Kun je je eigen naam en voornaam niet gebruiken dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef whY... het volgende:
Ik kan mijn profiel toch niet verwijderen als ik niet kan inloggen?
Ik ben meerderjarig hoorquote:
Ja hij heeft zijn profiel verwijderd zag ik net, waarschijnlijk heeft ie er toch wel wat van geleerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef BMS-THAD het volgende:
Zooow, dat gaat wel ver.Sommige mensen kun je beter van facebook weghouden.
Hoe is je relatie nu met je oom? Mocht die oom van mij ooit actief worden op facebook en dat soort bende naar m'n zusje sturen dan gaat hij daar wat mij betreft niet zonder rolstoel vanaf komen.
hij pakt het wel subtiel aan zeg....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al geen zin, maar toen al helemaal niet meer
[ afbeelding ]
Wutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef RadioSlut het volgende:
Zo heb ik een oom die op me geilt en dat uitvoerig laat weten op mijn FBZo feliciteerde hij me voor m'n verjaardag:
[ afbeelding ]
Er staat volgens je eigen post: zoals die vermeld is op je ID kaart.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef whY... het volgende:
Dat kan ik alleen aanpassen als ik een kopie van mijn id kaart stuur en dat wil ik niet.
deze reactie had zo op facebook gekundquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Micson het volgende:
Die oom die verdient ook een enkeltje Auswitz, gadverdamme wat een viespeuk. De dochter van zijn bloedeigen broer, wat is de wereld toch af en toe verkracht
blablaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
deze reactie had zo op facebook gekund
Wat een aannames, het zou ook de dochter van zijn zus kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Micson het volgende:
Die oom die verdient ook een enkeltje Auswitz, gadverdamme wat een viespeuk. De dochter van zijn bloedeigen broer, wat is de wereld toch af en toe verkracht
Deze shit vervuild binnen 10 minuten mijn halve timelinequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef FredVleespet het volgende:
Spam alweer meerdere malen voorbij zien komen vandaag
[ afbeelding ]
Ik heb tot nu toe allen twee keer deze in mijn TL gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef FredVleespet het volgende:
Spam alweer meerdere malen voorbij zien komen vandaag
[ afbeelding ]
the fuckquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al geen zin, maar toen al helemaal niet meer
[ afbeelding ]
Deze ondertussen al wel +30x gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe allen twee keer deze in mijn TL gezien
[ afbeelding ]
nvmquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Deze ondertussen al wel +30x gezienZelfs van vrienden van wie ik dacht dat ze slimmer waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |