Oei..quote:Mis de leuke dingen niet
Markeer goede vrienden met een ster om meer van de belangrijke momenten in hun leven te zien. (Je vrienden hoeven niet te weten dat je ze als goede vrienden hebt gemarkeerd.)
Geen idee, maar dat is een scam.quote:
Ja dat is dus ook mijn grootste ergernis momenteel.. het lijkt ook wel of "onzin" steeds meer aangemoedigd wordt.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:36 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ha, dat ja. Vond het heel treffend toen twee studiegenoten van mij op ongeveer hetzelfde moment een berichtje plaatsten. De één had na 5,5 jaar eindelijk zijn BSc binnen. De ander had in precies diezelfde periode zijn BSc + MSc gehaald. Mag jij raden wie er het meest geliked en gefeliciteerd werd met de 'geweldige' prestatie.
Inderdaad heel belangrijk om het aan de wereld te vertellen. Vooral omdat je dan de indruk wekt dat ze, ondanks naast elkaar zitten, te lopen Facebooken naar elkaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja dat moet gedeeld worden![]()
Ik heb dit nu bij m'n crush gedaanquote:
stalken 2.0quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb dit nu bij m'n crush gedaan![]()
![]()
![]()
Elke keer als ze iets post krijg ik een melding
Leuk, krijg je het direct te zien als ze bij andere jongens post; dat zal goed zijn voor je gemoedsrustquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Geniaal weer.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja dat moet gedeeld worden![]()
Dat kan nooit lang goed gaan. Als ze hierachter komt zullen er wel wat gesprekken plaatsvinden. Monologen meer... Woest zal ze zijn....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe moet ze daar achter komen dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang goed gaan. Als ze hierachter komt zullen er wel wat gesprekken plaatsvinden. Monologen meer... Woest zal ze zijn....
WAT...?!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef magneetstrip het volgende:
[ afbeelding ]
kutkind, wel al een oudere screen maar hij blijft mooi voor dit topic
Het ligt aan de persoon, niet aan de toon en zeker niet aan de inhoud.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef ZarB het volgende:
Wat betreft de hoeveelheid reacties bij niet boeiende statussen: het valt mij op dat het heel erg uitmaakt hoe zo'n status formuleerd wordt. Gewoon een neutraal "Afgestudeerd!" leverde mij toentertijd een stuk of 25 likes op (ik heb niet zo heel veel fbmatties). De "JOEPIEEEEEEEEEEE IK HEB MIJN NEDERLANDS VMBO TENTAMEN MONDELING GEHAALD MET EEN 5,5!!!!!!! <3 <3" status van een 18 jarig grietje had er zo ongeveer 45 plus een heleboel reacties. De toon is de trigger, blijkbaar.
Nah, ik denk wel dat je gelijk hebt. Als je er meer ophef over maakt, krijgt het ook meer gehoor, ongeacht de inhoud van de boodschap.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef ZarB het volgende:
Oke. Liken mensen zoiets uit dan uit medelijden?
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met een bepaalde gun factor... en of het een "bedreiging" is ja of nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:13 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nah, ik denk wel dat je gelijk hebt. Als je er meer ophef over maakt, krijgt het ook meer gehoor, ongeacht de inhoud van de boodschap.
Ben je nou serieus aan het uitdokteren waarom zij meer likes had dan jou? Zit je er echt zo erg mee?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef ZarB het volgende:
Oke. Liken mensen zoiets uit dan uit medelijden?
Wat ik daarover denk: het ligt idd een beetje aan de persoon (maar niet in de negatieve zin toe naar die met de minste likers).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:09 schreef ZarB het volgende:
Sterke analyse van mijn posts, maar nee. Ergens in dit topic werd genoemd waarom de ene status/foto/whatever meer reacties/likes krijgt dan de ander. Ik had net zo goed twee statussen van twee random vrienden kunnen gebruiken als voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |