Ik heb ze in 2004 op Werchter gezien en dat was een klasse beter dan dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh ik kijk het nu op 3voor12 en ik vind het prima
ik heb the cure ook alleen maar live gezien in 2009 (geloof ik) dus ken ik the cure live alleen ongeveer zo, ik had alleen we a forrest verwacht
Ik vond alleen vroeger de clip waarbij zijn lippenstift zo weggesmeerd was altijd engquote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb een zwak voor the cure die kunnen in mijn ogen niet veel fout doen
Inderdaad. Dat vorige project van hem was wel leuk maar dit is dieptriest. Dit speel je toch niet op een festival?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:19 schreef Aventura het volgende:
Ik snap kyteman niet, wat een begrafenismuziek. Die moeilijke kop ook van hem. Ik vind het helemaal niks.
Och, ik vond het wel leuk om te zien en ook tot op zekere hoogte origineel.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat vorige project van hem was wel leuk maar dit is dieptriest. Dit speel je toch niet op een festival?
Helaas niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:09 schreef Bosbeetle het volgende:
zijn er al beelden van soundgarden geweest?
Pinkpop, en zeker dit jaar, is ook wel het meest irrelevante festival van heel Europa zo ongeveer.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Heel erg om te zeggen, maar van alles wat tot nu toe is uitgezonden denk ik 'oh dat heb ik op een vorige editie al gezien' of 'gelukkig heb ik dat niet hoeven aanhoren'
Onderschat Bospop niet...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:46 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Pinkpop, en zeker dit jaar, is ook wel het meest irrelevante festival van heel Europa zo ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |