Top 50 posts per reeks van 26-05-2011 t/m 25-05-2012
Top 500 subforum Games & Consoles van 26-05-2011 t/m 25-05-2012
Haha wtf, lekker gezopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:34 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is er gebeurd frank oprecht
Ik werd net, paar uurtjes terug wakker op het rangeerspoor van Utrecht met de volgende attributen: een snee in m'n arm van 5 cm, met bijbehorend al m'n kleren verneukt van het bloed. Zo'n speeltuinpaardje met zo'n veer om te schommelen, maar dan alleen de bovenkant zonder veer (![]()
) en een kilo makreel (
![]()
![]()
Pierre
), die kan ik me nog wel herinneren, ergens op de markt meegepakt die al open was.
Opp het rangeerspoor wakker worden is echt intens kut trouwens.![]()
![]()
Wat lief!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:34 schreef Kutstudent het volgende:
Ik werd net, paar uurtjes terug wakker op het rangeerspoor van Utrecht met de volgende attributen: een snee in m'n arm van 5 cm, met bijbehorend al m'n kleren verneukt van het bloed. Zo'n speeltuinpaardje met zo'n veer om te schommelen, maar dan alleen de bovenkant zonder veer (![]()
) en een kilo makreel (
![]()
![]()
Pierre
), die kan ik me nog wel herinneren, ergens op de markt meegepakt die al open was.
![]()
Maar je werd wakker op rangeerterrein bij Delft?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
ga ook echt niet meer slapen, lekker rustig brak worden en daarna weer ontbrakken, hoef toch geen kut te doen vandaag
daarnaast heb ik blijkbaar al genoeg geslapen in de trein.
Deze quote ik sowieso voor het nageslachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:34 schreef Kutstudent het volgende:
) en een kilo makreel (
![]()
![]()
Pierre
![]()
Interracialquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:41 schreef Bozz187 het volgende:
Nice, Bridgestone band achter, Pirelli band voor, mixed brands ftw
quote:
u vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze quote ik sowieso voor het nageslachtMakreel
Pics!
Hahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien
[ afbeelding ]
waarom, waarom koop ik in godsnaam makreel in utrecht, als ik naar delft ga
bitch plzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |