jullie maar nixdoen
tsk tsk tsk
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:05 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Wehehehe, ik kreeg een PM van Yska over OP en TT maar ik zie dat het al geregeld is.![]()
Jochem!![]()
Ik ben er de laatste tijd onregelmatig, druk met werk en privédingen en daarnaast een nestje kittens wat regelmatig de fles moet krijgen. Maar ik probeer minimaal 1 keer per dag FHF te checken en anders is Liesje er nog.
Had al veel eerder thuis kunnen zijn maar bij Amersfoort staan er gewoon altijd files.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:56 schreef Rucky het volgende:
Het is stil hier,hopelijk omdat iedereen van het lekkere weer zit te genieten.
![]()
* Rucky ook lekker buiten zit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef maffemuts het volgende:
ff binnen, ff gedag zeggen en weer weg tot n uurtje of 0:00 ps DJMO doe ff je DM checken
quote:
Ga jij nog eens langskomen om mij trivian aan te leren?quote:
Moet ik je een biertje leren drinken??quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga jij nog eens langskomen om mij trivian aan te leren?Of anders een biertje.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet ik je een biertje leren drinken??
Scheiss, wist dat ik iets vergeten was....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga jij nog eens langskomen om mij trivian aan te leren?Of anders een biertje.
Nee, jij zei dat Pulver mij dat beter kan uitleggen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Scheiss, wist dat ik iets vergeten was....
Nee, da's niet waar. Ik zei dat Pulver jou dat beter uit kan leggenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat Pulver mij dat beter kan uitleggen.
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, da's niet waar. Ik zei dat Pulver jou dat beter uit kan leggen
Ik heb geen mestwagen in mijn tuin. Was bezig met het terras schoonmaken met een vuilfreesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:46 schreef Pulver het volgende:
Je moet ook niet ACHTER een mestwagen gaan lopen!
Met 30+... En dan noemen ze mij gek...quote:
Regenbroek moet je ook schoonmakenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef t-i-m het volgende:
nu moei gaan doesjen
lol
tis altijd het een of ander bij dit soort dingen
Niemand thuis die klaagt, is mijn eigen bankquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef t-i-m het volgende:
moet ??
egt nie
probeer s met deze benen op de bank thuis te gaan zitten
ik weet wat er bij mij thuis beurt dan....
Daarom scheer ik mijn benen niet!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooo snel douchen want dan buiiten de deur een hapje gaan eten..
Even beentjes scheren zodat we weer een leuke jurk aan kunnen trekken. RATSJH! Toen miste ik 4cm vel op mn scheenbeen.. Mooi hoor zo'n enorme pleister als je een jurkje aan wil
autsj. lang leve ontharingsstripsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooo snel douchen want dan buiiten de deur een hapje gaan eten..
Even beentjes scheren zodat we weer een leuke jurk aan kunnen trekken. RATSJH! Toen miste ik 4cm vel op mn scheenbeen.. Mooi hoor zo'n enorme pleister als je een jurkje aan wil
*geeft Egberts een tablet paracetamol en een tablet chocolade*quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*geeft Egberts een tablet paracetamol en een tablet chocolade*
Kies maar uit!
(Gepost vanaf een zonnig terras)
Door al die borden verplichte rijrichting.quote:
Ik heb het ook wel gehad voor vandaag, morgen maar even rellen.quote:
Nee, jij bent in de war met iemand anders. Mij.quote:
Sjongejonguh, jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel gehad voor vandaag, morgen maar even rellen.
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag gegaan mannen?? alles gelukt?
Eerlijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag gegaan mannen?? alles gelukt?
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eerlijk?
Waardeloos. DancingPhoebe zijn we geweest, uitstekend afspraken mee te maken en is ze ook heel goed nagekomen. Mooi kastje ook, zeer tevreden.
Maar verder hadden we geen adressen en dat vind ik jammer, paar mensen hebben gewoon niet gereageerd op 2 pm's. Zonde.......
Maar was wel gezellig, we waren in goed gezelschap van elkaar.
Pffff, balen mannenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef vannelle het volgende:
We hebben ons best gedaan, meer kun je niet doen.
Positief bekeken: wat we konden doen is goed verlopen.
Het is klef weer, alles droogt langzaam. echt 1 peuk en 1 biertje?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:33 schreef Merlijn het volgende:
Zo, huis is ook weer gepoetst... Verplicht even buiten wachten totdat de vloer droog is ... Vervelend..(met een peuk en een koud biertje)
Dat is zo, maar toch balenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef vannelle het volgende:
We hebben ons best gedaan, meer kun je niet doen.
Positief bekeken: wat we konden doen is goed verlopen.
Idd!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
[..]Ohh jeetje
![]()
Dat is echt balen zeg pff
Ja hoor, heb een zachte steen in huis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is klef weer, alles droogt langzaam. echt 1 peuk en 1 biertje?
Slaapsequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
* me meldt....
Ondertussen even een laptop repareren van zwagert.... is er met zijn lompe kop bovenop gaan staan...
Mjah, lag schijnbaar naast het bed. Opstaan en * krak *quote:
Op z'n kop op een laptop staan? Best knap.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
* me meldt....
Ondertussen even een laptop repareren van zwagert.... is er met zijn lompe kop bovenop gaan staan...
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, lag schijnbaar naast het bed. Opstaan en * krak *
Heb het al gevonden...quote:
Ja letterlijk... op een geheugenmodule.quote:
Heeft ie er op staan dansen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja letterlijk... op een geheugenmodule.
Geen idee. het ding is iig stuk en zonder draait het weer als een zonnetje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heeft ie er op staan dansen?
Wel leuk, iemand die dansend z'n nest uit komt
Paar punaises doen wonderen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heeft ie er op staan dansen?
Wel leuk, iemand die dansend z'n nest uit komt
Zitten minimaal 2 modules in als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen idee. het ding is iig stuk en zonder draait het weer als een zonnetje.
Apart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen idee. het ding is iig stuk en zonder draait het weer als een zonnetje.
In deze toevallig wel. 2x2GB.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zitten minimaal 2 modules in als ik het goed begrijp?
correctie: 1x2gbquote:
Ik zou het niet weten, maar ze zitten dusdanig dicht op elkaar dat het best snel stuk gaat, evenals de HDD van een andere laptop daaro. (die zit ook vlak tegen de onderkant aan)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
correctie: 1x2gb
maar dan heeft ie aardig door de behuizing heengetrapt zeg!
Is ie zo zwaar of slaapt ie altijd met naaldhakken?
Zou je dat kind niet beter een krukje of een trapje geven om uit z'n stapelbed te komen? Beetje duur opstapje zo.....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ze zitten dusdanig dicht op elkaar dat het best snel stuk gaat, evenals de HDD van een andere laptop daaro. (die zit ook vlak tegen de onderkant aan)
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zou je dat kind niet beter een krukje of een trapje geven om uit z'n stapelbed te komen? Beetje duur opstapje zo.....
Moet je wel zeggen dat het jouw idee was, ik heb weinig zin in ruzie met iemand die in 1 stap een laptop verwoest.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal het eens voorstellen....
Hi all![]()
* Merlijn wijselijk mond houdt ....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je wel zeggen dat het jouw idee was, ik heb weinig zin in ruzie met iemand die in 1 stap een laptop verwoest.
Ja dat had k laatst al gedaan maar wilde ff bijwerken :p al met al was ik wel blij dat k toch nog maar een legging had aangetrokken. We komen net terug uit de stad. En k ben kapot!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
autsj. lang leve ontharingsstrips![]()
goed. ik ben verbrand op m'n schouders nadat ik vanmiddag heel dapper in korte broek en mouwloos shirt de klimduin wilde oprennen. heb dat ide maar uit mn hoofd gezet en van boven af door het bos teruggerend. door de hitte m'n rondje ingekort tot 2 km ofzo en toen vond ik het mooi geweest
* DJMO kapot is..
Had laatst wc papier gewassen maar er zat een nieuwe rode broek bij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef Pulver het volgende:
Bij de weg, ik heb nog wel een hele belangrijke mededeling.
Ik dacht gisteren dat ik blauw toiletpapier had, maar het is gewoon wit!
De VERPAKKING is blauw!!!
Hahahahahahahaha....
* Pulver maakt wat mee in zijn boeiende leven
Ah 1 ding scheelt Merlijn, hij ligt er lekker genoeg voorquote:Op zondag 27 mei 2012 10:26 schreef Merlijn het volgende:
Hi allemaal... ik ben gisteren in slaap gekukeld op de bank
Je zal je twijfels hebben over je relatie.. en dan doet je vriend zoiets.. dan durf je toch ook niet meer met goed fatsoen nee te zeggen??quote:Op zondag 27 mei 2012 10:43 schreef Merlijn het volgende:
Live lip-dub huwelijksaanzoek
Die is wel echt awesome....
Ik heb zoiets ook al een keer goed fout zien gaan inderdaad. Alles uit de kast getrokken, zegt ze na een hele show nee en rent ze weg.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zal je twijfels hebben over je relatie.. en dan doet je vriend zoiets.. dan durf je toch ook niet meer met goed fatsoen nee te zeggen??
Die ken ik nie??quote:Op zondag 27 mei 2012 10:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ook al een keer goed fout zien gaan inderdaad. Alles uit de kast getrokken, zegt ze na een hele show nee en rent ze weg.
Die van die bioscoop vond ik overigens ook briljant..
Oke, de tranen lopen over mijn wangen nu....quote:Op zondag 27 mei 2012 10:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Toffe manier om iemand ten huwelijk te vragen
Ik moet toegeven, ik moest ook wel een traantje wegpinken.... zoooo gaaf gedaanquote:Op zondag 27 mei 2012 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, de tranen lopen over mijn wangen nu....
(<--- deze smile moest er bij van Susanne!)
Op de top van de Mount Everest of in het dal van de Marianentrog? Volgens mij maakt het niet uit waar je het vraagt maar wel hoe.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, de tranen lopen over mijn wangen nu....
(<--- deze smile moest er bij van Susanne!)
Volgens mij nog meer zelfs DAT je het vraagtquote:Op zondag 27 mei 2012 11:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Op de top van de Mount Everest of in het dal van de Marianentrog? Volgens mij maakt het niet uit waar je het vraagt maar wel hoe.
Idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Volgens mij nog meer zelfs DAT je het vraagt
Ligt helemaal aan de persoon natuurlijk....quote:Op zondag 27 mei 2012 11:43 schreef Rucky het volgende:
Ik zit me nu echt af te vragen hoe ik het zou vragen.
Dan wordt het langzaamaan tijd om aan de vrouw te gaan Ruckyquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:09 schreef Rucky het volgende:
Ik heb het meeste weer in orde dus vandaag of morgen zal er ook wel een vrouw voor mij uit de fabriek rollen.
Ik kreeg net een berichtje van de fabriek dat ze klaar is voor verzending.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]Als ik zelfs aan de vrouw geraak, dan jij helemaal
Wel alle scherpe delen uit je kleding he?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kreeg net een berichtje van de fabriek dat ze klaar is voor verzending.
En hoe krijg ik nu die thee uit mijn toetsenbord?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wel alle scherpe delen uit je kleding he?
* waterstofzuiger geeft *quote:Op zondag 27 mei 2012 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
En hoe krijg ik nu die thee uit mijn toetsenbord?
Ik heb zelfs een broek aan met knopen ipv een rits dus dat zit wel goed.quote:
Bier staat klaar maar de rest doe je maar zelf.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef Merlijn het volgende:
Backup in proberen te regelen bij nieuwe provider: In progress....
Er op tijd achter komen dat de lokale backup al een tijdje niet meer loopt: Oeps....
Even mijn todo lijst hier neerzetten, anders vergeet ik geheid weer iets....
- Wassen
- Drogen
- Strijken
- Douchen
- Backup krant lokaal
- Backup krant offsite
- CV ketel vakantiestand
- Vijver uitbaggeren
- Tegel frituurvetvlek verwijderen (iemand een idee om vet van een tuintegel weg te krijgen? )
- Meer koffie
- Meer bier
- Ontbijt
Ik wil best vanavond wel een biertje komen drinken hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bier staat klaar maar de rest doe je maar zelf.
Keukenpapier er op leggen, theedoek daarover leggen en dan de hete strijkbout er op zetten. Vet smelt en zuigt in het keukenpapier.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef Merlijn het volgende:
- Tegel frituurvetvlek verwijderen (iemand een idee om vet van een tuintegel weg te krijgen? )
Hmmmz. Dat is best wel creatief..... Die ga ik zowaar proberen zometeen... Maar eerst maar even een broodje maken....quote:Op zondag 27 mei 2012 12:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Keukenpapier er op leggen, theedoek daarover leggen en dan de hete strijkbout er op zetten. Vet smelt en zuigt in het keukenpapier.
Luister maar naar Ireth want dat werkt idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmmz. Dat is best wel creatief..... Die ga ik zowaar proberen zometeen... Maar eerst maar even een broodje maken....
Ik luister altijd naar Irethquote:Op zondag 27 mei 2012 12:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Luister maar naar Ireth want dat werkt idd.
Jij ook al?quote:
Tegel omdraaien!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef Merlijn het volgende:
Gaat niet. (gecoate tegel). Maar Ireth: je bent briljant... werkt als een zonnetje!quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:48 schreef vannelle het volgende:
Ga zo op visite, lekker buiten zitten met een ijskoud biertje er bij, leuk gezelschap......wat is het leven soms toch mooi!
Ik wacht nog even. Heb knallende hoofdpijn van alle chemicalien....quote:
Ik hoorde van vannelle dat jij mij Trivian kwam uitleggen.quote:
Snap je het nu nog niet dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoorde van vannelle dat jij mij Trivian kwam uitleggen.
Ik ben er nog niet aan begonnen.quote:
Ik had nog wat meer fhf-taken liggen.quote:
En daarna je wachtwoord veranderen in iets wat je zelf niet meer weetquote:Op zondag 27 mei 2012 16:17 schreef -gt- het volgende:
gewoon beginnen rucky
heb ik ook gedaan
en dan om hulp vragen:P
Oh, dat was T-I-M trouwens.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef -gt- het volgende:
lol
sssssssssssst
op werk ( wireless netwerk ) kan ik er niet opkomen
maar het werkt nu![]()
Het is stom om hetzelfde plaatje te hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, dat was T-I-M trouwens.
Jullie hebben ook hetzelfde plaatje
Zo is dat!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is stom om hetzelfde plaatje te hebben.
Ik ga ze vandaag niet maken, ik ben even aan het relaxen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zo is dat!
Is ook heel erg verwarrend op deze vroege zondagochtend.
Say what?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Pulver het volgende:
Bah, nou heb ik gisteren zoveel grondstoffen opgemaakt dat er vandaag ook nog niet echt veel staat en dan denk je dat maakt toch niet uit, maar dat maakt wel uit, want nu heb ik alleen nog maar grondstoffen in een paar dorpen die wat verder staan, okee ook weer niet zo ver, maar toch verder dan de andere dorpen in me strongold en die dorpen die wat verder staan hebben nog geen handelskantoor, waardoor de handelaren dus niet alleen lang maar ook nog eens vaak op en neer moeten lopen.
Nog 2 minuten en het was 2 uur stil geweest en jij moet het weer verpesten.quote:
Ik lust eigenlijk geen bier, maar omdat je het zo aardig aanbied, doe ik maar een glaasje mee.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog 2 minuten en het was 2 uur stil geweest en jij moet het weer verpesten.![]()
Biertje Merlijn, Pulver of wie dan ook?![]()
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel wat anders pakken.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk geen bier, maar omdat je het zo aardig aanbied, doe ik maar een glaasje mee.
Domme vraag.... tuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 20:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog 2 minuten en het was 2 uur stil geweest en jij moet het weer verpesten.![]()
[ afbeelding ]
Neu, dat hoeft ook weer niet.quote:
t-i-m is mijn alter egoquote:Op zondag 27 mei 2012 16:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, dat was T-I-M trouwens.
Jullie hebben ook hetzelfde plaatje
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef -gt- het volgende:
[..]
t-i-m is mijn alter ego![]()
nick op laptopje
lol
Ga je me dat nog eens uitleggen?quote:
Doe mij maar een biertje. De melk die ik gisteren gehaald heb is bedorven nu omdat ik warme melk lekkerder vind dan koude en 'm niet teruggezet had in de koelkast.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |