Gaby, de studente Engels, woonachtig te Engeland. Een heuse buitenlander!quote:ondertitel: Make that the cat wise....
homepage: http://thewholemeal.blogspot.com
voornaam: Gaby
achternaam:
geslacht: Vrouw
geboortedatum: 00-00-0000
opleiding: Engelse Taal en Cultuur
beroep: student
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 6 uur, 3 minuten geleden.
aantal posts: 102879 (gemiddeld 52 per dag)
In het begin en einde van 2011:quote:03-01-2008 75
29-12-2008 69
Zo te zien altijd al een lid van de harde kern geweest sinds jaar en dag.quote:03-01-2011 47
29-12-2011 74
en in 2011 zat ze meestal in:quote:5548 Lifestyle
2642 Culinesse a gogo
1715 Stad & Streek
0465 School & Studie
0241 General Chat
Daar zit niet veel verandering in! Het beestje is van nature geïnteresseerd in levenstijl, school & studie en culinaire zaken. Hebben we hier te maken met een kokende nerd?quote:7998 Lifestyle
2620 School & Studie
1294 Culinesse a gogo
1009 Stad & Streek
0757 Van Basic tot Pimp
en in 2011 was het:quote:
Duidelijk last van een dagritme. De gebruikelijke tijd om uit te loggen is rond twaalf uur en soms zelfs één uur 's nachts. Om een uurtje of zeven al uit de veren en vanaf een uurtje of tien spamt ze door tot en met middernacht. Blijkbaar heeft ze rond zeven uur 's avonds wel last van een dipje na het eten.quote:
Nee, gewoon een willekeurig nummer van 1 tot 500 laten bepalen op:quote:
Dat wel ja. Ik kon niet slapen en fok was dood. Dus had ik de stats-functie herontdekt. Vroeg mij af waarom daar niet actief gebruik van gemaakt werd.quote:
ken jij geen andere fokkers en foksters?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:20 schreef Leipo666 het volgende:
volgens mij de enige fokster die ik in levende lijve heb ontmoet
waar zit die ergens?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik kon niet slapen en fok was dood. Dus had ik de stats-functie herontdekt. Vroeg mij af waarom daar niet actief gebruik van gemaakt werd.
mijn eigen vriendin niet meegerekent: neequote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:22 schreef Deetch het volgende:
[..]
ken jij geen andere fokkers en foksters?
Privefoto's posten zonder toestemming van degene die erop staat lijkt me niet de bedoeling van dit topic..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:26 schreef Leipo666 het volgende:
ff opgezocht: was in april 2009 en ik heb toen ook wat foto's gemaakt, waarvan dit er 1 is:
(die ander ben ik dus niet)
foto staat al sinds april 2009 onlinequote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Privefoto's posten zonder toestemming van degene die erop staat lijkt me niet de bedoeling van dit topic..
O oke, dacht dat je die net even uit je privé archief trokquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:32 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
foto staat al sinds april 2009 online
één reactie mogelijk in deze:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, gewoon een willekeurig nummer van 1 tot 500 laten bepalen op:
http://www.random.org/
en gekeken wie er op dat moment op die plek stond.
Jij bent per definitie kansloos dus.
Jezelf citeren omdat niemand reageertquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jezelf citeren omdat niemand reageert
Huilliequote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]verder ben je een toffe topicmaker ts, maar deze vind ik minder sorry
![]()
quote:
Maar verder zijn we hier niet oversekst ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu kun je fappen op alle hartjes die je krijgt.
Jullie schuld, met die rokjes en korte broekjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Maar verder zijn we hier niet oversekst ofzo
Ja oh gottegot, arm kind! Dat vind je ook zooooo vervelendquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie schuld, met die rokjes en korte broekjes.
Zullen we maar allemaal een boerka aantrekken dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie schuld, met die rokjes en korte broekjes.
Tussen 9:00 en 17:30, graagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen we maar allemaal een boerka aantrekken dan?
Niets. Over een paar dagen dan is de volgende aan de beurt.quote:
Spannend zeg, ik zet het gelijk in m'n agenda!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets. Over een paar dagen dan is de volgende aan de beurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spannend zeg, ik zet het gelijk in m'n agenda!Je gaat het sowieso niet worden. Groentjes zijn uitgesloten van deelname. Dus zo spannend zal het wel niet zijn jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n wereld stort in, wat doe jequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je gaat het sowieso niet worden. Groentjes zijn uitgesloten van deelname. Dus zo spannend zal het wel niet zijn jah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |