*boks. Hoewel ik geen korte broekjes heb.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb ook alles op de knie, vlak daarboven gaat het bubbelen en dat hoeft niet de hele wereld te zien. Voor op vakantie en in de tuin heb ik wel een paar korte broekjes, maar dan vind het zelf best storend, die cellulite.
In de tuinquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks. Hoewel ik geen korte broekjes heb.
Dit smeekt om een foto XM!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik loop nu in een fladderig zomerjurkje rond in huis dat ik no way buiten zou dragen.
Overweeg zo om nog even richting de sportschool te gaan voor 40 minuten fietsen met Evert. Vanaaf vertrek ik richting Zwolle en met Pinksteren komt er ook weer niks van.
Eh nee. Het is een flutjurkje van 10 euro van de HEMAquote:
Naaister zoekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:43 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nog steeds geen korte broeken gevonden waar mijn bovenbenen doorpassen en mijn middel ook gewoon 1 keer in past, ipv twee..
Hmja, ik heb ook een benencomplex
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh nee. Het is een flutjurkje van 10 euro van de HEMAen hij is beige met bloemetjes. En in beige zie ik eruit als een bleke bep, dus, nogmaals: nee.
Dat kan iets zeggen over het salaris of het uitgavenpatroonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
Volgens mij ga ik in dag mijn maandsalaris erdoorheen jagenvanavond uit eten en ben op zalando jurkjes aan het kijken
Mja, misschien kan mijn schoonmoeder eens iets inmaken aan de bovenkant..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Naaister zoeken
Anders mag ik alleen rokken en jurkjes aan als ik iets passends moet zien te vinden.
Zitten er bij jou in de omgeving geen modezaken die vermaken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, misschien kan mijn schoonmoeder eens iets inmaken aan de bovenkant..
Heb nu 1 'korte' broek, tot m'n knieën. Model is eigenlijk precies verkeerd voor mijn figuur, maar goed
Turken? Hier?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zitten er bij jou in de omgeving geen modezaken die vermaken?
Of een eckte Turk?
Hier ook durp, de 2 turken die er wonen repareren resp. kleding en auto's.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Turken? Hier?nee, dat denk ik niet eigenlijk /durp
Modezaken zou kunnen.
Waar zei ik goedkoop?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]Scumbag Slankies
Vallen Vik aan op racisme om 'Marokkaantjes'
Refereren naar goedkope kledingmaker met 'Turk'
Nu net, in deze zinquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef V1z0R het volgende:
quote:
Marokkaantjes zijn beter met scooters dan met naald en draad?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef V1z0R het volgende:
quote:
Oh die ken ik nog nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Marokkaantjes zijn beter met scooters dan met naald en draad?
heb je nou ooit nog die rode laarzen kunnen laten fixen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 1x wat op zalando gekocht. En weer teruggestuurd.
Richting sportschool. Hopen dat er niemand aan het fietsen is en ik middenin een les val. Dat is zo irritant.
Boh, gezond eten doe ik al een hele tijd, maar ik zie het gewoon niet terug. Wordt er echt moedeloos van.quote:
Wat voor schoenen doe je daar dan bij aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Verder. Benen & cellulitis, hier ook bekend. Naar mijn werk doe ik altijd legging onder mijn jurk, professioneler en mooierNet als nu.
Op zich hebben ze wel zin in de vorm van een sterke "core" en zodra het vet weg is zit er een strakke buik onder, maar om het vet weg te krijgen moet je toch echt afvallen door minder/anders te eten en/of meer te verbranden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen, hebben die echt zin als nog heel wat buikvetjes heb?
Ik vind een panty veel mooier en professionerer dan een leggingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Verder. Benen & cellulitis, hier ook bekend. Naar mijn werk doe ik altijd legging onder mijn jurk, professioneler en mooierNet als nu.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die mag je houden *kin opheft en neus in lucht steekt *puhh!
Jup, sultana's en snack-a-jacks zijn al ruim half jaar van de baan geloof ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef Perruche het volgende:
Dat is inderdaad niet slecht MM. Ik herinner me ook sultana's en snack-a-jacks enzo? En het lullige is dat juist dat laatste stukje van "ok" naar "prima" volgens mij alleen wordt behaald met echt goed eten en bewegen, zeker als je geen aanleg hebt om mega-slank te zijn...
Opzich redelijk netjes toch? Panty's hou ik niet zo vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat voor schoenen doe je daar dan bij aan?
Ja idd, mocht ik in pakken omgeving werken is idd panty beter. Maar ik werk gewoon in een stofferingswinkel, baas draagt "casual" pak. En ik meestal zoiets dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Novem het volgende:
Ik hou niet van leggings onder rokken, maar ik vind het er best wel netjes uitzien.
Alleen niet als je in een "pakken-omgeving" werkt.
Hoorde laatst dat ze tegenwoordig zelfs panga voor lekkerbekjes gebruiken!?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:18 schreef Mini. het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag is een beetje raar qua tijdstippen. We gaan vanavond naar het Westen des lands om te kamperen met de schoonfamilie maar ik weet nog niet hoe laat want vriendje heeft eerst nog een drukke dag. Voor die tijd moet ik ook nog ergens de stad in om een cadeautje te scoren voor een jarige én ik had vanochtend geen tijd om mijn eigenlijke lunch klaar te maken, dus ik denk dat ik maar gewoon om 3 uur naar huis ga om die te eten.
Anyway, ik denk dat de totale hoeveelheid op zich wel redelijk is.
O: magere yoghurt, muesli, noten
T: koffie met melk
L: 2x brood met geitenkaas
T: druiven
T: lekkerbekje, citroenmayo en rucola op een meergranenbroodje, en iets van 300g geroerbakte groente (de andere 450g en het andere lekkerbekje waren mijn D van gisteren)
D: maaltijdsalade en fruitsalade van de Appie (vriendje's orders) in de trein
T: hopelijk nog een drankje, tenzij we pas midden in de nacht aankomen
Geen idee wat dit voor vis is eigenlijk, zal thuis eens op de verpakking kijken... Ze zijn gewoon van de Appie dus het zal wel niet veel soeps zijn, maar ach.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat ze tegenwoordig zelfs panga voor lekkerbekjes gebruiken!?
MSC zegt koolvisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:36 schreef Mini. het volgende:
[..]
Geen idee wat dit voor vis is eigenlijk, zal thuis eens op de verpakking kijken... Ze zijn gewoon van de Appie dus het zal wel niet veel soeps zijn, maar ach.
Loveli gisteren ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kan nog steeds niet bij mn lepel!![]()
En ik sprak een hele boze meneer van de facilitaire dienst die mijn kastje niet wilde open breken toen ik dat voorstelde om bij mn spullen te kunnen.En die niet verder kwam dat ze aan het lockers probleem aan het werken waren en dat hij het ook niet wist.
En dat allemaal heel boos. En hij wilde ook niet naar me luisteren toen ik 'm wilde vertellen dat ik het hem ook niet kwalijk nam. :'D
Eigenlijk was het vrij grappig.
Nog grappiger: Het Urbanathlon schema van MH magazine van afgelopen maand. Heb hartelijk moeten lachen om de: "doe in 30 seconden zoveel mogelijk pullups"![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe in 30 sec zoveel mogelijk pull-ups![]()
![]()
Hahahaha.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nog grappiger: Het Urbanathlon schema van MH magazine van afgelopen maand. Heb hartelijk moeten lachen om de: "doe in 30 seconden zoveel mogelijk pullups"![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij's mooi he?
Loveli, je vergat "en op 14-jarige meisjes en beveiligingscamera's"![]()
Is er geen kantine waar je een lepel kan lenen? Of een plastic lepel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kan nog steeds niet bij mn lepel!![]()
En ik sprak een hele boze meneer van de facilitaire dienst die mijn kastje niet wilde open breken toen ik dat voorstelde om bij mn spullen te kunnen.En die niet verder kwam dat ze aan het lockers probleem aan het werken waren en dat hij het ook niet wist.
En dat allemaal heel boos. En hij wilde ook niet naar me luisteren toen ik 'm wilde vertellen dat ik het hem ook niet kwalijk nam. :'D
Eigenlijk was het vrij grappig.
Ik vind driekwarts wel prima, heb er ook ballerinaatjes met borduursels onder dus ik vind mezelf netjes zatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Novem het volgende:
Ik hou niet van leggings onder rokken, maar ik vind het er best wel netjes uitzien.
Alleen niet als je in een "pakken-omgeving" werkt.
Ik ben onder de indruk!quote:
Awww!quote:
Zag vraag over bootcamp. Dacht ML, seriously?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awww!
Heb je al op FB gekeken? We hebben nog een vraag voor je
Das een uitdagingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:26 schreef Jagärtrut het volgende:
jeej. Jammer dat we vanavond in een woonkamer slapen met nog 3 andere stelletjes.
Dan is het prima! Ik ging uit van een pakkenomgeving idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:28 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja idd, mocht ik in pakken omgeving werken is idd panty beter. Maar ik werk gewoon in een stofferingswinkel, baas draagt "casual" pak. En ik meestal zoiets dus![]()
En je heb gelijk, moet meer verbranden denk ik zo eens even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel willenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Zag vraag over bootcamp. Dacht ML, seriously?
Gaat lekker hier.
Snel alles de komende maanden automatisch laten forwarden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Perr, als dat alles is wat je tot nu toe besteld hebt, zal het met dat salaris ook wel meevallen.
Ik heb zojuist alweer een werkmailtje moeten beantwoorden / forwarden. Wáárom stuurt iemand dat dan ook naar mij persoonlijk terwijl we ook een afdelingsmail hebben??
Nee net even snel gefixt in het winkelcentrum. Andere die ik vet vond waren van Gabor maar die waren er alleen in het blauw, ik wil camel!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Perr, als dat alles is wat je tot nu toe besteld hebt, zal het met dat salaris ook wel meevallen.
Ik heb zojuist alweer een werkmailtje moeten beantwoorden / forwarden. Wáárom stuurt iemand dat dan ook naar mij persoonlijk terwijl we ook een afdelingsmail hebben??
Ik vind het sowieso heel ver! Knap hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:
Jongeeeens, willen jullie even jompelen voor mijn 47 km?. Ik fiets nooit, dus dit is voor mij heul ver
.
Dat idd of een Afwezigheidsassistent instellen met daarin het afdelingsmailadres.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel alles de komende maanden automatisch laten forwarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |