Crack heet dat toch of zo iets...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij droogt op, wordt hard en scheurt uit elkaar
En nu?quote:Op donderdag 31 mei 2012 03:39 schreef Morgen- het volgende:
Een eckte baas post om 03:39 in een topic
quote:Op donderdag 31 mei 2012 03:39 schreef Morgen- het volgende:
Een eckte baas post om 03:39 in een topic
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga gek worden als ik straks ziek ben tijdens het concertIk loop sinds vanochtend met gierende buikpijn, zie nog witter dan normaal en misselijk
we stouwen desnoods je vol met paracetamol en ibu!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga gek worden als ik straks ziek ben tijdens het concertIk loop sinds vanochtend met gierende buikpijn, zie nog witter dan normaal en misselijk
Waarom moet ik bij ibu! gelijk hier aan denkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
we stouwen desnoods je vol met paracetamol en ibu!
UNACCEPTABLE!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja heb nu al 2 paracetamol tabletjes naar binnen gemikt, desnoods ga ik zondag kruipend naar de HMH, ik MOET erheen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
we stouwen desnoods je vol met paracetamol en ibu!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee Fruit wat je nu zegt is niet waar ...
Genoeg mensen aanwezig om je er heen te krijgen en weer terugquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja heb nu al 2 paracetamol tabletjes naar binnen gemikt, desnoods ga ik zondag kruipend naar de HMH, ik MOET erheen!
Poit draagt je wel!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja heb nu al 2 paracetamol tabletjes naar binnen gemikt, desnoods ga ik zondag kruipend naar de HMH, ik MOET erheen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Poit draagt je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()