ik denk dat je Fruit wat lager moet masseren, dan voelt hij zich NOG beterquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh naa de klote gegaan in de sporschool, nu tijd voor fooooood
En Shar ik masseer je zondag wel, zodat in ieder je schouder en rug beter aanvoelen en je daar geen last van hebt. Klinkt heel stom maar dat kan heel veel invloed hebben op hoe je je voelt, vraag maar aan fruit
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Poit draagt je wel!Nee joh die gaat liever met mannen weg dan met zijn verloofde feestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh naa de klote gegaan in de sporschool, nu tijd voor fooooood
En Shar ik masseer je zondag wel, zodat in ieder je schouder en rug beter aanvoelen en je daar geen last van hebt. Klinkt heel stom maar dat kan heel veel invloed hebben op hoe je je voelt, vraag maar aan fruit
Nu kan ik nog! Als we straks getrouwd zijn krijg ik daar geen kans meer toe!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Nee joh die gaat liever met mannen weg dan met zijn verloofde feesten
Rot op hoor, als je zo'n vent bent die bij een relatie thuis blijft en nooit meer daar zijn vrienden gaat blaas ik het bij deze af ! Ik ben daar echt allergisch voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Nu kan ik nog! Als we straks getrouwd zijn krijg ik daar geen kans meer toe!
Haha, nou dan! Dan is het toch best gelopen zo!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Rot op hoor, als je zo'n vent bent die bij een relatie thuis blijft en nooit meer daar zijn vrienden gaat blaas ik het bij deze af ! Ik ben daar echt allergisch voor![]()
Plus ........ TENACIOUS D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neeeeheee want je moet toch wel mee naar t concertquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, nou dan! Dan is het toch best gelopen zo!![]()
Party hardy vanaf morgen![]()
No can do!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neeeeheee want je moet toch wel mee naar t concert
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef Poit het volgende:
[..]
No can do!
Heb overigens ook geen kaartje meer!
crap, chick met liefdesverdriet bij een concert. Bedankt, Poit!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Rot op hoor, als je zo'n vent bent die bij een relatie thuis blijft en nooit meer daar zijn vrienden gaat blaas ik het bij deze af ! Ik ben daar echt allergisch voor![]()
Plus ........ TENACIOUS D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik reken erop dat jij haar een goede troostknuffel geeft!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
crap, chick met liefdesverdriet bij een concert. Bedankt, Poit!![]()
tuurlijk doe ik dat, zo ben ik! *boks*quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik reken erop dat jij haar een goede troostknuffel geeft!
En ze overleeft het wel hoor! Is een bikkel die Mels! Topwijffie!
Aight!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik dat, zo ben ik! *boks*
/sobquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ga wel iets eerder naar A'dam SD. Komt goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee Fruit wat je nu zegt is niet waar ...
Oh my.. Die Whitney.. Die zou d'r meer naar de naam moeten gedragen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk toch echt dat ik het even aan Whitney vraag, die weet het beter
Die kleine kan je toch in 1 hand verstoppen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:29 schreef SocialDisorder het volgende:
trouwens, SC-tje mag gratis naar binnen toch?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ga wel iets eerder naar A'dam SD. Komt goed.
Wat fok je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:32 schreef Reintji het volgende:
Pfff,. behh... Patiënten niet op tijd -> ik zweten en fokken
niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Die kleine kan je toch in 1 hand verstoppen?
Je mag haar bij mij achterlatenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:29 schreef SocialDisorder het volgende:
trouwens, SC-tje mag gratis naar binnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |