Jajaja rustig ben al bezigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef chansadres het volgende:
Kom op! De beste band op aarde en dan zo'm OP
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:07 schreef chansadres het volgende:
Tour is begonnen. Wat een toffe setlist spelen ze nu in Amerika. ik hoop dat ze deze houden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 22 nummers![]()
Ik heb al zin in volgende weekWe are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
twitter:LiveNation_nl twitterde op woensdag 30-05-2012 om 10:32:43The Bots have been announced as support act for the sold out TENACIOUS D show in Heineken Music Hall this Sunday: http://t.co/k3p3mr8j reageer retweet
Dat interview was zo slecht!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef Felixa het volgende:
Interview van gisteren bij een Duitse talkshow (wat een slechte interviewer...):
http://tvtotal.prosieben.(...)ndung&showId=1770-00
En ze speelden ook nog Rize of the Fenix:
http://tvtotal.prosieben.(...)ndung&showId=1770-00
Ik heb me 10 minuten lang afgevraagd of die gast wel enigzins een idee had wie ze waren.quote:
vreemd genoeg is jb in 2010 ook bij hem geweest en toen was het interview ook al zo wazig, wat een rare gast is datquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb me 10 minuten lang afgevraagd of die gast wel enigzins een idee had wie ze waren.
Ik ga niet kijken zaterdagavond. Ik ga er bij zijn
Dan zou ik uit de buurt van de pit blijven want ben van plan een stevig loosch te gaan!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:48 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan helaas niet springen. Had ik de laatste dag van pinkpop ook al last van, dus wees voorzichtig met me allemaal
We zien wel of ik het overleefquote:Op zondag 3 juni 2012 11:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan zou ik uit de buurt van de pit blijven want ben van plan een stevig loosch te gaan!
En de pit is wel de beste plek om te vallen; je wordt opgetild voordat je de grond kunt rakenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
We zien wel of ik het overleef. Op één been kan ik ook springen en los gaan
Vette setlistquote:Op zondag 3 juni 2012 12:33 schreef MohMi het volgende:
Zou dit em worden??
http://www.setlist.fm/set(...)canada-5bdff3d8.html
Mag van mij!![]()
Tonight is not the best show in the wohorld, no, NO! It is just a tribute!!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:08 schreef theclansman het volgende:
Zo op pad naar amsterdam eerst nog even wat biertjes drinken in de stad.
En dan naar the beat band in the world![]()
![]()
tenacious d
![]()
Dat zou zeker een mooie setlist wezen.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:33 schreef MohMi het volgende:
Zou dit em worden??
http://www.setlist.fm/set(...)canada-5bdff3d8.html
Mag van mij!![]()
Godverdomme, moet er nou echt bij elke band gepit worden? Christus.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan zou ik uit de buurt van de pit blijven want ben van plan een stevig loosch te gaan!
Nee, maar speciaal voor huillies als jij zullen we het toch doen.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:59 schreef Façade het volgende:
[..]
Godverdomme, moet er nou echt bij elke band gepit worden? Christus.
...wat?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:02 schreef larry_flynt het volgende:
Tenacious d is toch geen band voor een pit :,)
Eensch, ik zie mezelf op Wonderboy ook niet om me heen meppen, of op Dude, I totally miss you xDquote:Op zondag 3 juni 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
Zelf zoek ik die pit niet op, maar als die spontaan om me heen begint dan doe ik wel mee. Vandaag waarschijnlijk niet, maar de rest van mijn groep zeker wel.
Wat ik wel onnodig vind is om bij elk nummer een pit te starten. Geloof ook niet dat het bij elk nummer gaat gebeuren. Ze hebben wel een aantal rustige nummers.
Geef me een uurtjequote:
Dat was ikquote:Op maandag 4 juni 2012 00:52 schreef Fuszy het volgende:
Fucking vet dit. Ondanks een manke poot toch nog heel even de pit ingedoken.
Ik zelf ben redelijk klein 1,72 en er stond volgens mij een man van 2m nog iets voor me. Ondanks dat nog best wat kunnen zien.
quote:
Ik zag elke keer roze truitje volgens mij voorbij komen op die twitterfeed of was het roze ruitjes?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:31 schreef DerMeister het volgende:
Tenacious D was werelds
en The Bots hebben er ook een fan bij
Weet hier iemand meer over roze ruitjes en vissticks?
de geit is ook nog gemolkenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:52 schreef DerMeister het volgende:
roze ruitjes
en vissticks, en een stel limbo's en dat de arend/mus is geland/gevlogen
Het was awesome!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had mijn kleine camera meegenomen en stond achteraan dus geen super fotos maar toch wel leukhadden wel top uitzicht en geluid
![]()
[ afbeelding ]
Ja? Ik vond de zang erg tegenvallen. Hij zat er regelmatig naast.quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:30 schreef tass het volgende:
Het was echt Fucking AWESOME!!! Kyle is echt gitaarvirtuoos en Jack zingt zo ongelooflijk goed!
Elke noot, hoe hoog ook is zo zuiver. De man heeft zo een geweldige controle over zijn stem.
Vond het echt super!
Wel jammer dat er amper improvisatie is en eigenlijk zo goed als geen contact met het publiek.
1 vrouwtje ging het podium op en gaf Jack een hand! Daar moest ie wel erg om lachen
Meisje eerder had 'm een kus gegeven en nu kreeg ie een hand! Hahaha
Al met al, ben ik superblij dat ik ze gezien heb!!!!
Zekerquote:
Lopen festivals af in de VS de laatste maanden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig! Je hoort er (afaik) zo weinig van
Kloptquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:01 schreef chansadres het volgende:
En ze hebben hun eigen festival rond deze tijd waar ze druk bezig mee zijn: festival supreme. Voornamelijk stand up comedy en muzikale comedy. En wat novelty arts zoals een dj van een kinderprogramma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |