Haha luxeprobleemquote:
20 euro tanken met een Hummerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef d_sc1 het volgende:
Foto's Hummer staan inmiddels op FB! Wat een bak zeg, je voelt je wel koning vd weg. Tank was leeg bij het ophalen, dus moest tanken.. kom je met een hummer bij de esso en tank je 20 euro haha.
De berijder had hem zelf geïmporteerd en vervolgens geleased. Zal financieel wel voordeliger zijn ofzo?
Ik moet daar inderdaad zijn haha, maar ik vind het zo apart om achteruit naar binnen te rijden, ik wil lekker vooruit de garage in om vervolgens bij een mooi plekkie achteruit in te parkeren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
@Snuggle
Jobswitch PC -> Hiker?
Moet je bij 'de Grote' in Almere zijn? Daar moet de auto vaak in de garage, maar achteruit ingeparkeerd in de rij.
Jou begin en eindtijd vul je in op de 'ritbon easyway'. Bij autotransport heb je vaak 2 formulieren.
1 speciaal gericht op de LM (staat vaak ook de naam op) en de Easyway ritbon. Hierop vul je je begin en eindtijd en station etc. in. Die laatste kan overigens ook digitaal, easyway.nl/ritbon
haha oh ja, vooruit parkeergarage in, achteruit inparkeren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nee. Vooruit erin en dan achteruit inparkeren =)
That's what she saidquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Panthera. het volgende:
Zo moeilijk is het niet als je daar bent, het enige is dat je in het juiste gaatje moet mikken bij binnenrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |