Geef me een uurtjequote:
Dat was ikquote:Op maandag 4 juni 2012 00:52 schreef Fuszy het volgende:
Fucking vet dit. Ondanks een manke poot toch nog heel even de pit ingedoken.
Ik zelf ben redelijk klein 1,72 en er stond volgens mij een man van 2m nog iets voor me. Ondanks dat nog best wat kunnen zien.
quote:
Ik zag elke keer roze truitje volgens mij voorbij komen op die twitterfeed of was het roze ruitjes?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:31 schreef DerMeister het volgende:
Tenacious D was werelds
en The Bots hebben er ook een fan bij
Weet hier iemand meer over roze ruitjes en vissticks?
de geit is ook nog gemolkenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:52 schreef DerMeister het volgende:
roze ruitjes
en vissticks, en een stel limbo's en dat de arend/mus is geland/gevlogen
Het was awesome!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had mijn kleine camera meegenomen en stond achteraan dus geen super fotos maar toch wel leukhadden wel top uitzicht en geluid
![]()
[ afbeelding ]
Ja? Ik vond de zang erg tegenvallen. Hij zat er regelmatig naast.quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:30 schreef tass het volgende:
Het was echt Fucking AWESOME!!! Kyle is echt gitaarvirtuoos en Jack zingt zo ongelooflijk goed!
Elke noot, hoe hoog ook is zo zuiver. De man heeft zo een geweldige controle over zijn stem.
Vond het echt super!
Wel jammer dat er amper improvisatie is en eigenlijk zo goed als geen contact met het publiek.
1 vrouwtje ging het podium op en gaf Jack een hand! Daar moest ie wel erg om lachen
Meisje eerder had 'm een kus gegeven en nu kreeg ie een hand! Hahaha
Al met al, ben ik superblij dat ik ze gezien heb!!!!
Zekerquote:
Lopen festivals af in de VS de laatste maanden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig! Je hoort er (afaik) zo weinig van
Kloptquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:01 schreef chansadres het volgende:
En ze hebben hun eigen festival rond deze tijd waar ze druk bezig mee zijn: festival supreme. Voornamelijk stand up comedy en muzikale comedy. En wat novelty arts zoals een dj van een kinderprogramma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |