SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Kerstboom op het dashboard?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wet van Murphy..
Als je vakantiegeld binnenkrijgt waarmee je op vakantie wil gaan, donderen niet 1, maar natuurlijk meteen alle 2 de auto's uit elkaar.
Storing in auto 1 is hopelijk opgelost met zelf wat sleutelen; slecht contact en beetje gare bougies..
Maar auto 2 is nog steeds een kerstboom op het dashboard, en abs en de rest van het remsysteem heb ik geen kaas van gegeten.. Nu maar hopen dat het prijskaartje mee zal vallen![]()
Desalniettemin is het natuurlijk wel weekend, dus we klagen niet te hard
Lampjes.quote:
Ooooh zo. En aww, hoe laat ben je klaar?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lampjes.
En tering, ik heb honger maar kan nergens eten halen
2 uurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ooooh zo. En aww, hoe laat ben je klaar?
Sucks.quote:
hongerquote:
En je hebt ook geen pauze, iemand die je voor je kunt laten lopen of een besteldienst?quote:
Nopequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En je hebt ook geen pauze, iemand die je voor je kunt laten lopen of een besteldienst?
Wilde een keer wat anders dan hand/hend en 'bijde' klonk niet.quote:
Je kunt maanlicht bezorging proberen, heb je in ieder geval iets...quote:
Nu heb ik etenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je kunt maanlicht bezorging proberen, heb je in ieder geval iets...
Ik vond 'm grappigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wilde een keer wat anders dan hand/hend en 'bijde' klonk niet.
Ik zag jouquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:26 schreef BarrieButsers het volgende:
God bier en alle drank is een bitch
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lol, je ben wel hard op weg naar een darwin award he?![]()
Nope. Je liep goed te schreeuwenquote:
Eigen schuld, heb nu pas in de gaten hoe wasted ik gister wasquote:
En nu een gruwelijke kater?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eigen schuld, heb nu pas in de gaten hoe wasted ik gister wasIk dacht gister echt nog kei nuchter te zijn
Echt bijzonder zelfsquote:
Oh gerem! Misschien de zon maar even vermijden ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt bijzonder zelfsParacetamol-ontbijt zit er al in though, nu fijn flink wat koffie drinken. In de zon liggen lijkt me even een minder goed idee
Ik heb het net geprobeerd, het is inderdaad niet aan te raden. Bovendien word je op het moment levend gefileerd in de zon. Ik wacht wel tot een uurtje of 3.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt bijzonder zelfsParacetamol-ontbijt zit er al in though, nu fijn flink wat koffie drinken. In de zon liggen lijkt me even een minder goed idee
Kerkstraatquote:
Slimmerik, in de namiddag is ie het heetst xD Moet zo wel ff boodschappen halen, I'm all out of coffeequote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd, het is inderdaad niet aan te raden. Bovendien word je op het moment levend gefileerd in de zon. Ik wacht wel tot een uurtje of 3.
Daar lopen altijd kkveel mensen en maar in de weg blijven lopen, aso volk, maar ze weten niet half hoe snel ze op moeten rotten als ik vol gas met die brommer langsbeuk.quote:
Bij ons niet. Balkon ligt op het zuiden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Slimmerik, in de namiddag is ie het heetst xD Moet zo wel ff boodschappen halen, I'm all out of coffee
Heeft toch niks met de kracht van de zon te makenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij ons niet. Balkon ligt op het zuiden.
Jawel, vraag maar aan BDH, ik heb best bleke huid, verbrand echt ziek hard. Warmte vind ik prima (zolang ik niks hoef te doen), maar hoe sterk de zon nu is, dat is echt niet te doen voor mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heeft toch niks met de kracht van de zon te maken
Jup. Ik kan er ook niet tegen, morgen ben ik verbrandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel, vraag maar aan BDH, ik heb best bleke huid, verbrand echt ziek hard. Warmte vind ik prima (zolang ik niks hoef te doen), maar hoe sterk de zon nu is, dat is echt niet te doen voor mij.
Zo werkt het bij mij niet kan ik je vertellen. Ik moet op zulke dagen bijna als vampier leven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Gewoon insmeren met een flinke factor. Niet verbranden en niet verkleuren.
vampierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo werkt het bij mij niet kan ik je vertellen. Ik moet op zulke dagen bijna als vampier leven.
Sparkling like a bitchquote:
Ik zit op m'n werk terwijl het fucking lekker weer en JID is. Wat nou goed levenquote:
Ik ben al verbrandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup. Ik kan er ook niet tegen, morgen ben ik verbrand
Ga je dat toch vanavond gewoon inhalenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk terwijl het fucking lekker weer en JID is. Wat nou goed leven
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:43 schreef DeJori het volgende:
Of je moet een presentatie voorbereiden voor school, maar ze vertellen niet hoe lang 'ie moet zijn...
Lol helemal gweldugquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:20 schreef MohMi het volgende:
Voor mijn verjaardag gekregen; geen Grammar-hammer maar een Grammar-Axe!!![]()
[ afbeelding ]![]()
Gewoon niet fucken met je Moerstaal, jonguh! xD
Das beter, ben je in ieder geval onder de mensenquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Das beter, ben je in ieder geval onder de mensen
Werken van 1 tot kwart voor 9 en donderdag een tentamen hebben is helemaal leuk, kan ik je vertellen.quote:
Nou nou heb jij ook al geen goed levenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Werken van 1 tot kwart voor 9 en donderdag een tentamen hebben is helemaal leuk, kan ik je vertellen.
Ik wil naar buiten, baal echt als een stekker dat ik mijn tentamen zo heb uitgesteld.
@2e:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou nou heb jij ook al geen goed leven
En knap dat je je tentamen hebt uit kunnen stellen!
In de zon liggen en je tentamen leren tegelijk is bijv. geen optie?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
@2e:Als ik het niet had gedaan, had ik in de IJzeren Man kunnen zwemmen, kunnen fietsen, zonnebaden, naar JiD... Het is 100% mijn eigen schuld hoor, daar niet van, maar ik vind het wel heel dom van mezelf.
Nee, moet nog samenvattingen maken van colleges e.d. maar heb geen laptop. En in onze tuin kan ik me al helemaal niet concentreren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In de zon liggen en je tentamen leren tegelijk is bijv. geen optie?
Oh vervelendquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, moet nog samenvattingen maken van colleges e.d. maar heb geen laptop. En in onze tuin kan ik me al helemaal niet concentreren.Beppende buren etc.
Ja, wat ik 's avonds niet zo'n ramp vind, maar 's middags wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh vervelendDus nu zit je verplicht binnen?
Begrijpelijk. Hopelijk is het niet voor niks.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, wat ik 's avonds niet zo'n ramp vind, maar 's middags wel een beetje jammer.
Jij nog plannen voor vanavond?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Hopelijk is het niet voor niks.
Nope. Zit voor een vakantie te kijken maar ik zie zoveel reizen dat ik niet kan kiezen.quote:
Lastig inderdaad! Wel enig idee hoe lang en waar *ongeveer*?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nope. Zit voor een vakantie te kijken maar ik zie zoveel reizen dat ik niet kan kiezen.
Hoe lang wel ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lastig inderdaad! Wel enig idee hoe lang en waar *ongeveer*?
Leren: eigenlijk wel, maar was even ergens anders mee bezig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe lang wel ja.Ongeveer weet ik het wel. In ieder geval wat voor iets, geen fietsvakantie of 2 weken op een eiland liggen en niks zien.
Probleem is alleen dat ik alleen wil (en moet) en ze dat hier thuis niet willen.
![]()
Moet je nu eigenlijk ook leren?
Oh ik dacht dat je misschien aan het soggen wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Leren: eigenlijk wel, maar was even ergens anders mee bezig.
Vakantie: oké, wel fijn dat je een globaal beeld hebt. Waarom willen ze niet dat je alleen gaat? Ga je ver weg, ga je naar een gevaarlijk land, ben je lang weg, bang dat het regelen te lastig is? Of gewoon overbezorgde ouders?
Had dat topic laatst al gevonden, leuk topic inderdaad. Maar toch bedankt!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:47 schreef Muisraket het volgende:
Btw, misschien een leuk topic voor je: Alleen op vakantie... #2 Ervaringen en plannen?
Was ik ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je misschien aan het soggen was![]()
Combinatie van alles maar dat komt voort doordat ze lichtelijk overbezorgd zijn. Maar dan hebben ze deze keer toch echt pech.
Moet zo nu en dan gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was ik ook.En uhu, begrijp het. Ik wil deze vakantie ook echt weg denk dat mijn moeder het ook niet erg zal waarderen.
Lukt haar toch niet. Word in het najaar verdomme 20, mijn broertje zit atm in Spanje voor stage en hoewel ik vorig jaar vrij dichtbij was gebleven + het een festival was, was het toch in the middle of nowhere in Duitsland en(klein achteraf gelegen durp) was het een oefeningen in dingen regelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet zo nu en dan gewoon kunnen.![]()
Haha tsja ze moet je maar zien tegen te houden toch? Waar zou je heen willen?
Zo bruin? xDquote:
quote:
Je broertje van een paar jaar jonger mag wel naar Spanje maar jij niet op een vakantie ergens heen. Oudersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lukt haar toch niet. Word in het najaar verdomme 20, mijn broertje zit atm in Spanje voor stage en hoewel ik vorig jaar vrij dichtbij was gebleven + het een festival was, was het toch in the middel of nowhere van Duitsland en was het een oefeningen in dingen regelen.
Mijn broertje zit daar op stage hè, is helemaal geregeld door school.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je broertje van een paar jaar jonger mag wel naar Spanje maar jij niet op een vakantie ergens heen. OudersJa en je hebt er vast toen dingen van geleerd of wat de volgende keer anders kan enzo. Was ze niet te spreken over vorig jaar?
Als je een Guido bent, vraag ik voortaan wel hoe het met je JWoww's en je Snooki's zit i.p.v. met je harem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:58 schreef bijdehand het volgende:
Pics mss morgen op facebook. En ben of kei verbrand of kei bruin
Ja maar dan nog. Lijkt me niet dat hij daar 24/7 onder begeleiding van een leraar o.i.d. staat. En opzich is het veel geregel ja, maar dat vind ik dan ook wel weer wat hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn broertje zit daar op stage hè, is helemaal geregeld door school.En daar was ze wel over te spreken, maar een festival is veel makkelijker te regelen dan een echte vakantie, zelfs als het allemaal wat primitiever gaat en je wat rare capriolen uit moet halen.
Dan gaan wij voorlopig niet met elkaar omquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je een Guido bent, vraag ik voortaan wel hoe het met je JWoww's en je Snooki's zit i.p.v. met je harem.
Dat hou jij toch nooit vol.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan gaan wij voorlopig niet met elkaar om
Jij wel dan?quote:
Ik ben introverter dan jij denk ik, maar echt lang vind ik ook niet leuk nee.quote:
Daaromquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben introverter dan jij denk ik, maar echt lang vind ik ook niet leuk nee.
Gun mij ook mijn 'trollmoment light', ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daaromdus noem me geen Guido
ik haat het.
Ik gun jou datquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gun mij ook mijn 'trollmoment light', ja.
Hoezo zou een vakantie moeilijk te regelen moeten zijn?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn broertje zit daar op stage hè, is helemaal geregeld door school.En daar was ze wel over te spreken, maar een festival is veel makkelijker te regelen dan een echte vakantie, zelfs als het allemaal wat primitiever gaat en je wat rare capriolen uit moet halen.
Ja dat is leuk binnen Europa maar als je daarbuiten wilt moet je soms inentingen/visum. Daarnaast denk ik dat veel ouders het geen tof idee zullen vinden als hun kind op de bonne fooi ergens heen gaat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo zou een vakantie moeilijk te regelen moeten zijn?
Tent+kleren+vervoer(ov of auto afhankelijk van) en gaaaaan
Valt ook mee en ik weet niet waar MR heen zou willen maar alleen een tent, vervoer en kleding maakt het wel heel simpel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, je wil meteen een ander continent opzoeken? Dat is inderdaad iets ingewikkelder, hoewel dat met visum/inentingen ook wel meevalt.
Visum kan je redelijk snel aanvragen, afhankelijk van het land waar je naartoe wil. De ANWB heeft er desnoods een service voor, zij kunnen dat voor je regelen.
Inentingen kan je gewoon via je HA krijgen. Vaak is er wel een reisdokter aanwezig in de praktijk, die weet welke inentingen nodig zijn voor het gebied waar je naartoe gaat. (zo leerden wij tijdens ons bezoek vanwege China dat we eigenlijk ook al een inenting voor hepatitis nodig hadden gehad toen we naar Roemenië waren gereisd, oeps)
Maar voor het eerst alleen op vakantie, dan lijkt me dat er binnen Europa al genoeg uitdaging is hoor.
Sterkte! Nog wat van Jazz in Duketown meegekregen?quote:
Ja, vanaf het terrasquote:Op zondag 27 mei 2012 12:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sterkte! Nog wat van Jazz in Duketown meegekregen?
Doe ik elk weekend hoor, eerst terras en dan stappenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ochjee zittend aan de alcohol gaan
Oh ik dacht dat je gisteren misschien alleen op het terras had gezeten. Maar wel relaxed, kan je eerst bijpraten enzo en daarna uit.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doe ik elk weekend hoor, eerst terras en dan stappen
Ik vind terrassen veel leuker dan stappenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je gisteren misschien alleen op het terras had gezeten. Maar wel relaxed, kan je eerst bijpraten enzo en daarna uit.
Dat is een understatement...quote:
Hoe komt het dat je stappen minder leuk vindt? Ja, maar wel altijd eerst nog bij iemand thuis zitten.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind terrassen veel leuker dan stappenGa je altijd alleen stappen?
Snap er ook geen drol van.quote:
Omdat je niet kunt praten. Niemand danst echt van onze groep, dus daar hoef je het ook al niet voor te doen...quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je stappen minder leuk vindt? Ja, maar wel altijd eerst nog bij iemand thuis zitten.
Moet je naar het hoofdmenu gaan en practice mode uitzetten..quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Snap er ook geen drol van.Heb een vlaggetje staan en nu doet hij raar
Ik heb even gelezen hoe het moet. En dat 2de lange zwarte ding is lastigquote:Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet je naar het hoofdmenu gaan en practice mode uitzetten..
Inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 12:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb even gelezen hoe het moet. En dat 2de lange zwarte ding is lastig
Maar gaat er na genoeg alcohol ook niemand bezopen lopen meebleren enzo? Of dat er gewoon gekke dingen gebeuren ofzo? Want dat maakt de avond dan toch vaak ook wel weer leuk?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat je niet kunt praten. Niemand danst echt van onze groep, dus daar hoef je het ook al niet voor te doen...
Ach, bij iemand thuis zitten is in ieder geval goedkoper dan op het terras. Maar als ik dat doe kom ik niet meer weg.. Inkakmomentje
Oh dan ben jij al verquote:Op zondag 27 mei 2012 12:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
InderdaadOp een gegeven moment gaat ie op z'n kop
Jawel hoor, vooral als 1 bepaalde vriend er bij is. Die kerel is een garantie voor rare dingen.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar gaat er na genoeg alcohol ook niemand bezopen lopen meebleren enzo? Of dat er gewoon gekke dingen gebeuren ofzo? Want dat maakt de avond dan toch vaak ook wel weer leuk?
Ja dat is wel waar. Dat inkakmoment heb ik gelukkig alleen als ik alleen ben en dan rond half 11 de bus moet pakken. Zit ik vanaf 7 uur te wachtenHoelaat ga jij meestal richting het terras?
Nee, gezien in een filmpjequote:
Zulke mensen zijn mooiquote:Op zondag 27 mei 2012 12:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jawel hoor, vooral als 1 bepaalde vriend er bij is. Die kerel is een garantie voor rare dingen.
Ik ga meestal tussen 21:00-22:30 naar het terras, 1:30 meestal naar eivissa tegenwoordig.
Oh dacht alquote:
ik las 3 zwarte ballen.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dacht alHeb nu 3 zwarte balken gehad. Ik voel me goed
AH to go waarschijnlijk. Die vallen buiten de normale winkeltijdenwetquote:Op zondag 27 mei 2012 13:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zyn de winkels open in DB? heb bier nodig voor op jazz
Dan koop je toch een breezer.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja maar daar is bier zwaar duur
quote:
Wijn an sich =quote:
Arm schaap.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke eigenlijk niet. Maar we hebben niks anders
Ik dacht dat dat mijn nickname wasquote:
Nee, die is nu Guido.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat mijn nickname waslol
Dan ben jij mijn Snooky oidquote:
Oké, dit had ik aan kunnen zien komen.quote:
Wie kijkt het trouwens echt? Jij en KK toch? Ik heb al mijn 'kennis' erover gewoon van Wikipedia en zo.quote:
Nou weet je hoe ik me voel.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, dit had ik aan kunnen zien komen.
Even voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Ik voel over een paar dagen/klein aantal weken waarschijnlijk hetzelfde. Maar ik snapte het sowieso al, het komt alleen niet vaak voor dat ik je kan plagen, dus vandaar dat ik erover begon.quote:
Godverdomme wat een held!!!!!quote:
quote:
Origineel woord wel, voor een tepelpiercing.quote:
Ik moest grinnikken.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Origineel woord wel, voor een tepelpiercing.
En het is een toffe peerquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn airco is kaput. Mag ik nu wel klagen?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef Kutstudent het volgende:
Ik kwam oprecht net mensen tegen die zaten te haten op dit weer. WTF.Ja hooikoorts dit dat blablabla zeevlam alles.
Flikker op naar de noordpool ofzo als je op dit weer gaat zitten janken.
Nee, je zet maar een raam open.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn airco is kaput. Mag ik nu wel klagen?
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
hihi wat origineel.quote:
Mensen die je irriteren?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Dit weer vind ik trouwens ook niks. Veelste warm, al die mensen die mij irriteren etc.
Dat is het overgrote deel van de bevolking, toch?quote:
Alleen als ik door de stad heb en haast heb.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is het overgrote deel van de bevolking, toch?
Why?quote:
Omdat observatie in een verpleeghuis in eindhoven om 7 uurquote:
Tetring dan lig ik nog in bed!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat observatie in een verpleeghuis in eindhoven om 7 uur
Dat bedoel ik. Fuck man, ik word al moe en chagrijnig als ik er over nadenk...quote:
Sterktequote:Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Fuck man, ik word al moe en chagrijnig als ik er over nadenk...
Ik heb wel zin in vrijdag though!quote:
Ik ook!quote:
En zondag dan waarschijnlijk?quote:
Even kijken naar t programmaquote:
Mensen met loslopende honden, mensen met hun zanderige handdoeken die ze uit gaan kloppen terwijl je daar rustig naast ligt, mensen die zonnebrand in andermans ogen sprayen, mensen die nadat ze zijn wezen zwemmen het leuk vinden om andere nat te maken. Mensen sowiesoquote:
Neuj.quote:
quote:
Nice!quote:
Ik weet ook wel dat jij dat niet op FB zet joh, was ook niet aanvallend bedoeld, ik moest alleen aan dat berichtje denken waar ik om moest grinniken. Relax.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:20 schreef bijdehand het volgende:
Alsof ik dat op facebook ga zettenDit is gewoon een slowchat waar ik alles op flikker, facebook niet.
Waarom verontschuldig je je nou weer? Hij voelt zich echt niet aangevallen hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat jij dat niet op FB zet joh, was ook niet aanvallend bedoeld, ik moest alleen aan dat berichtje denken waar ik om moest grinniken. Relax.![]()
Ik zeg altijd sorry, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom verontschuldig je je nou weer? Hij voelt zich echt niet aangevallen hoor.
Lol, true factquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg altijd sorry, dat weet je toch?![]()
Zelfkennis.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
'Stoer' posten dat je verbrand bent, het moet niet gekker worden
Maar MR (of die vent uit haar FB) heeft wel gelijk, de meeste mensen die het melden zijn inderdaad dames. *kijk eens hoe lang ik het heb uitgehouden in de zon*
[..]
Lol, true fact
Hoezo taalgebruikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg altijd sorry, dat weet je toch?En ik vind dat hij nu (en sowieso de laatste dagen trouwens) wat anders overkomt dan ik gewend ben, waarmee ik puur op taalgebruik doel en niet op 'flemen' of wat dan ook.
Kwamen niet door verbranding hè, maar dat gaat goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Over verbrand gesproken, hoe is het eigenlijk met je blaren MR?
Misschien heeft ie een keer een goeie beurt nodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg altijd sorry, dat weet je toch?En ik vind dat hij nu (en sowieso de laatste dagen trouwens) wat anders overkomt dan ik gewend ben, waarmee ik puur op taalgebruik doel en niet op 'flemen' of wat dan ook.
Nee dat snap ik, zou wat zijn als je die blaren had gekregen door verbrandingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kwamen niet door verbranding hè, maar dat gaat goed.Voel er niets meer van en ze zijn bijna helemaal droog, heb alleen nog wel behoorlijke spierpijn, zoals te verwachten was.
En met jouw slipper-wondjes/blaren?
Voel je geroepenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een keer een goeie beurt nodig.
Nee, in tegenstelling tot een zekere KK doet hij wel zijn best om gewoon zijn studie te halen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een keer een goeie beurt nodig.
Ach, dat bruggetje was goed zat, ik zeur gewoon.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, zou wat zijn als je die blaren had gekregen door verbranding. Maar ik geef toe, het bruggetje was niet geheel perfect
.
Maar nog wel spierpijn. Nouja tweede dag is de spierpijn vaak het ergst, dus sterkte vandaag!
Ach, ik heb een goede verpleegkundige in huis, dus mijn bloedende teentjes herstellen naar wens
Hoe heeft dat in godsnaam verband met elkaar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot een zekere KK doet hij wel zijn best om gewoon zijn studie te halen.
Omdat ik ook iets minder vrolijk over zou komen als ik zoveel tentamens zou hebben als hij. Serieus, dat hij het volhoudt, ik heb er respect voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe heeft dat in godsnaam verband met elkaar?
Lol van een keer vroeg opstaan ga je niet dood hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:58 schreef DeJori het volgende:
Ik ben vandaag gewoon om 5:30 uit bed gekomen en ik leef nog. Ga dadelijk wel even slapen denk ik
Wel zó vroeg. Onmenselijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou ben ik natuurlijk benieuwd naar hoeveel tentamens hij dan mag hebben
[..]
Lol van een keer vroeg opstaan ga je niet dood hoor
In totaal 8, waarvan woensdag en donderdag 2 zware en volgende week 4 achter elkaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou ben ik natuurlijk benieuwd naar hoeveel tentamens hij dan mag hebben
Staat er een week ofzo? En slaap lekkahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:58 schreef DeJori het volgende:
Ik ben vandaag gewoon om 5:30 uit bed gekomen en ik leef nog. Ga dadelijk wel even slapen denk ik
Trouwens, BDH, ik zie je onderschrift nu pas. Staat dat er al lang? Ik ben vereerd
Ik sta zo'n 2x per week om 5.30 op.. Het is best te overleven hoorquote:
Wat is dat voor belachelijke tentamenplanning?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In totaal 8, waarvan woensdag en donderdag 2 zware en volgende week 4 achter elkaar
[..]
Staat er een week ofzo? En slaap lekkah
De planner was dronken denk ik. Het moet wel goedkomen (heb altijd nog m'n herkansingen), maar het is nu even flink aanpotenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat is dat voor belachelijke tentamenplanning?
In mijn drukste tentamenperiodes had ik er max 5 of 6, verspreid over 2 weken.
Dankuwel, Butsersquote:
Wij moeten ook een keer zo'n meet houdenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Voor wie niks te doen heeft, moet voor de gein dit topic eens doorlezen
[SC Versieren makkelijk of niet?] #448 alle verhalen van de meet
Die system_overload..
Blowen en zuipen met fokkers, vervolgens van de kaart gaan en schijnbaar steeds een grote bek geven, rest is toen gegaan, zij raakt haar bril en waardevolle spullen kwijt, zegt half aangerand te zijn etc.
Wat een verhaal![]()
![]()
Nu ik erover nadenk heeft ze wel een toepasselijk naam
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wij moeten ook een keer zo'n meet houden
Nee dat is stijlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Zoiets op facebook posten is dan wel kut
Dat snap ik, ik ben na 3 kwartier meestal al extreem gaar (als het niet eerder is), dus ik snap echt niet hoe je dit volhoudt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef bijdehand het volgende:
Neem trouwens even pauze zeg, tering ik ben gaar
Succes!quote:
Ben al vanaf 11 uur vanochtend bezig en heb in totaal denk ik 1 uurtje pauze gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben na 3 kwartier meestal al extreem gaar (als het niet eerder is), dus ik snap echt niet hoe je dit volhoudt.
Danku.quote:
Danku.quote:
Kei hard aan het blokken! Maar man, ik zou dat alleen al qua concentratie en frustratie niet kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben al vanaf 11 uur vanochtend bezig en heb in totaal denk ik 1 uurtje pauze gehadWtf ben ik aan het doen
Ja helaas, toch wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof hij non stop aan het leren is, kan toch niet
Ik snap er niks van, normaal lukt het me niet. Nu nog 1,5 uur boekhouden en dan nog een uur strafproces en dan slapen zodat ik morgen om half 7 uit m'n bed moet, meteen naar school vertrekken, tentamen maken, en verder met boekhouden voor donderdag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kei hard aan het blokken! Maar man, ik zou dat alleen al qua concentratie en frustratie niet kunnen.
Jeetje hend, das aardig kut! Ben je dan niet gebroken aan het eind van de week?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja helaas, toch wel.
[..]
Ik snap er niks van, normaal lukt het me niet. Nu nog 1,5 uur boekhouden en dan nog een uur strafproces en dan slapen zodat ik morgen om half 7 uit m'n bed moet, meteen naar school vertrekken, tentamen maken, en verder met boekhouden voor donderdag._!
Succes morgen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja helaas, toch wel.
[..]
Ik snap er niks van, normaal lukt het me niet. Nu nog 1,5 uur boekhouden en dan nog een uur strafproces en dan slapen zodat ik morgen om half 7 uit m'n bed moet, meteen naar school vertrekken, tentamen maken, en verder met boekhouden voor donderdag._!
Ik weet niet of ik gebroken ben want dit is de eerste keer dat ik zo bezig benquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jeetje hend, das aardig kut! Ben je dan niet gebroken aan het eind van de week?
quote:
Thanks. Boekhouden is Accounting2. Ik haat het.quote:
GE concert op Madstock, toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik gebroken ben want dit is de eerste keer dat ik zo bezig benIk hoop niet dat ik gebroken ben want ik ga nog met m'n lief naar een optreden van Golden Earring
[..]
[..]
Thanks. Boekhouden is Accounting2. Ik haat het.
Jupz.quote:
OMG ik heb een keer iets onthouden.quote:
Alle vormen van accounting zijn rampzalig..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik gebroken ben want dit is de eerste keer dat ik zo bezig benIk hoop niet dat ik gebroken ben want ik ga nog met m'n lief naar een optreden van Golden Earring
[..]
[..]
Thanks. Boekhouden is Accounting2. Ik haat het.
OMG OMGquote:
Ik ben een pubermeisje, ik mag dit nog.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alle vormen van accounting zijn rampzalig..
FinAcc, management accounting, advanced accounting.. Blij dat ik die troep na het tweede jaar vaarwel heb kunnen zeggen.
Aan de andere kant, als RA verdien je wel geld als water
[..]
OMG OMG
Volgens mij heb je bdh nu heel gelukkig gemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou vooruit dan maar weer, omdat je nog een pubermeisje bent
Maar inderdaad is het een uitermate slecht excuus, ga je schamen en net zo hard studeren als clint eastwood hier aan het doen is
Bijna.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Let op, dit topic wordt over 2 posts automatisch gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |