Ja, dat dacht ik zelf ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat mij betreft vertrekken we vroeg, maar ik weet niet wat de rest wilt. Vorige Tenacious D stond ik helemaal vooraan
Ja die bestaan ....quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij denkt dat er luchtbedden in mijn formaat bestaan
Jawel, maar dat noemen ze springkussensquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Moeten we ff kijken hoe laat de zaal open gaat, en daar dan ruim voor zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik zelf ook.
Met zo'n visuele show is het het waard om vroeg aanwezig te zijn.
Maar aan welke tijd denken we dan om te vertrekken?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel, maar dat noemen ze springkussens
Die zijn er genoeg...quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ga toch geen 50 euro aftikken voor een keertje buitenshuis tukken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg...
http://www.kampeertoko.nl(...)l_225_x_130_x_8.html
Haha , je moet er wat voor over hebben om bij shar te logerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:43 schreef SocialDisorder het volgende:
4 juni ingepland op een kritiek project dat die dag live moet ondanks dat ik vrij heb die dag
[..]
ik ga toch geen 50 euro aftikken voor een keertje buitenshuis tukken?
Utrecht is vlak bij amsterdam, ff doorkarren!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag naar Utrecht voor #7dfpsIk heb er zin an!
Cool!! Keep us up to date!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag naar Utrecht voor #7dfpsIk heb er zin an!
Tot het raam aan de andere kant ook scheurtquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:36 schreef Sharana_LV het volgende:
YAY
De 13e is de laatste dag dat ze met mijn vloer bezig zijn en ik krijg de 13 een nieuw raam, dus vanaf dan ben ik dan toch echt eindelijk klaar
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Tot het raam aan de andere kant ook scheurt
Maar dan niet zeuren dat ze er niet zijn!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:43 schreef SocialDisorder het volgende:
4 juni ingepland op een kritiek project dat die dag live moet ondanks dat ik vrij heb die dag
[..]
ik ga toch geen 50 euro aftikken voor een keertje buitenshuis tukken?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar dan niet zeuren dat ze er niet zijn!
Trek mijn maddens wel aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]![]()
![]()
voor straf mag jij zondag in de HMH achter mij staan
primaquote:
Kan ze dan niet tussen je benen doorkijken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]![]()
![]()
voor straf mag jij zondag in de HMH achter mij staan
Neh, lot misschien wel, maar ik ben daar zelf ook te lang voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ze dan niet tussen je benen doorkijken?
jij kan makkelijk tussen mijn benen doorkijken als ik op m'n voeten sta.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neh, lot misschien wel, maar ik ben daar zelf ook te lang voor
Wij beschermen je welquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik hoef eigenlijk nit vooraan te staan bij the D..
Mijn 1.20 overleeft dat niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |