Ja, teringveel Jappen daar tijdens de lente.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Da's toch (in de buurt van) keukenhof?
Oh die komen vaker op vakantie naar NL. Duizend kiekjes nemen van elk gebouw uiteraard.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, teringveel Jappen daar tijdens de lente.
Grondrechten + de onmogelijkheid een religie te beledigen (1) religie is een religie, niets meer 2) religie is geen persoon 3) moet je maar niet beledigd voelenquote:
Welke reden nemen we aan om die stelling te onderbouwen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
heb ik al eerder gepost. Als organisatie mag je, voordat je iemand een contract hebt aangeboden er voor kiezen om iemand niet aan te houden op basis van of jij voelt dat iemand niet in jouw team past.
Als deze man een vast contract had dan was het een andere discussie. Omdat je dan via een andere weg van iemand af moet zien te komen dan waar nu voor is gekozen.
Ik zie niet wat dit met vrijheid van meningsuiting te maken heeft.
Mogen we niet, heeft god bepaaldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:37 schreef Twiitch het volgende:
Ik wil wel eens zien wat sommige docenten op Islamitische scholen allemaal behandelen.
Maar je zit er naast. dVvM is helemaal niet toepasbaar voor deze situatie. Wat is dan dit gelul over stellingen? Jij snapt toch wel wat de functie is van grondwetten?quote:
dVvM (de vrijheid van meningsuiting)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:08 schreef Life2.0 het volgende:
Ten eerste wtf is een dvvm?
Ten tweede: een meningsuiting kan nooit reden tot ontslag/schorsing zijn
Je zit dr zelf naast
Je vergelijkt een vereniging met een arbeidscontract?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
dVvM (de vrijheid van meningsuiting)
En jawel dat kan het zeker wel. Als ik een clubje opricht voor mensen die van mening zijn dat boven onder is en iemand meld zich bij dat clubje aan. Vervolgens komen we via tweets er achter dat hij stiekem vindt dat boven boven is en onder onder. Dan mag ik als eigenaar en oprichter van dat clubje zeggen. "Hey, eikel. Optyfen uit m'n clubje".
Jij wil de overheid inzetten om mij te dwingen iedereen maar toe te laten in m'n clubje?
Welk contract? Dat tijdelijke contract wat ze niet hoeven te verlengen zonder opgaaf van reden?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je vergelijkt een vereniging met een arbeidscontract?
De meeste religieuze (katholieke of protestante) scholen stellen zich vaak als doel om spiritualiteit (in welke vorm dan ook) als een deugd te presenteren. Kritiek op de islam wordt in dit geval gezien als kritiek op religie of spiritualiteit. Dit alles nog afgezien van het feit dat het overduidelijk is dat deze leraar zijn wereldgeschiedenis niet kent.quote:Verder heeft een school niet ten doel andere religies in stand te houden dus really?
Ik snap het inderdaad. Nu jij nog.quote:Het is maar goed dat jij het snapt
Genoeg negers die het niet op prijsstellen wanneer een andere neger het zegt hoor. Maar goed, het beeld dat we hier hebben is natuurlijk volledig gebaseerd op beeld dat middels de rap-/muziekclips of vanuit Hollywood wordt geschetst.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar negers mogen toch ook nigger tegen een andere neger zeggen, zou hij dan niet dit soort opmerkingen op zijn twitter mogen maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |