*boks. Hoewel ik geen korte broekjes heb.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb ook alles op de knie, vlak daarboven gaat het bubbelen en dat hoeft niet de hele wereld te zien. Voor op vakantie en in de tuin heb ik wel een paar korte broekjes, maar dan vind het zelf best storend, die cellulite.
In de tuinquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks. Hoewel ik geen korte broekjes heb.
Dit smeekt om een foto XM!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik loop nu in een fladderig zomerjurkje rond in huis dat ik no way buiten zou dragen.
Overweeg zo om nog even richting de sportschool te gaan voor 40 minuten fietsen met Evert. Vanaaf vertrek ik richting Zwolle en met Pinksteren komt er ook weer niks van.
Eh nee. Het is een flutjurkje van 10 euro van de HEMAquote:
Naaister zoekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:43 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nog steeds geen korte broeken gevonden waar mijn bovenbenen doorpassen en mijn middel ook gewoon 1 keer in past, ipv twee..
Hmja, ik heb ook een benencomplex
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh nee. Het is een flutjurkje van 10 euro van de HEMAen hij is beige met bloemetjes. En in beige zie ik eruit als een bleke bep, dus, nogmaals: nee.
Dat kan iets zeggen over het salaris of het uitgavenpatroonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
Volgens mij ga ik in dag mijn maandsalaris erdoorheen jagenvanavond uit eten en ben op zalando jurkjes aan het kijken
Mja, misschien kan mijn schoonmoeder eens iets inmaken aan de bovenkant..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Naaister zoeken
Anders mag ik alleen rokken en jurkjes aan als ik iets passends moet zien te vinden.
Zitten er bij jou in de omgeving geen modezaken die vermaken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, misschien kan mijn schoonmoeder eens iets inmaken aan de bovenkant..
Heb nu 1 'korte' broek, tot m'n knieën. Model is eigenlijk precies verkeerd voor mijn figuur, maar goed
Turken? Hier?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zitten er bij jou in de omgeving geen modezaken die vermaken?
Of een eckte Turk?
Hier ook durp, de 2 turken die er wonen repareren resp. kleding en auto's.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Turken? Hier?nee, dat denk ik niet eigenlijk /durp
Modezaken zou kunnen.
Waar zei ik goedkoop?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]Scumbag Slankies
Vallen Vik aan op racisme om 'Marokkaantjes'
Refereren naar goedkope kledingmaker met 'Turk'
Nu net, in deze zinquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef V1z0R het volgende:
quote:
Marokkaantjes zijn beter met scooters dan met naald en draad?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef V1z0R het volgende:
quote:
Oh die ken ik nog nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Marokkaantjes zijn beter met scooters dan met naald en draad?
heb je nou ooit nog die rode laarzen kunnen laten fixen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 1x wat op zalando gekocht. En weer teruggestuurd.
Richting sportschool. Hopen dat er niemand aan het fietsen is en ik middenin een les val. Dat is zo irritant.
Boh, gezond eten doe ik al een hele tijd, maar ik zie het gewoon niet terug. Wordt er echt moedeloos van.quote:
Wat voor schoenen doe je daar dan bij aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Verder. Benen & cellulitis, hier ook bekend. Naar mijn werk doe ik altijd legging onder mijn jurk, professioneler en mooierNet als nu.
Op zich hebben ze wel zin in de vorm van een sterke "core" en zodra het vet weg is zit er een strakke buik onder, maar om het vet weg te krijgen moet je toch echt afvallen door minder/anders te eten en/of meer te verbranden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen, hebben die echt zin als nog heel wat buikvetjes heb?
Ik vind een panty veel mooier en professionerer dan een leggingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Verder. Benen & cellulitis, hier ook bekend. Naar mijn werk doe ik altijd legging onder mijn jurk, professioneler en mooierNet als nu.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die mag je houden *kin opheft en neus in lucht steekt *puhh!
Jup, sultana's en snack-a-jacks zijn al ruim half jaar van de baan geloof ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef Perruche het volgende:
Dat is inderdaad niet slecht MM. Ik herinner me ook sultana's en snack-a-jacks enzo? En het lullige is dat juist dat laatste stukje van "ok" naar "prima" volgens mij alleen wordt behaald met echt goed eten en bewegen, zeker als je geen aanleg hebt om mega-slank te zijn...
Opzich redelijk netjes toch? Panty's hou ik niet zo vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat voor schoenen doe je daar dan bij aan?
Ja idd, mocht ik in pakken omgeving werken is idd panty beter. Maar ik werk gewoon in een stofferingswinkel, baas draagt "casual" pak. En ik meestal zoiets dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Novem het volgende:
Ik hou niet van leggings onder rokken, maar ik vind het er best wel netjes uitzien.
Alleen niet als je in een "pakken-omgeving" werkt.
Hoorde laatst dat ze tegenwoordig zelfs panga voor lekkerbekjes gebruiken!?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:18 schreef Mini. het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag is een beetje raar qua tijdstippen. We gaan vanavond naar het Westen des lands om te kamperen met de schoonfamilie maar ik weet nog niet hoe laat want vriendje heeft eerst nog een drukke dag. Voor die tijd moet ik ook nog ergens de stad in om een cadeautje te scoren voor een jarige én ik had vanochtend geen tijd om mijn eigenlijke lunch klaar te maken, dus ik denk dat ik maar gewoon om 3 uur naar huis ga om die te eten.
Anyway, ik denk dat de totale hoeveelheid op zich wel redelijk is.
O: magere yoghurt, muesli, noten
T: koffie met melk
L: 2x brood met geitenkaas
T: druiven
T: lekkerbekje, citroenmayo en rucola op een meergranenbroodje, en iets van 300g geroerbakte groente (de andere 450g en het andere lekkerbekje waren mijn D van gisteren)
D: maaltijdsalade en fruitsalade van de Appie (vriendje's orders) in de trein
T: hopelijk nog een drankje, tenzij we pas midden in de nacht aankomen
Geen idee wat dit voor vis is eigenlijk, zal thuis eens op de verpakking kijken... Ze zijn gewoon van de Appie dus het zal wel niet veel soeps zijn, maar ach.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat ze tegenwoordig zelfs panga voor lekkerbekjes gebruiken!?
MSC zegt koolvisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:36 schreef Mini. het volgende:
[..]
Geen idee wat dit voor vis is eigenlijk, zal thuis eens op de verpakking kijken... Ze zijn gewoon van de Appie dus het zal wel niet veel soeps zijn, maar ach.
Loveli gisteren ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kan nog steeds niet bij mn lepel!![]()
En ik sprak een hele boze meneer van de facilitaire dienst die mijn kastje niet wilde open breken toen ik dat voorstelde om bij mn spullen te kunnen.En die niet verder kwam dat ze aan het lockers probleem aan het werken waren en dat hij het ook niet wist.
En dat allemaal heel boos. En hij wilde ook niet naar me luisteren toen ik 'm wilde vertellen dat ik het hem ook niet kwalijk nam. :'D
Eigenlijk was het vrij grappig.
Nog grappiger: Het Urbanathlon schema van MH magazine van afgelopen maand. Heb hartelijk moeten lachen om de: "doe in 30 seconden zoveel mogelijk pullups"![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe in 30 sec zoveel mogelijk pull-ups![]()
![]()
Hahahaha.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nog grappiger: Het Urbanathlon schema van MH magazine van afgelopen maand. Heb hartelijk moeten lachen om de: "doe in 30 seconden zoveel mogelijk pullups"![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij's mooi he?
Loveli, je vergat "en op 14-jarige meisjes en beveiligingscamera's"![]()
Is er geen kantine waar je een lepel kan lenen? Of een plastic lepel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kan nog steeds niet bij mn lepel!![]()
En ik sprak een hele boze meneer van de facilitaire dienst die mijn kastje niet wilde open breken toen ik dat voorstelde om bij mn spullen te kunnen.En die niet verder kwam dat ze aan het lockers probleem aan het werken waren en dat hij het ook niet wist.
En dat allemaal heel boos. En hij wilde ook niet naar me luisteren toen ik 'm wilde vertellen dat ik het hem ook niet kwalijk nam. :'D
Eigenlijk was het vrij grappig.
Ik vind driekwarts wel prima, heb er ook ballerinaatjes met borduursels onder dus ik vind mezelf netjes zatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Novem het volgende:
Ik hou niet van leggings onder rokken, maar ik vind het er best wel netjes uitzien.
Alleen niet als je in een "pakken-omgeving" werkt.
Ik ben onder de indruk!quote:
Awww!quote:
Zag vraag over bootcamp. Dacht ML, seriously?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awww!
Heb je al op FB gekeken? We hebben nog een vraag voor je
Das een uitdagingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:26 schreef Jagärtrut het volgende:
jeej. Jammer dat we vanavond in een woonkamer slapen met nog 3 andere stelletjes.
Dan is het prima! Ik ging uit van een pakkenomgeving idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:28 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja idd, mocht ik in pakken omgeving werken is idd panty beter. Maar ik werk gewoon in een stofferingswinkel, baas draagt "casual" pak. En ik meestal zoiets dus![]()
En je heb gelijk, moet meer verbranden denk ik zo eens even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel willenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Zag vraag over bootcamp. Dacht ML, seriously?
Gaat lekker hier.
Snel alles de komende maanden automatisch laten forwarden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Perr, als dat alles is wat je tot nu toe besteld hebt, zal het met dat salaris ook wel meevallen.
Ik heb zojuist alweer een werkmailtje moeten beantwoorden / forwarden. Wáárom stuurt iemand dat dan ook naar mij persoonlijk terwijl we ook een afdelingsmail hebben??
Nee net even snel gefixt in het winkelcentrum. Andere die ik vet vond waren van Gabor maar die waren er alleen in het blauw, ik wil camel!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Perr, als dat alles is wat je tot nu toe besteld hebt, zal het met dat salaris ook wel meevallen.
Ik heb zojuist alweer een werkmailtje moeten beantwoorden / forwarden. Wáárom stuurt iemand dat dan ook naar mij persoonlijk terwijl we ook een afdelingsmail hebben??
Ik vind het sowieso heel ver! Knap hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:
Jongeeeens, willen jullie even jompelen voor mijn 47 km?. Ik fiets nooit, dus dit is voor mij heul ver
.
Dat idd of een Afwezigheidsassistent instellen met daarin het afdelingsmailadres.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel alles de komende maanden automatisch laten forwarden?
Jompel!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:
Jongeeeens, willen jullie even jompelen voor mijn 47 km?. Ik fiets nooit, dus dit is voor mij heul ver
.
quote:
"Lekker langs de snelweg"? Ik háát langs de snelweg fietsen. Dat is toch geen zak aanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Op de heenweg met wind tegen en op de terugweg tussen Zoetermeer en Voorburg ging het heel lekker. Lekker langs de snelweg. En ontdekt dat ik op de heenweg verschrikkelijk moeilijk heb gedaan
.
Woei!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso heel ver! Knap hoor
Ik heb de afwezigheidswizard ingeschakeld, daarin staat precies met wie ze contact op moeten nemen. Maar door mijn verantwoordelijkheidsgevoel wordt ik gedwongen om het toch ook zelf nog even op te pakkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel alles de komende maanden automatisch laten forwarden?
Via de snelweg is wel lekker eenvoudig, rechttoe, rechtaan, lekker opschietenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Lekker langs de snelweg"? Ik háát langs de snelweg fietsen. Dat is toch geen zak aan. Bosweggetjes ftw! Maar die zijn hier zo schaars
.
Doen. Je hebt echt wat anders aan je hoofd straks.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb de afwezigheidswizard ingeschakeld, daarin staat precies met wie ze contact op moeten nemen. Maar door mijn verantwoordelijkheidsgevoel wordt ik gedwongen om het toch ook zelf nog even op te pakken. Neem aan dat het vanzelf afneemt, zodra de dingen waar ik zelf mee bezig was, zijn afgehandeld (en anders moet ik inderdaad iets anders bedenken, of gewoon de mail van mijn mobiel afgooien).
Synchronisatie uitzetten en 1x per week/twee weken/maand kijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb de afwezigheidswizard ingeschakeld, daarin staat precies met wie ze contact op moeten nemen. Maar door mijn verantwoordelijkheidsgevoel wordt ik gedwongen om het toch ook zelf nog even op te pakken. Neem aan dat het vanzelf afneemt, zodra de dingen waar ik zelf mee bezig was, zijn afgehandeld (en anders moet ik inderdaad iets anders bedenken, of gewoon de mail van mijn mobiel afgooien).
Dat ja! Goed gedaan hoor Vik!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso heel ver! Knap hoor
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Op de heenweg met wind tegen en op de terugweg tussen Zoetermeer en Voorburg ging het heel lekker. Lekker langs de snelweg. En ontdekt dat ik op de heenweg verschrikkelijk moeilijk heb gedaan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Gelukkig kunnen we het wel opvangen. Maar ben me nu alleen af aan het vragen of ik het in 1x wil gaan terugbetalen of per maand.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:
.
je hebt ook een autoforward functie+afwezigheidsassistent hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd of een Afwezigheidsassistent instellen met daarin het afdelingsmailadres.
Zelfde probleem hier trouwens. We zijn ze nu aan het opvoeden
.
ik zou nu al werkmail van je mobiel afgooien, als er iets in de brand staat dan bellen ze welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je het nu *kan* missen, zou ik het direct betalen. De komende tijd moet je vast nog meer grotere uitgaven doen (denk ik zo) en dan is dit maar vast gedaan. Maar kan me ook voorstellen dat in 1x toch een enorme hap uit het budget is...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we het wel opvangen. Maar ben me nu alleen af aan het vragen of ik het in 1x wil gaan terugbetalen of per maand.
als je het in 1 keer kan missen, dan doen. Want termijn is extra betalen...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we het wel opvangen. Maar ben me nu alleen af aan het vragen of ik het in 1x wil gaan terugbetalen of per maand.
Om verrassingen te voorkomen wel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:50 schreef LieLie het volgende:
Ik moet de zorgtoeslag nog doorgeven dat ik meer ben gaan verdienen, ook wel even slim
Ik betaal het in termijnen, kan meestal niet zo'n bedrag in één keer missen. Gewoon zo'n periodieke betaling instellen op een datum vlak nadat je salaris binnen is, zodat je voor de eerste van de volgende maand precies weet wat je nog over hebt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:56 schreef Mixende_match het volgende:
Wow, das is niet leuk om op je deurmat te krijgen nee!
Ik zou ook in 1x betalen, want dan kan jet ondertussen ook niet -onbewust- opmaken![]()
En
Goedzo vik! Lekker met dit weer fietsen?
Of ik maak van de laatste T een smoothie met diepvriesfruit (aardbei/mango) en eventueel wat verse munt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef LieLie het volgende:
Lijstje/planning overigens:
O: twee volkorencrackers, yoghurt met een grote banaan (nog niet zo lang gegeten)
L: twee geroosterde boterhammen met geprakte avocado en kipfilet? (zou dat lekker zijn?)
T: appel
D: salade, meeeet, dat weet ik nog niet precies.. Mango? Paprika? Moet nog naar de winkel. Met een stukje vlees denk ik. Misschien wel even klaarmaken op de bbq, gewoon voor het idee.
S: hardlopen
T: yoghurt of kwark
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Weekend. Ik ga even Aken in, wat shoppen.
En er maar even niet aan denken dat ik net een envelop des dooms heb geopend (we moeten 800 terugbetalen voor zorgtoeslag over 2011)
Ik een zielig bolletje bij een moelleux au chocolat, nu ijs is niet mijn grootste probleem...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog geen ijsje op dit jaar geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Bijna weekend
Net een blik Monster gehad ter 'verkoeling'![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nou daar zit 250 gram in en ben de enige die het eet dus het moet ooit wel eens opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat is dat met die zoute stokjes steeds. Uniek?
Shit mn linkerarm is toch verbrand terwijl ik me keurig had ingesmeerd. Zal ik wel weer opmerkingen krijgen dit weekend en dat wilde ik juist voorkomen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben pinksterkermis en overal live muziek dus dat wordt voornamelijk veel bier en hossen
Nou, ik wel! Lekker waterijsjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog geen ijsje op dit jaar geloof ik.
2?!quote:
Zo'n medelijden met je om dit, he!?quote:
Haha!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Novem:
http://www.clubvanslechtehuisvrouwen.nl/
5 dagen werken en een werkster nemenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef Novem het volgende:
[..]
Haha!
Ik haat huishouden doen, maar nu ik nog maar 4 dagen werk kan ik er gewoon niet meer onderuit komen
Cococakes en M. hebben bij -10 nog lopen BBQenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Ze willen hier niet bbqen omdat het koud is s avonds. Klopt dat?
nee maar ff serieus. Kun je nu tot 22.30 buiten zitten, evt met trui? Jawel toch. Ik vind het echt stom. Elk weekend bbqen ze in de zomer als ik er niet ben. En nu ben ik er, is t mooi weer, willen ze nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Cococakes en M. hebben bij -10 nog lopen BBQen![]()
Ja tuurlijk!! Vestje aan als de zon onder gaat en dan gaat het makkelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee maar ff serieus. Kun je nu tot 22.30 buiten zitten, evt met trui? Jawel toch. Ik vind het echt stom. Elk weekend bbqen ze in de zomer als ik er niet ben. En nu ben ik er, is t mooi weer, willen ze niet. Grr!
Gisterenavond was het in ieder geval tot 23.00 nog lekker buiten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Ze willen hier niet bbqen omdat het koud is s avonds. Klopt dat?
Ach, tuurlijk kan dat!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee maar ff serieus. Kun je nu tot 22.30 buiten zitten, evt met trui? Jawel toch. Ik vind het echt stom. Elk weekend bbqen ze in de zomer als ik er niet ben. En nu ben ik er, is t mooi weer, willen ze niet. Grr!
Zat!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem je toch een zwarte Surinaamse werksterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:10 schreef Novem het volgende:
Nee! Werk liever 4 dagen. Op de vrijdag besteed ik dan 2 uur aan huishouden en de rest van de dag kan ik luieren en koken en lezen (en sporten als ik me ertoe kan zetten) Leuker dan op werk zitten!
Sowieso is 3 uur per week een (witte) werkster bijna net zoveel als wat heb verloren aan inkomen door 1 dag minder te gaan werken, nou, dan weet ik het wel
Medelijden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Jagar, muchos plezieros!
[..]
Zo'n medelijden met je om dit, he!?
BBQ
Ik bedoel wit als in via een bureau en met opgaaf aan de belastingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Neem je toch een zwarte Surinaamse werkster.
oh bedoel je dat!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:19 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik bedoel wit als in via een bureau en met opgaaf aan de belasting
Hoewel je zwart tegenwoordig volgens mij al soms 12.50 tot 15.00 per uur moet dokken.
Tuulijk kan t! Idd gewoon boodschappen doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, maar dat is eigenlijk pas sinds ik wat lichter ben.. Toen ik 10 kg zwaarder was had ik dat soort dingen nooit. Weet niet of het daar aan ligt, of dat ik lekkerder in mn vel zit..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Onze 85mc ligt goed in de markt bij het Vrouwelijk Schoon![]()
Say no mooore say no mooore, she looked at him knowingly
Waarom? Alzheimer? Of gewoon een gemeen wief?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
het hoge woord is eruit bij m'n oma
Aldus mijn vader.
Ik ben haar kleindochter niet meer en ze wil me niet bij de begrafenis of aan de kist hebben.
Dat komt mooi uit. Want dat was ik inderdaad niet van plan.
Oh, m'n zusje en m'n moeder zijn ook niet welkom overigens. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ook mijn vader niet op dat feestje mag komen.
Klinkt als een goede relatiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Aldus mijn vader.
Ik ben haar kleindochter niet meer en ze wil me niet bij de begrafenis of aan de kist hebben.
Oh, m'n zusje en m'n moeder zijn ook niet welkom overigens. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ook mijn vader niet op dat feestje mag komen.
Zo maar 's aan de tortilla's beginnen![]()
![]()
En waar in Engeland moet je zijn An?
Een kutwijfquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef Novem het volgende:
[..]
Waarom? Alzheimer? Of gewoon een gemeen wief?
Ah, duidelijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een kutwijfKom er ook al járen niet meer. Heerlijk rustig en vind 't vooral fijn dat 't nu van beide kanten duidelijk is
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een kutwijfKom er ook al járen niet meer. Heerlijk rustig en vind 't vooral fijn dat 't nu van beide kanten duidelijk is
![]()
Ik vlieg op BirmIngham en wordt daar opgehaald. Ik hou je op de hoogte van waar ik eindigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Aldus mijn vader.
Zo maar 's aan de tortilla's beginnen![]()
![]()
En waar in Engeland moet je zijn An?
N ieuwvriendje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:53 schreef Probability het volgende:
Er is iemand boven op mij in slaap gevallen nu kan ik niet opstaan
Oh ik heb ook wat aan m'n dag hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
Have fun An!
Novem, ik werk 4 dagen en heb een wit-zw werkster
Dan heb ik tenminste wat aan mijn vrije dag.
Verder kan bbq-en prima nu hoor, het is tot na negenen warm zat.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wat aan m'n dag hoorMoet alleen wel zorgen dat ik in de ochtend meteen ga stofzuigen en stoffen enzo. Dan kan ik de rest van de dag fokken
4 dagen werken en een werkster betalen, dan hou ik niets meer over.
Drachten ligt voor mij 4 uur wegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Vier uur gedaan over de reis maar drachten
iets minder dan 3 uur.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Drachten ligt voor mij 4 uur weg
Voor jou ws 2 uur?
^^ alleen men lijkt het voordeliger omdat het in die maanden wel voordeliger is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:37 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ergens heb ik een paar dagen geleden nog wat opmerkingen gezien over vakantiegeld en per maand laten uitbetalen of in mei enzo.
En wat netto voordeliger is. Jullie weten toch wel dat dat in het echt niet uitmaakt he? De belastingdienst rekent aan het eind van het jaar gewoon met wat je in totaal verdiend hebt. Hoe je dat hebt uitgesmeerd maakt bij de eindafrekening niet uit.
Nee, die is helaas in 2005 al overledenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef Laureline het volgende:
Hè mo, dat klinkt toch wel naar van die oma, al is het dan een naar wijf. De moeder van je vader, neem ik aan? En dat is toch niet die leuke oma van "hepie beursdee toe joe"?
Volgens mij was dit écht belastingvrij afbetalen. Nog maar eens even nakijken zo meteen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:32 schreef _aurum_ het volgende:
als je het in 1 keer kan missen, dan doen. Want termijn is extra betalen...
Nou, je kunt het anders maandelijks laten afschrijven (in max 24 maanden). Dat is op zich ook niet verkeerd. Ik twijfel nog evenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:56 schreef Mixende_match het volgende:
Wow, das is niet leuk om op je deurmat te krijgen nee!
Ik zou ook in 1x betalen, want dan kan jet ondertussen ook niet -onbewust- opmaken![]()
Begin dit jaar heb ik de zorgtoeslag voor 2010 moeten terugbetalen. Dat was ook al zo'n leuk bedrag. Verwachtte die van 2011 dus pas volgend jaar. Niet dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:16 schreef V1z0R het volgende:
M'n ouder moesten eerder elk jaar alles terugbetalen op ¤1,- na... Was ook een gedoe om het stop te zetten
Dat was awesome ook!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:08 schreef V1z0R het volgende:
Cococakes en M. hebben bij -10 nog lopen BBQen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Stop met mijn schoenen lelijk vinden
Maar goed, welke vinden jullie het minst lelijk dan? Ik heb met Vaiz al één stem voor blauw
Nou, ik las een review van iemand die aanraadde ze een maat kleiner te kopen omdat ze wijder worden. SO MUCH WIN! Ik heb dikke plofvoeten die extra zwellen in de zomer. M.a.w.: dit zijn droomschoenenquote:
Oh echt! Ken jou alleen met pumps dus vond dit shockingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik las een review van iemand die aanraadde ze een maat kleiner te kopen omdat ze wijder worden. SO MUCH WIN! Ik heb dikke plofvoeten die extra zwellen in de zomer. M.a.w.: dit zijn droomschoenen
Hakken kan ik vergeten in de zomer. Slippers passen me bijna nooit (te korte tenen), schoenen met open teen --> zie je mn tenen niet
. Dus heb niet veel keus
En deze vond ik dan nog best ok. Bedoel, ze hebben een kwastje. Een kwástje. Dat zwiebert als je loopt. Hurray!
Vind ze best leuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Stop met mijn schoenen lelijk vinden
Maar goed, welke vinden jullie het minst lelijk dan? Ik heb met Vaiz al één stem voor blauw
Alas, yeh. Laatst liep ik op mn blote pootje naar vrienden bij ons in de straat, en toen zei Martijn: "zou je dat nou wel doen? Straks ziet iemand je voeten"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt! Ken jou alleen met pumps dus vond dit shocking
Ik vond ze ook niet eens zo verkeerdquote:
Tis gewoon jammer dat je soms zo'n mensen in je leven hebt. Maar als je ze dan idd in je leven hebt, dan kan ik me voorstellen dat het fijn is als je er eindelijke definitief een streep onder kunt zettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Dan zou ik voor blauw gaan Coco!
En ik ben er sowieso al heel lang klaar mee. En ik vind 't fijn dat ze 't nu ook heeft uitgesproken. Was sowieso al niet van plan om, als ze 't begeeft, ervoor naar NL te komen. Zal wel mijn tantes een kaartje sturen. Zij zijn 'wel ok', maar verder..Nee, fijn dat 't nu definitief is. Ik wil ook op geen enkele wijze met haar geassocieerd worden.
Gigantisch jaloers maar durfde niet toe te gevenquote:
Ik vind het vooral sneu voor m'n pa. En voor hem heb ik 't ook écht nog lang geprobeerd, maar op een gegeven moment is de koek op. En die was op op m'n bruiloft. Toen, daarvoor, kwam ik er al niet meer, haar voor m'n pa nog uitgenodigd op de bruiloft, ze heeft geen woord tegen me gezegd die hele dag. En daarna was 't basta.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tis gewoon jammer dat je soms zo'n mensen in je leven hebt. Maar als je ze dan idd in je leven hebt, dan kan ik me voorstellen dat het fijn is als je er eindelijke definitief een streep onder kunt zetten
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef LieLie het volgende:
Klein jompeltje voor mijn 2x 15?![]()
Zo lekker douchen en dan met een boek in de tuin (de 100-jarige die uit het raam klom)
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef LieLie het volgende:
Klein jompeltje voor mijn 2x 15?![]()
Zo lekker douchen en dan met een boek in de tuin (de 100-jarige die uit het raam klom)
Wel goed bezig!quote:
Whahaha Martijn is tof! Ik heb hardop gelachenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Alas, yeh. Laatst liep ik op mn blote pootje naar vrienden bij ons in de straat, en toen zei Martijn: "zou je dat nou wel doen? Straks ziet iemand je voeten"
En toen ik erheen liep, was Martijn het geroep van andere mensen na aan het doen "OMG! Heb je die ténen gezien"
![]()
Ach, mijn voetjes dragen me overal naartoe, dus ik klaag niet hoor. Ben blij met mn voetjesAlleen zo jammer dat ze me zo beperken qua schoeiselkeuze
*kousjes aanreiktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, ja, ze blijft toch zijn moeder idd.
Aurum, dat zou best kunnenMijn voeten zijn helaas niet geschikt voor t merendeel van de schoenen
Martijn is wel leuk ja![]()
Lau, ik hou er al ernstig rekening mee. Zwel sowieso, dus zal nu wel helemaal genieten zijn![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:41 schreef Laureline het volgende:
Nouja, als je normaal al wat zwelling hebt, valt het misschien tijdens de zwangerschap juist mee! Er ìs een grens aan het volume dat je voeten kunnen bereiken, toch?![]()
Oja, en niet vergeten foto's te maken! Ook van je vreselijkste stadium, ik heb er ook eentje van mezelf als aangespoelde zeekoe op het bed, een paar dagen voor de bevalling. Moet altijd hardop lachen als ik die zie, vooral mijn "
" gezichtsuitdrukking, in combinatie met die extra 25 kilo die werkelijk óveral gingen zitten. Een poëtische droom hoor, dat moederschap.
![]()
Zijn ze weer teruggeplooid? Ken verhalen over 'na de zwangerschap permanent een maand groter'. horror lijkt me dat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:03 schreef Laureline het volgende:
Ik vind de blauwe ook leuker, coco!
En een waarschuwing: bereid je vast mentaal voor op de allerergste opgezwollen voeten die je je voor kan stellen aan het einde van de zwangerschap. Ik paste destijds niets meer van alles in m'n kast, en ging daardoor ook van hakken van 10 cm naar enorme klittenbandslippers. Ieeeh! De lelijkste kano's die ik ooit had gezien, maar goed, ze pasten
. En 2 maten groter dan mijn normale schoenen
.
Oh, dat zit gewoon in je denk ik hoor. Mijn oma kan het ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar dat moet toch ergens begonnen zijn? Lijkt me voor haar ook niet tof om iedereen zo tegen zich in het harnas te jagen. Wat heb je daaraan?
Als niemand je mag twijfel je er tenminste niet over.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar dat moet toch ergens begonnen zijn? Lijkt me voor haar ook niet tof om iedereen zo tegen zich in het harnas te jagen. Wat heb je daaraan?
Wij weten waar het ooit 'begonnen' is, dat is genoeg. De ruzies en de scheldpartijen en beschuldigingen in de afgelopen 27 jaar voegen daar veel aan toe. Ik voel niets dan een armoedige medelijden voor dat mens, en eigenlijk vind ik dat al teveel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als niemand je mag twijfel je er tenminste niet over.
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Heb wel eens gezegd over de oma's van de Mr dat het oneerlijk verdeeld ishet schatje is het eerste overleden
Oh jawel!quote:
Ik ken het verhaal daar niet achter dus durf niks zinnigs/onzinnigs te zeggen.quote:
Oja, sorryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal daar niet achter dus durf niks zinnigs/onzinnigs te zeggen.
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, sorry
4 jaar geleden gescheiden, geen drama's geen kinderen... Maar toch voelt het: tering ik word oud
Grijs is hipquote:
^^quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Oud, schmoud. Je blijft een lekker wijf
Nom! Wat was het?quote:
Die vind ik ook leukquote:
Axolotl!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Vind ze lelijk
Maria!!
[ afbeelding ]
Diertje van Senesta (F&F mod)
Ja, ze zijn inmiddels besteld! Samen met nog twee topjes en een tshirtje. En ben vanmiddag met schoonzusje Aken in geweest, en heb 3 broeken gekocht, topje en shirtje. En nu mag ik niks meerquote:
Awww maar die is ook cute!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Naar zeg, zo'n oma! Misschien een soort personality disorder a la borderline? Mensen tegen je in het harnas jagen hoezee, en het ligt altijd aan anderen
[..]
Axolotl!Diertjes
V1z had ook zo'n lief beestje op mijn wall gepost, kiek dan!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Kleine panda's zijn zo tof! Ik zag hem en deed "Ieeeeeeh
" in mijn hoofd
</volwassen>
Ik vind het echt een soort Pokemonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awww maar die is ook cute!!
Die axolot had ik nog nooit gezien, ze zijn echt bijzonder en egr leuk om naar te kijken.
Dat vond ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het echt een soort Pokemon
Je hebt een link met 50 kleine panda filmpjes op je FBquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Naar zeg, zo'n oma! Misschien een soort personality disorder a la borderline? Mensen tegen je in het harnas jagen hoezee, en het ligt altijd aan anderen
[..]
Axolotl!Diertjes
V1z had ook zo'n lief beestje op mijn wall gepost, kiek dan!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Kleine panda's zijn zo tof! Ik zag hem en deed "Ieeeeeeh
" in mijn hoofd
</volwassen>
Is dat een voorwaarde dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Panda's en dat andere wezen kan je niet eten
Het is vleesch, dus kan vast!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is dat een voorwaarde dan?
En vermoed dat panda's wel eetbaar zijn hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |