Des te meer reden heb ik nu om het te dragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
(onmogelijk nog om als man even je vinger of hand tussen de benen laten glijden)
Ik zal zo even zoeken! Eerst even me kibbeling tot me absorberen.quote:
Vooral dit ja.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Des te meer reden heb ik nu om het te dragen.Bedankt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
Wees blij dat het lekker weer is en dat we eindelijk weer eens onbedekte vrouwmensen rond zien lopen, hoe ze dan ook gekleed mogen zijn
Dit dus. TS loopt in de zomer in een lange broek en een winterjas rond.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Haten op korte broeken
Haten op zonnebrillen
Ts ziet liever boerka'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dit dus. TS loopt in de zomer in een lange broek en een winterjas rond.
pa da da da pa dom pa dom won't touch thisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Pikkebaas het volgende:
Die harembroeken vind ik echt een verschrikking.
En toch zijn ze fijn tijdens een bbq of op vakantie of gewoon thuis. Ligt er ook aan hoe erg harem ze zijn. Mannen in een 3 kwartbroekje vind ik een verschrikking.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Pikkebaas het volgende:
Die harembroeken vind ik echt een verschrikking.
Ik ben ook blij, maar niet als de hele torso volledig is bedekt met een ondoordringbaar schild van hippie kleding en ze een broekje aanhebben tot de schaamstreek met daarboven op ook nog een kuisheidsgordel en een paar cellulitis stalpoten hebben is het niet fijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
Wees blij dat het lekker weer is en dat we eindelijk weer eens onbedekte vrouwmensen rond zien lopen, hoe ze dan ook gekleed mogen zijn
3 kwart broek met sandalen en jack & jones truiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En toch zijn ze fijn tijdens een bbq of op vakantie of gewoon thuis. Ligt er ook aan hoe erg harem ze zijn. Mannen in een 3 kwartbroekje vind ik een verschrikking.
Ik vind ze wel geilquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Meeste mannen vinden jumpsuits ook vreselijk, maar waarom?
Niet erg vrouwelijk, kan je toch beter een rok met topje of een jurkje dragen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Gelukkig ben jij 1 van de vrouwen die het dan wel snaptquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Des te meer reden heb ik nu om het te dragen.Bedankt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
3 kwart broek met sandalen en jack & jones trui
Gewoon korte broek en t-shirt. Niet zeuren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef Argo het volgende:
Alsof mannen kleding beter is.Minder keus etc..
Ligt er net aan wat voor vrouw ze draagt, en hoe ze er precies uitzien. Want sommige jumpsuits zijn een verschrikking.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Daar geef ik je ook gelijk in, gisteren winkelen.. Kwam met welgeteld 2 shirts thuis, alles wat ik zag was shirtjes met een V-Hals tot je navel, shirts met Italiaanse vlaggen en glitters, broeken met 9 gaten erin en gebleekt, t-shirts met een text erop van USA ofzo en dan voor 40 euro (terwijl het echt van die C&A shirts zijn).quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef Argo het volgende:
Ja dit dus, vrouwen hebben tenminste veel keuze en kunnen altijd wel wat leuks vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Daar geef ik je ook gelijk in, gisteren winkelen.. Kwam met welgeteld 2 shirts thuis, alles wat ik zag was shirtjes met een V-Hals tot je navel, shirts met Italiaanse vlaggen en glitters, broeken met 9 gaten erin en gebleekt, t-shirts met een text erop van USA ofzo en dan voor 40 euro (terwijl het echt van die C&A shirts zijn).
Je bedoelt de gemiddelde spijkerbroek?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
De ergste broeken zijn nog wel van die broeken met zakken aan de voorkant
Waar winkel jij?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef snakelady het volgende:
Ben het er wel mee een, ik hou ook niet van de kleding beschreven in de openingspost.
Gelukkig kan ik nog wel slagen voor andere leuke kleding .
Die zitten aan de zijkant, met voorkant neem ik aan dat hij bedoelt naast het kruis. Dus aan de echte eckte voorkant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je bedoelt de gemiddelde spijkerbroek?
Nee, gewoon zakken net boven je knie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je bedoelt de gemiddelde spijkerbroek?
Wist eigenlijk niet eens dat dit bestond.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Nee, gewoon zakken net boven je knie.
Nee, dat ziet er inderdaad niet uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Niet waar, jumpsuits zijn leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ligt er net aan wat voor vrouw ze draagt, en hoe ze er precies uitzien. Want sommige jumpsuits zijn een verschrikking.
Dat lijkt me niet lekker lopen als je daar je mobiel of portemonnee stopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Show jij volgende week dan een jumpsuit?quote:
En de Nlse man wel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:01 schreef Craptacular het volgende:
De NL vrouw weet zich inderdaad niet te kleden.
Ik denk ook niet dat iemand zijn zooi daar stopt, het is meer voor de show en te gebruiken als mobiele vuilniszak waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:03 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet lekker lopen als je daar je mobiel of portemonnee stopt.
Wil nu ook best mijn jumpsuit aan doen en een foto maken, maar jullie gaan toch haten op jumpsuitsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Show jij volgende week dan een jumpsuit?
Dan hoop ik dat ik m'n mening kan inzien
Lege papiertjes, blikjes/flesjes en zo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand zijn zooi daar stopt, het is meer voor de show en te gebruiken als mobiele vuilniszak waarschijnlijk.
Nee hoor ik ben open minded.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil nu ook best mijn jumpsuit aan doen en een foto maken, maar jullie gaan toch haten op jumpsuits
Je mag ook een dm/pm sturen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil nu ook best mijn jumpsuit aan doen en een foto maken, maar jullie gaan toch haten op jumpsuits
Doe eens foto naar mij sturen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Show maar, mijn meningen zijn altijd verdeeld met jumpsuits, de 1 kan het hebben, de ander niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:
Waar is de foto dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu weer in mijn zonnetje zitten hoor
Haters gaan haten, jumpsuits zijn leuk.
En ik heb nu een korte broek aan, lekker voor je ts
Kom op zeg de merken die jij opnoemt vallen onder de Lidl van de schoenen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En de Nlse man wel?
Persoonlijk vind ik een chino voor een man een mooie broek. Dit kan met sneakers, of een paar strakke stappers ala Greve of Van Lier, zelfs met slippers
Ben mobiel hea, moet je op afbeelding klikken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waar is de foto dan?
Edit: Je moet er ff iets aan doen. Hij laadt niet lekker.
Maar dit valt toch best mee?
Mede hierom trek ik thuis met dit weer een vrouwenrokje aan, zit heerlijk. En mij persoonlijk misstaat het niet eens omdat ik slank ben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef Argo het volgende:
ene keer mooi andere keer niet.... ligt ook aan stof en hoe ergdie lubberd aan je lichaam... een mooie met een goeie stel hakken eronder ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Juist lekker als het lubbert, lekker wijd en allesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:27 schreef evarulesz het volgende:
[..]
ene keer mooi andere keer niet.... ligt ook aan stof en hoe ergdie lubberd aan je lichaam... een mooie met een goeie stel hakken eronder ziet er leuk uit
jaaa, oke maar niet Té...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Juist lekker als het lubbert, lekker wijd en alles
kloon van FusionFreak?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:27 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Mede hierom trek ik thuis met dit weer een vrouwenrokje aan, zit heerlijk. En mij persoonlijk misstaat het niet eens omdat ik slank ben.
true...draag zelf ook meest beggy kledingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Altijd maar strak is gewoon niet lekker.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef evarulesz het volgende:
[..]
true...draag zelf ook meest beggy kleding
Ik zie het probleem niet. Alleen het probleem dat de foto niet goed wordt weergegeven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel geyl uit, hebben ze ook van die sluipingangen aan de zijkant? Dan is het wel echt een prima stuk kledijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaha, ja tijd geleden nog op Boulevard (TS kijkt soms Boulevardquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef das_phantom het volgende:
Erger vind ik dat de mannenmode anno 2012 steeds vrouwelijker wordt
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet de code kopieren met .jpg aan het einde. Dan krijg je de foto goed te zien.
Sluipingangen? Lol whutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:36 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat ziet er wel geyl uit, hebben ze ook van die sluipingangen aan de zijkant? Dan is het wel echt een prima stuk kledij.
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Foto doet het wel als je er op klikt. Staat je leuk! Je hebt er het juiste figuur voor en je schoenen passen er leuk bij.
Ja je weet wel, gewoon. Dat je als man er wel makkelijk bij kan ipv dat het eerst helemaal uit moet. Gewoon even stiekem op het terras onder de tafel door een natte vinger halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Sluipingangen? Lol whut
[..]
Dankjewel
Waarom kreeg ik eergisteren dan te horen: waarom heb je dát aan?
Ik merk ook gewoon dat mannen korte broeken en een rok veel leuker vinden, terwijl een jumpsuit veel lekkerder zit
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ja je weet wel, gewoon. Dat je als man er wel makkelijk bij kan ipv dat het eerst helemaal uit moet. Gewoon even stiekem op het terras onder de tafel door een natte vinger halen.
* Dimens doet blozen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik Dimens, daarom een kusje voor jouw tip
Kan mooi staan bij een lang, slank vrouw.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef evarulesz het volgende:
http://wearefashion.nl/wp-content/uploads/2010/01/jumpsuits2.jpg
die derde van links vind ik dan weer een stuk minder.... :/
is wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik ben ook blij, maar niet als de hele torso volledig is bedekt met een ondoordringbaar schild van hippie kleding en ze een broekje aanhebben tot de schaamstreek met daarboven op ook nog een kuisheidsgordel en een paar cellulitis stalpoten hebben is het niet fijn. Maar goed, ik geef toe dat ik dit alleen veel tegenkom in Amsterdam, zoiezo een stad voor paupers
.
Ik zal zo wat beeldmateriaal posten, die hoog geklede mannetjes hebben een bespreking vlak achter me. Dus ik moet alles even stiekem doen. Als het goed is rotten ze zo op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
Weinig ondersteunend beeldmateriaal
Verder lopen ze hier gelukkig nog achter ofso? zie allemaal korte rokjes en strakke pakjes... de tering... mijn testikels pulseren als een malle.
Ze zat zeker hele tijd daar aan te trekken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Oh trouwens gisteren zo'n zeer mooi gevormd meidje in een zwarte jumpsuit
Alleen had ze wat last van afzakkingen ter hoogte van tiet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Wootism het volgende:
En weer een topic vol met internethelden die hun oordeel klaarhebben over wat het vrouwelijk schoon vandaag de dag wel en niet moet dragen...
Maar op straat er maar stiekem naar loeren en geen oogcontact durven maken.
Mag jij daar naar kijken dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Oh trouwens gisteren zo'n zeer mooi gevormd meidje in een zwarte jumpsuit
Alleen had ze wat last van afzakkingen ter hoogte van tiet
Ja, hele tijd omhoog trekkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze zat zeker hele tijd daar aan te trekken?
Geen gezicht vind ik dat
Al doe ik dat ook soms
Look, dont touchquote:
Ja, daar ben je tenslotte een kerel voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hele tijd omhoog trekken
[..]
Look, dont touchen zij willen zelf dat ik kijk
Check jij ook bobbels bij mannen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:49 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja, daar ben je tenslotte een kerel voor.
Ik slaap gewoon in een boxer. Een pyjama slaapt echt voor geen meter.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef evarulesz het volgende:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41gl0eq4t5L._AA300_.jpg
mooie pyjama voor de mannen in de winter maybe?
Weet ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vrouwen kijken eerder naar een gespierd lichaam met een 6 pack
En wat vind jij van zo'n streepje haar dat vanaf de pener naar de navel gaat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het klinkt afgezaagd, maar ik kijk ook eerst naar de ogen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
happytrail?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat vind jij van zo'n streepje haar dat vanaf de pener naar de navel gaat?
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat vind jij van zo'n streepje haar dat vanaf de pener naar de navel gaat?
Damn zeg. Wat is dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ikmaar was ook voor White_FLower bedoeld... die houd van piemels.oH btw .. 6 pack
meisjes onder de 18 idd
Awhh, ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:54 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het klinkt afgezaagd, maar ik kijk ook eerst naar de ogen.
Dit is FOK!quote:
Ik kan helemaal wegsmelten bij van die mooie donkere ogen. Daar word ik zelfs verlegen van.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, ik ook
Vooral mooie blauwe ogen
Je hebt ongelijk 2Nutz
Ik heb wel beetje blauwe ogen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, ik ook
Vooral mooie blauwe ogen
Je hebt ongelijk 2Nutz
quote:
Blijkbaar.quote:
Ligt er aan bij wie vind ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet even een mening hebben of dat mooi is.
Naar het geheel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
btw als ze een zonnebril op hebben.. waar kijk je dan naar bij de man?
Ik trek altijd een trainingsbroek (Adidas voor de n00bs) aan en bind om m'n middel een touw met daaraan een gewicht welke ik dan in een pijp laat bungelen. Zo denken de chicks dat ik een enorm dikke lul heb.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
btw als ze een zonnebril op hebben.. waar kijk je dan naar bij de man?
quote:
Mental imagesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik trek altijd een trainingsbroek (Adidas voor de n00bs) aan en bind om m'n middel een touw met daaraan een gewicht welke ik dan in een pijp laat bungelen. Zo denken de chicks dat ik een enorm dikke lul heb.
Als ze 'm dan in het echt zien, blijk ik een nog veel dikkere lul te hebben.
Jezus zeg, wat triest. Net of vrouwen alleen op een dikke lul vallen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik trek altijd een trainingsbroek (Adidas voor de n00bs) aan en bind om m'n middel een touw met daaraan een gewicht welke ik dan in een pijp laat bungelen. Zo denken de chicks dat ik een enorm dikke lul heb.
Als ze 'm dan in het echt zien, blijk ik een nog veel dikkere lul te hebben.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:01 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Jezus zeg, wat triest. Net of vrouwen alleen op een dikke lul vallen.
Ik heb hele donkere bruine amandelvormige ogen, neuken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik kan helemaal wegsmelten bij van die mooie donkere ogen. Daar word ik zelfs verlegen van.
Wat ben jij serieus zegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:01 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Hij trollt alleen maar, doe chillquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:01 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mijn dag niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben jij serieus zegheb je het warm?
Rustig aan poppetje, het is warm. *aait..quote:
Ik ben een fout van de natuur.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Biogarde het volgende:
Las van de week dat mensen met bruine ogen, de ogen hebben zoals de evolutie het bedoelde. Blauwe ogen zijn een mutatie volgens onderzoeken.
Ik heb bruine ogen
quote:
Ik ben een freakquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Biogarde het volgende:
Las van de week dat mensen met bruine ogen, de ogen hebben zoals de evolutie het bedoelde. Blauwe ogen zijn een mutatie volgens onderzoeken.
Ik heb bruine ogen
Mutant! Op de brandstapel!1quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:05 schreef EVH001 het volgende:
Ik heb groene ogen dus ik val overal in het niet
Alweer door mij, ik voel me goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen. Even een ego boost.
Ik vraag me dan altijd af of je kruis zo laag zit zodat je piemel lekker kan zwieren. Was je niet aziatisch? Dubbel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net opgezocht n.a.v. bogarde zijn post maar mensen met groene ogen zijn homoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:05 schreef EVH001 het volgende:
Ik heb groene ogen dus ik val overal in het niet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of je kruis zo laag zit zodat je piemel lekker kan zwieren. Was je niet aziatisch? Dubbel gevaarlijk.
Heb ik ook wel eens ergens gelezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net opgezocht n.a.v. bogarde zijn post maar mensen met groene ogen zijn homo
Dat is bullshit want ik ben hetero.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net opgezocht n.a.v. bogarde zijn post maar mensen met groene ogen zijn homo
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je weet waar ik van houd. Een vrouw naar mijn hart.
Nooit in een kast gaan zitten dan!quote:
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Misschien zit je nog in de ontkenningsfase.
Ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Misschien zit je nog in de ontkenningsfase.
Je bent toch geen kloon van mij he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je weet waar ik van houd. Een vrouw naar mijn hart.
Stond er ook nog iets over haarkleur?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ditstond er ook bij, dat groene oogige personen vaak in ontkenning zitten.
Bron?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ditstond er ook bij, dat groene oogige personen vaak in ontkenning zitten.
Ja, dat die lelijk en vaal is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:17 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Stond er ook nog iets over haarkleur?
Ik heb ook blauwe ogen namelijkquote:
Ja, komt door mutatie.quote:
Mensen met blauwe ogen zijn gewoon Übermenschen.quote:
Dimens is Dimens, niemand kan Dimens overtreffen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:23 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik heb ook blauwe ogen namelijkEn ook zo'n streepje.
Waar hoor jij bij dan Denise?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:25 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Oh oke, nou gelukkig hoor ik daar niet bij.
Alleen jij en ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dimens is Dimens, niemand kan Dimens overtreffen.
Weet ik niet, ik heb blauwe ogen en blond haar.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:26 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb blauwe ogen en blond haar.
quote:
naja verrassend eigenlijk...weet niet waarom.quote:
Altijd tochquote:
Je dacht dat ik een negerin was.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
naja verrassend eigenlijk...weet niet waarom.
En mijn kloontje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dimens is Dimens, niemand kan Dimens overtreffen.
sowieso brunettequote:
Hoeveel wil je er danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik zometeen wel naar Nelis kom hea, hoeveel bolletjes ijs krijg ik dan?
Goodluck_Charm?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:37 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zag vandaag een meisje met zo'n ding aan:
[ afbeelding ]
Echt doe normaal of zo
Mannenintuitiequote:
Leugenaar, komt van een ander KLB topicquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:37 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]
Echt doe normaal of zo
Ja mooi... dat kan toch niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:37 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]
Echt doe normaal of zo
Zoveel geld heb ik nietquote:
Plebejer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:37 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet
Je kan er 5 krijgen als je dat zou willen
Zo zie je maar, er klopt niets van mannenintuitie!quote:
Zolang iets anders maar klopt hebben de dames niks te klagen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:38 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zo zie je maar, er klopt niets van mannenintuitie!
Klopt, geeft me ook vaker problemen dan voordeelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:38 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zo zie je maar, er klopt niets van mannenintuitie!
Oké, misschien kom ik danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:37 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet
Je kan er 5 krijgen als je dat zou willen
Tuurlijk.quote:
Hoeveel wil je er danquote:
Smeerlap.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zolang iets anders maar klopt hebben de dames niks te klagen.
Ik vind het zo niet mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed topic.![]()
Hot pants, een strak topje en een vliegeniersbril (eventueel met spiegelglas), that's all they need.
[ afbeelding ]
1000 bolletjes eisen terwijl je zelf niet eens 2 fatsoenlijke hebtquote:
Dan ga ik nog even door sparenquote:
Hehe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1000 bolletjes eisen terwijl je zelf niet eens 2 fatsoenlijke hebt
Tukkers hebben geen mening.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wel.En ik ben een man, dus mijn mening is meer waard.
Is goedquote:
Ik ben er al onzeker over..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1000 bolletjes eisen terwijl je zelf niet eens 2 fatsoenlijke hebt
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wel.En ik ben een man, dus mijn mening is meer waard.
Als je zo'n dikke buik hebt moet je niet je shirt zo hoog doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed topic.![]()
Hot pants, een strak topje en een vliegeniersbril (eventueel met spiegelglas), that's all they need.
[ afbeelding ]
Check mijn PIquote:
Ik ben dus niet de enige die ze een beetje dik vindt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je zo'n dikke buik hebt moet je niet je shirt zo hoog doen
Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, van Amstelveen word je vrolijk.
Een verdrietige PI, wat heb ik daar aanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Check mijn PIen je bent 15 ofso, niet huilen.
Veel Fok!kers vinden dat juist mooi, ik vind strak juist mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:47 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die ze een beetje dik vindt.
Dom grapje dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een verdrietige PI, wat heb ik daar aan
Dus? 15 al
Komt wel goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een verdrietige PI, wat heb ik daar aan
Dus? 15 al
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:50 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Komt wel goed
Of wil je daar die 1000 bolletjes tussen stoppen
Leuke grapquote:
Nee dom, zei ik net.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuke grap
Jullie zijn gemeen though.
Ik ook, ik hou echt niet van die vlezige vetkwabben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Veel Fok!kers vinden dat juist mooi, ik vind strak juist mooi
Net zoals heel veel andere mannen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:23 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik heb ook blauwe ogen namelijkEn ook zo'n streepje.
Om weer iemand te laten huilen.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:51 schreef djkoelkast het volgende:
Maar ik vind dit dus ook niks
[ afbeelding ]
Volgens mijn bedoelt TS zoiets.
Moet je maar mee een ijsje eten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whehe![]()
[..]
Leuke grap
Jullie zijn gemeen though.
Alsof ik nu echt zit te huilenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om weer iemand te laten huilen.
Mission accomplished
Dat ga ik natuurlijk niet vertellen. Maar ik kan je wel vertellen dat jij goed met mijn kloontje kan opschieten.quote:
Heeft jouw kloontje mij ook ooit gedm'd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk niet vertellen. Maar ik kan je wel vertellen dat jij goed met mijn kloontje kan opschieten.
Wat zijn we weer aardigquote:
Even kijken hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heeft jouw kloontje mij ook ooit gedm'd?
Vertel
quote:
quote:
Ja we hebben DM's naar elkaar gestuurd. We hadden het over FOK!kers die op ons geilen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heeft jouw kloontje mij ook ooit gedm'd?
Vertel
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja we hebben DM's naar elkaar gestuurd. We hadden het over FOK!kers die op ons geilen.
mooi lichaamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed topic.![]()
[ afbeelding ]
Die vraag is wel vaker aan mij gesteld maar nee, ik ben niet Rosepetals.quote:
Sinosappel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die vraag is wel vaker aan mij gesteld maar nee, ik ben niet Rosepetals.
Tevens nu we het over haar hebben. Wil degene die de roddel aan het verspreiden is dat ik met haar heb liggen seksen stoppen met dit te sturen. Het is niet waar.
Bij voorbaat dank.
Ja ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tevens nu we het over haar hebben. Wil degene die de roddel aan het verspreiden is dat ik met haar heb liggen seksen stoppen met dit te sturen. Het is niet waar.
Bij voorbaat dank.
Het is de bedoeling dat mijn kloon geheim blijft. Anders is er niets meer aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sinosappel?
Classpc?
Is het wel vrouwlijk?
Wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank.
Inderdaad, je hebt alleen lesbo seks gehad met mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ditWaarom denken mensen dat ik het gedaan heb met Dimens?
Ssstttttt. Je bent minderjarig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt alleen lesbo seks gehad met mij.
Nu wordt het interessant. Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
JPquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat mijn kloon geheim blijft. Anders is er niets meer aan.
Je hebt het wel vaak over haar als ik de spytool zo eens bekijk.
Dat zei Dimens zelf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mezelf?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat mijn kloon geheim blijft. Anders is er niets meer aan.
Je hebt het wel vaak over haar als ik de spytool zo eens bekijk.
Ghehe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Er gaat blijkbaar een roddel over FOK! dat ik seks zou hebben gehad met Rosepetals.
Die DM naar mij weet je dat niet meer? zelfde DM waarin je zei dat je mij heet vond... daarna heb ik mijn ondertitel en sig ook veranderdquote:
Ik zou wel willen maar ik heb vandaag pas voor het eerst DM contact gehad met Dimens, dus.. We hebben niet geneukt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:09 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nu wordt het interessant. Vertel ons meer.
Ik troll gewoon over hoe geil ik je vindquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:09 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Verklaart wel waarom je altijd lief doet tegen mij en op mij geilt.
Wat een deceptie weer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb vandaag pas voor het eerst DM contact gehad met Dimens, dus.. We hebben niet geneukt.![]()
ja welkom.quote:
Ja, sorry?quote:
Ik heb alleen op 7 mei dit jaar contact via de DM gehad en dat ging niet over Rosepetals.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die DM naar mij weet je dat niet meer? zelfde DM waarin je zei dat je mij heet vond... daarna heb ik mijn ondertitel en sig ook veranderdvoor jou.
Dit is wel erg jammer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik troll gewoon over hoe geil ik je vind![]()
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb alleen op 7 mei dit jaar contact via de DM gehad en dat ging niet over Rosepetals.
Ik zou wel meer willen vertellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |