Het bleef niet plakken op mijn haarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is je beste foto ooit.
Jammer dat je haar nog over het blaadje heen komt.
Echt héquote:
Het is niet mijn bedoeling jullie relatie onder druk te zetten met deze geile picquote:
OH EM GEEEEEEEEEEEEE OH EM GEEE OH EM GEEEEEEEEEEEquote:
EN ER STAAT VOOR HARA EN ER LIGT HAAR OVERHEEN!!!! LEUKE GARP HE!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OH EM GEEEEEEEEEEEEE OH EM GEEE OH EM GEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling jullie relatie onder druk te zetten met deze geile pic
Ja, doe maar zo. En vanavond ineens vanuit het niets Oohhh MOhmiquote:
Oh lol, dan wil ik je kop zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo. En vanavond ineens vanuit het niets Oohhh MOhmi
Vrimibo is ook op het terras straks. Maar ik moet nog fitnessen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
Fapvoer!![]()
Ik kreeg net een whatsappje van een leuke dame. Ik ga vanmiddag denk ik even op een terrasje zitten...
Ik zag Crutch als laatste post en de mouse-over gaf me dit berichtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
Fapvoer!![]()
Ik kreeg net een whatsappje van een leuke dame. Ik ga vanmiddag denk ik even op een terrasje zitten...
Zusje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
Fapvoer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |