Des te meer reden heb ik nu om het te dragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
(onmogelijk nog om als man even je vinger of hand tussen de benen laten glijden)
Ik zal zo even zoeken! Eerst even me kibbeling tot me absorberen.quote:
Vooral dit ja.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Des te meer reden heb ik nu om het te dragen.Bedankt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
Wees blij dat het lekker weer is en dat we eindelijk weer eens onbedekte vrouwmensen rond zien lopen, hoe ze dan ook gekleed mogen zijn
Dit dus. TS loopt in de zomer in een lange broek en een winterjas rond.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Haten op korte broeken
Haten op zonnebrillen
Ts ziet liever boerka'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dit dus. TS loopt in de zomer in een lange broek en een winterjas rond.
pa da da da pa dom pa dom won't touch thisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Pikkebaas het volgende:
Die harembroeken vind ik echt een verschrikking.
En toch zijn ze fijn tijdens een bbq of op vakantie of gewoon thuis. Ligt er ook aan hoe erg harem ze zijn. Mannen in een 3 kwartbroekje vind ik een verschrikking.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Pikkebaas het volgende:
Die harembroeken vind ik echt een verschrikking.
Ik ben ook blij, maar niet als de hele torso volledig is bedekt met een ondoordringbaar schild van hippie kleding en ze een broekje aanhebben tot de schaamstreek met daarboven op ook nog een kuisheidsgordel en een paar cellulitis stalpoten hebben is het niet fijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
Wees blij dat het lekker weer is en dat we eindelijk weer eens onbedekte vrouwmensen rond zien lopen, hoe ze dan ook gekleed mogen zijn
3 kwart broek met sandalen en jack & jones truiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En toch zijn ze fijn tijdens een bbq of op vakantie of gewoon thuis. Ligt er ook aan hoe erg harem ze zijn. Mannen in een 3 kwartbroekje vind ik een verschrikking.
Ik vind ze wel geilquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Meeste mannen vinden jumpsuits ook vreselijk, maar waarom?
Niet erg vrouwelijk, kan je toch beter een rok met topje of een jurkje dragen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Gelukkig ben jij 1 van de vrouwen die het dan wel snaptquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Des te meer reden heb ik nu om het te dragen.Bedankt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
3 kwart broek met sandalen en jack & jones trui
Gewoon korte broek en t-shirt. Niet zeuren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef Argo het volgende:
Alsof mannen kleding beter is.Minder keus etc..
Ligt er net aan wat voor vrouw ze draagt, en hoe ze er precies uitzien. Want sommige jumpsuits zijn een verschrikking.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Daar geef ik je ook gelijk in, gisteren winkelen.. Kwam met welgeteld 2 shirts thuis, alles wat ik zag was shirtjes met een V-Hals tot je navel, shirts met Italiaanse vlaggen en glitters, broeken met 9 gaten erin en gebleekt, t-shirts met een text erop van USA ofzo en dan voor 40 euro (terwijl het echt van die C&A shirts zijn).quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef Argo het volgende:
Ja dit dus, vrouwen hebben tenminste veel keuze en kunnen altijd wel wat leuks vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Daar geef ik je ook gelijk in, gisteren winkelen.. Kwam met welgeteld 2 shirts thuis, alles wat ik zag was shirtjes met een V-Hals tot je navel, shirts met Italiaanse vlaggen en glitters, broeken met 9 gaten erin en gebleekt, t-shirts met een text erop van USA ofzo en dan voor 40 euro (terwijl het echt van die C&A shirts zijn).
Je bedoelt de gemiddelde spijkerbroek?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
De ergste broeken zijn nog wel van die broeken met zakken aan de voorkant
Waar winkel jij?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef snakelady het volgende:
Ben het er wel mee een, ik hou ook niet van de kleding beschreven in de openingspost.
Gelukkig kan ik nog wel slagen voor andere leuke kleding .
Die zitten aan de zijkant, met voorkant neem ik aan dat hij bedoelt naast het kruis. Dus aan de echte eckte voorkant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je bedoelt de gemiddelde spijkerbroek?
Nee, gewoon zakken net boven je knie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je bedoelt de gemiddelde spijkerbroek?
Wist eigenlijk niet eens dat dit bestond.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Nee, gewoon zakken net boven je knie.
Nee, dat ziet er inderdaad niet uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Niet waar, jumpsuits zijn leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ligt er net aan wat voor vrouw ze draagt, en hoe ze er precies uitzien. Want sommige jumpsuits zijn een verschrikking.
Dat lijkt me niet lekker lopen als je daar je mobiel of portemonnee stopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Show jij volgende week dan een jumpsuit?quote:
En de Nlse man wel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:01 schreef Craptacular het volgende:
De NL vrouw weet zich inderdaad niet te kleden.
Ik denk ook niet dat iemand zijn zooi daar stopt, het is meer voor de show en te gebruiken als mobiele vuilniszak waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:03 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet lekker lopen als je daar je mobiel of portemonnee stopt.
Wil nu ook best mijn jumpsuit aan doen en een foto maken, maar jullie gaan toch haten op jumpsuitsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Show jij volgende week dan een jumpsuit?
Dan hoop ik dat ik m'n mening kan inzien
Lege papiertjes, blikjes/flesjes en zo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand zijn zooi daar stopt, het is meer voor de show en te gebruiken als mobiele vuilniszak waarschijnlijk.
Nee hoor ik ben open minded.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil nu ook best mijn jumpsuit aan doen en een foto maken, maar jullie gaan toch haten op jumpsuits
Je mag ook een dm/pm sturen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil nu ook best mijn jumpsuit aan doen en een foto maken, maar jullie gaan toch haten op jumpsuits
Doe eens foto naar mij sturen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Show maar, mijn meningen zijn altijd verdeeld met jumpsuits, de 1 kan het hebben, de ander niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:
Waar is de foto dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu weer in mijn zonnetje zitten hoor
Haters gaan haten, jumpsuits zijn leuk.
En ik heb nu een korte broek aan, lekker voor je ts
Kom op zeg de merken die jij opnoemt vallen onder de Lidl van de schoenen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En de Nlse man wel?
Persoonlijk vind ik een chino voor een man een mooie broek. Dit kan met sneakers, of een paar strakke stappers ala Greve of Van Lier, zelfs met slippers
Ben mobiel hea, moet je op afbeelding klikken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waar is de foto dan?
Edit: Je moet er ff iets aan doen. Hij laadt niet lekker.
Maar dit valt toch best mee?
Mede hierom trek ik thuis met dit weer een vrouwenrokje aan, zit heerlijk. En mij persoonlijk misstaat het niet eens omdat ik slank ben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef Argo het volgende:
ene keer mooi andere keer niet.... ligt ook aan stof en hoe ergdie lubberd aan je lichaam... een mooie met een goeie stel hakken eronder ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Juist lekker als het lubbert, lekker wijd en allesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:27 schreef evarulesz het volgende:
[..]
ene keer mooi andere keer niet.... ligt ook aan stof en hoe ergdie lubberd aan je lichaam... een mooie met een goeie stel hakken eronder ziet er leuk uit
jaaa, oke maar niet Té...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Juist lekker als het lubbert, lekker wijd en alles
kloon van FusionFreak?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:27 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Mede hierom trek ik thuis met dit weer een vrouwenrokje aan, zit heerlijk. En mij persoonlijk misstaat het niet eens omdat ik slank ben.
true...draag zelf ook meest beggy kledingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Altijd maar strak is gewoon niet lekker.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef evarulesz het volgende:
[..]
true...draag zelf ook meest beggy kleding
Ik zie het probleem niet. Alleen het probleem dat de foto niet goed wordt weergegeven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel geyl uit, hebben ze ook van die sluipingangen aan de zijkant? Dan is het wel echt een prima stuk kledijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaha, ja tijd geleden nog op Boulevard (TS kijkt soms Boulevardquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef das_phantom het volgende:
Erger vind ik dat de mannenmode anno 2012 steeds vrouwelijker wordt
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet de code kopieren met .jpg aan het einde. Dan krijg je de foto goed te zien.
Sluipingangen? Lol whutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:36 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat ziet er wel geyl uit, hebben ze ook van die sluipingangen aan de zijkant? Dan is het wel echt een prima stuk kledij.
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Foto doet het wel als je er op klikt. Staat je leuk! Je hebt er het juiste figuur voor en je schoenen passen er leuk bij.
Ja je weet wel, gewoon. Dat je als man er wel makkelijk bij kan ipv dat het eerst helemaal uit moet. Gewoon even stiekem op het terras onder de tafel door een natte vinger halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Sluipingangen? Lol whut
[..]
Dankjewel
Waarom kreeg ik eergisteren dan te horen: waarom heb je dát aan?
Ik merk ook gewoon dat mannen korte broeken en een rok veel leuker vinden, terwijl een jumpsuit veel lekkerder zit
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ja je weet wel, gewoon. Dat je als man er wel makkelijk bij kan ipv dat het eerst helemaal uit moet. Gewoon even stiekem op het terras onder de tafel door een natte vinger halen.
* Dimens doet blozen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik Dimens, daarom een kusje voor jouw tip
Kan mooi staan bij een lang, slank vrouw.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef evarulesz het volgende:
http://wearefashion.nl/wp-content/uploads/2010/01/jumpsuits2.jpg
die derde van links vind ik dan weer een stuk minder.... :/
is wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik ben ook blij, maar niet als de hele torso volledig is bedekt met een ondoordringbaar schild van hippie kleding en ze een broekje aanhebben tot de schaamstreek met daarboven op ook nog een kuisheidsgordel en een paar cellulitis stalpoten hebben is het niet fijn. Maar goed, ik geef toe dat ik dit alleen veel tegenkom in Amsterdam, zoiezo een stad voor paupers
.
Ik zal zo wat beeldmateriaal posten, die hoog geklede mannetjes hebben een bespreking vlak achter me. Dus ik moet alles even stiekem doen. Als het goed is rotten ze zo op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
Weinig ondersteunend beeldmateriaal
Verder lopen ze hier gelukkig nog achter ofso? zie allemaal korte rokjes en strakke pakjes... de tering... mijn testikels pulseren als een malle.
Ze zat zeker hele tijd daar aan te trekken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Oh trouwens gisteren zo'n zeer mooi gevormd meidje in een zwarte jumpsuit
Alleen had ze wat last van afzakkingen ter hoogte van tiet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Wootism het volgende:
En weer een topic vol met internethelden die hun oordeel klaarhebben over wat het vrouwelijk schoon vandaag de dag wel en niet moet dragen...
Maar op straat er maar stiekem naar loeren en geen oogcontact durven maken.
Mag jij daar naar kijken dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Oh trouwens gisteren zo'n zeer mooi gevormd meidje in een zwarte jumpsuit
Alleen had ze wat last van afzakkingen ter hoogte van tiet
Ja, hele tijd omhoog trekkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze zat zeker hele tijd daar aan te trekken?
Geen gezicht vind ik dat
Al doe ik dat ook soms
Look, dont touchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |