jaa vind je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:53 schreef dramatic het volgende:
scheikunde is het moeilijkste vaknu maar ff eraan beginnen dan
bij ons de minst goede.. helaasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:13 schreef lamp272 het volgende:
[..]
jaa vind je?
vind dat juist wel makkelijk, maar komt vooral door de docent die we daarvoor hebben.
enige goede docent van 6vwo
Volgens mij moeten we alles weten....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef TheDutchguy het volgende:
Weten jullie welke onderwerpen we voor scheikunde niet moeten leren?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef Lutte het volgende:
Latijn: tekstvragen gingen wel; tweede helft van de vertaling heel lastig.
Hahaha dat kan ik nu nog niet zeggen idd, als ik niet dacht dat het goed was had ik het niet opgeschrevenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef dramatic het volgende:
[..]verwachtte cijfer? oh nog even wachten tot de antwoorden
VERKLEEDPARTIJTJE! Ik wil in een hotdogpakquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef M-arijnn het volgende:
Wat doen papa en mama me aanZe rijden net weg richting Frankrijk xD Alleen thuis tot 12 juni jeeeeeeeeeeeej
Onze lerares had ons verteld dat de kans dat Lucretia erin kwam, miniem wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef revolution69 het volgende:
Ik heb had alleen de eerste 10 teksten geleerd dus niet de teksten die in het examen zaten, desondanks vond ik de tekst vragen wel te doen, maar de vertaling...
Haha, doen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef M-arijnn het volgende:
Hahah UnsubZal ik hem zo eens aantrekken en een foto maken?
![]()
Mja nu moet ik dus leren voor ak maar heb ik geen zin innn
Spartacus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:39 schreef Unsub het volgende:
[..]
VERKLEEDPARTIJTJE! Ik wil in een hotdogpak
[..]
Onze lerares had ons verteld dat de kans dat Lucretia erin kwam, miniem was
Ach, kende de teksten wel redelijk
17, en in november 18.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef M-arijnn het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 18 en in november 19, doe nu pas eindexamen xD Ben in 1 havo/vwo blijven zitten, in 4 vwo naar 4 havo gegaan. Had al op universiteit rond kunnen lopenAl heb ik fantastische tijden gehad op de middelbare school
Oh, oh jaquote:
Ai, balen man!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:07 schreef revolution69 het volgende:
Ik heb voor de tekst vragen 21 van de 34 punten, dat wordt dus zakken...
Want heb de proefvertaling wrs verkloot en heb een 4.9 nodig
Veel werken, kamer zoeken, rijbewijs halen en op vakantiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:10 schreef meneer_valk het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen tijdens de 3 maanden zomervakantie?
Ik hoop dat ik meer kan werken bij de C1000, zijn ze nogal onduidelijk in -.- moet natuurlijk wel m'n vakanties + festivals kunnen bekostigenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:10 schreef meneer_valk het volgende:
Zelfde hier. 17 en oktober 18. Ook een jaartje minder gekleuterd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:01 schreef Unsub het volgende:
[..]
17, en in november 18.
Heb 1 jaar minder gekleuterd, waardoor ik nu in 6gym zit.
Dat zouden ze bij mij denk ik niet waarderen. Ik werk in de horeca dus ze verwachten dat ik oproepbaar ben. Gaat niet echt lekker samen met een ander baantje dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:26 schreef Winegummetje het volgende:
Ik heb gewoon een 2e baantje erbij genomen
Succes!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:30 schreef Winegummetje het volgende:
Mmh, heb ik vroeger ook als werk gedaan.. Vond het maar niets dat ik elke zaterdagavond vrij hield maar vervolgens thuis niets zat te doen. Nu rijles, doei
Ik zou de syllabus even goed nalezen als ik jou wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:58 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we alles weten....
Dat vroeg ik me ook net af, maar mijn instructeur wilde mijn boekje deze week hebben. Ik gok tussen de 25 en 30 uur. Ik ben niet zo'n talentquote:
Ik wist wel;quote:
Eerste keer dat ik het las. 6 punten vergooidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ik wist wel;
Klassiek: wereld in conflict
Postklassiek: internationale afhankelijkheid van nu
Maar man, daar kon je die vraag echt niet mee maken..
Maar ik ben het met je eens. Kan me voorstellen dat veel mensen dit niet wisten, want het staat ook niet echt heel duidelijk in de syllabus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:07 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het las. 6 punten vergooid
Veel werken, als het kan, veel mountainbiken, op vakantie, en wat dagjes weg met vrienden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:10 schreef meneer_valk het volgende:
Een norm boven de 1 lijkt niet eens zo heel onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef WJE11 het volgende:
Nouja MaW ging wel aardig, hoop op 6,2 maar zal lastig worden. Mijn leraar is alleen de grootste draak qua nakijken, die vent naait ons bij elk puntje en vaak krijgt iedereen nog 0,4 erbij op een toets aangezien hij verkeerd nakijktHopen op een chille 2e correcter dus, wat denken jullie voor norm?
Scheikunde nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:10 schreef MarjoleinK het volgende:
Overigens, zijn er nog meer mensen klaar vanaf vandaag? Ik heb lekker vakantie
Jepquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:10 schreef MarjoleinK het volgende:
Overigens, zijn er nog meer mensen klaar vanaf vandaag? Ik heb lekker vakantie
Dat word denk ik nog een 5.5 met die n norm van Duits.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:32 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik denk duits, die ging echt heel slecht (27 van de 55 punten).
Nederlands denk ik. Ik had daar rond de 28 punten, zal wel ergens rond de 5,5 zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:32 schreef MarjoleinK het volgende:
Wat denken jullie dat je laagste cijfer zal zijn?
Zou je denken? Norm van duits ligt meestal laag. Overigens ben ik ook niet zeker over wiskunde. 48/85 punten. Ook niet echt geweldig. Hopen op goede normen..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:33 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Dat word denk ik nog een 5.5 met die n norm van Duits.
Ik heb voor biologie waarschijnlijk een 4.3, echt heel slecht gemaakt.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:33 schreef Apostrof het volgende:
Ik heb er een potje van gemaakt bij MAW :/
Zijn wel echt veel klachten over binnen gekomenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:34 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Zou je denken? Norm van duits ligt meestal laag. Overigens ben ik ook niet zeker over wiskunde. 48/85 punten. Ook niet echt geweldig. Hopen op goede normen..
Weet ik, heb zelf ook ingediend. Maar die van vorig (of dat jaar ervoor?) was ook moeilijk.. maar toch lage norm. Ach, we zien welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:37 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Zijn wel echt veel klachten over binnen gekomenHet examen was gewoon te lang.
Heel veel succes volgende week! Vind je 't moeilijke vakken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:43 schreef Winegummetje het volgende:
Ik heb nog scheikunde en economie. ):
Hoor ik van veel mensen idd. Het is, of ze vinden het heel makkelijk, of ze vinden het heel moeilijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:48 schreef Winegummetje het volgende:
Scheikunde wel, economie niet. Scheikunde is mijn horrorvak
Beetje oefenen met zuurbase en redox. Verder de theorie van koolstofchemie en analysemethoden nog even doorlezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:50 schreef Nutkicker22 het volgende:
Hoe bereiden jullie mensen voor Scheikunde ?
held !quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:55 schreef FokNederland het volgende:
M&O 55/61 punten. Iedereen afgemaakt op het slagveld, maar ik bleef staan.
Oh, die had ik toch al goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:49 schreef meneer_valk het volgende:
Aanvulling correctievoorschrift biologie VWO:
http://www2.cito.nl/vo/ex2012/VW-1018-a-12-1-c-A.pdf
Niet dat het voor mij veel uitmaakt, ik had zowel dit antwoord als het antwoord wat in eerste instantie in het correctievoorschrift stond![]()
Hele grote kans dat de norm 1 of hoger is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah klote man, staat dat al vast dan?
Hoop op een norm van >1 dan sta ik mss nog voldoende
Ja, echt 3/4 mensen uit mijn klas halen standaard een 9. De rest variërend tussen de 2 en de 5. Stom vakquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:49 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Hoor ik van veel mensen idd. Het is, of ze vinden het heel makkelijk, of ze vinden het heel moeilijk.
Ik heb vandaag economie gehad en ik denk dat dat mn laagste wordt, maar die ga ik zo nakijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:32 schreef MarjoleinK het volgende:
Wat denken jullie dat je laagste cijfer zal zijn?
Ik ook. waarom kies ik ook zo'n groot vakkenpakketquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:43 schreef Winegummetje het volgende:
Ik heb nog scheikunde en economie. ):
leer vooral alle methoden van scheiden uit je hoofd. zitten altijd wel een paar vragen in als "welke twee methoden naast elektrolyse kunnen hier toegepast worden?" of iets als "hoe zou je deze scheiding met 97% zuiverheid nog zuiverder kunnen maken/theoretisch kunnen verbeteren?"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:50 schreef Nutkicker22 het volgende:
Hoe bereiden jullie mensen voor Scheikunde ?
Kreeg in 2010 daarvoor 4 gratis punten omdat op een school die bijlage was vergeten uit te delenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:14 schreef dramatic het volgende:
[..]
leer vooral alle methoden van scheiden uit je hoofd. zitten altijd wel een paar vragen in als "welke twee methoden naast elektrolyse kunnen hier toegepast worden?" of iets als "hoe zou je deze scheiding met 97% zuiverheid nog zuiverder kunnen maken/theoretisch kunnen verbeteren?"
scheikundemet name die horrorfabrieken
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef dramatic het volgende:
Scheikunde is alleen leuk omdat je je tijdens de toets verbaast dat je iets weet
Doe mij dat ook maarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Kreeg in 2010 daarvoor 4 gratis punten omdat op een school die bijlage was vergeten uit te delen![]()
Daarbovenop een norm van 1,6![]()
Eindcijfer voor dat horrovak: 6![]()
Gelukkig (bijna) niks meer mee te maken
dit meemaken is aan mij helaas niet besteed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Kreeg in 2010 daarvoor 4 gratis punten omdat op een school die bijlage was vergeten uit te delen![]()
Daarbovenop een norm van 1,6![]()
Eindcijfer voor dat horrovak: 6![]()
Gelukkig (bijna) niks meer mee te maken
Dat weet je nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:20 schreef dramatic het volgende:
[..]
dit meemaken is aan mij helaas niet besteed.![]()
Same herequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef dramatic het volgende:
ik sta een 6,5. Dat is echt belachelijk hoog. 5.5 regel lukt wel.
wie weet.. dit is wat ik heb nagekeken..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Dat weet je niet![]()
Altijd positief denken!
Ga je slagen dramatic?
Ik dacht dat ik centraal heel hard verneukt had, maar uiteindelijk viel de schade reuze mee (een 5je wiskunde B)
zelfs al vernaai ik scheikunde herkans ik eerder engels dan duits of scheikundequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef Winegummetje het volgende:
Nice toch?Al zou je scheikunde verpesten, dan komt het nog wel goed
hoogste van mn klas staat een 7.7 geloof ik. komt ook omdat ie samen met mij de proefjes heeft gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:31 schreef Winegummetje het volgende:
Dat kan nietEr is geen middenweg bij scheikunde. Of heel hoog, of heel laag
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:35 schreef Winegummetje het volgende:
In mijn klas zit de nieuwe homo universalis. Hij gaat summa cum laude slagen. En hij is runescapeverslaafd
Shit, ik had ook een scheikundenerd moeten kiezen om mee samen te werken D:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:33 schreef dramatic het volgende:
[..]
hoogste van mn klas staat een 7.7 geloof ik. komt ook omdat ie samen met mij de proefjes heeft gedaandat heeft mij 0.5 opgeleverd en hem gekost
en hij is echt ultiem goed.
Nee gelukkig niet. Met een norm van 1.3 sta ik nog net voldoende voor mawe. Hoop het zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah klote man, staat dat al vast dan?
Hoop op een norm van >1 dan sta ik mss nog voldoende
Ik ook, maar ik hou mijn gemiddelde liever hoogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:37 schreef Lutte het volgende:
Ik ben echt een drama in scheikundeMaar zelfs al haal ik een drie of vier ben ik wel geslaagd denk ik
Oke, nevermind o.oquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:00 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag economie gehad en ik denk dat dat mn laagste wordt, maar die ga ik zo nakijken
dat heb ik ook altijd gezegd, tot het halvewege de toets niet meer lukte. de 4 examen die ik oefende was 3x 9.x en een 8.x. succes maar reken jezelf niet rijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Oke, nevermind o.o
Dit wordt een normen slagveld![]()
Ik weet welk wat mijn hoogste cijfer wordt: Engels
Ik heb ook wel eens practica gedaan met mensen die er slecht voor stonden, vorig jaar heeft het er zelfs voor gezorgd dat iemand overging (want een 9,nogwat voor een practicum)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:33 schreef dramatic het volgende:
[..]
hoogste van mn klas staat een 7.7 geloof ik. komt ook omdat ie samen met mij de proefjes heeft gedaandat heeft mij 0.5 opgeleverd en hem gekost
en hij is echt ultiem goed.
ik doe juist alles wat gezegd wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens practica gedaan met mensen die er slecht voor stonden, vorig jaar heeft het er zelfs voor gezorgd dat iemand overging (want een 9,nogwat voor een practicum)
De afspraak was dan wel: ik doe alles en jij schrijft precies op wat ik zeg. Het werkte wel.
worden jullie wss niet genakt bij de praktijkzooiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Unsub het volgende:
bij ons zijn er best veel die >7.5 staan, hoor...
ik denk dat er nog minstens 5 anderen zijn, die net zo goed of beter staan dan ik.
EDIT: voor scheikunde, hè
Jawel, wij hebben veel, en moeilijke proeven. Maar ik haal voor de SE's gewoon goede punten, dan kan het best wat lijdenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:53 schreef dramatic het volgende:
[..]
worden jullie wss niet genakt bij de praktijkzooi
Oh, bij ons echt niet. Volgens mij hebben wij ook niet zulke geweldige scheikundedocentenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Unsub het volgende:
bij ons zijn er best veel die >7.5 staan, hoor...
ik denk dat er nog minstens 5 anderen zijn, die net zo goed of beter staan dan ik.
EDIT: voor scheikunde, hè
Beide monomeren hebben een dubbele binding. Wanneer deze openklapt, ontstaat aan beide kanten van het monomeer een vrij elektron, wat kan binden aan een ander vrij elektron. Een dubbele binding is dus voldoende voor een monomeer om een polymeer te vormen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:59 schreef dramatic het volgende:
vraagje uit dezelfde toets als doppawoppa (en ik heb geen antwoord op je vraag, sorry)
http://www.eindexamens.le(...)ectievoorschrift.pdf
vraag 18, wtf dat is toch niet het monomeer? monomeer heeft toch nog groepen nodig die wegvallen bij de additie? of snap ik er echt niks van??
is dat de additiemethode in dit geval? hoe kan je dat weten? voor hetzelfde geld zit je hier met esters toch? hoe kan je dat zien?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Unsub het volgende:
[..]
Beide monomeren hebben een dubbele binding. Wanneer deze openklapt, ontstaat aan beide kanten van het monomeer een vrij elektron, wat kan binden aan een ander vrij elektron. Een dubbele binding is dus voldoende voor een monomeer om een polymeer te vormen.
Beantwoordt dit je vraag?
Heel fijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Zamorak het volgende:
Vanaf vandaag lekker 3 dagen lang kermis hier op 't dorp, tegenover mijn huis.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Zamorak het volgende:
Neen. (let op, ik heb enkel het antwoord gezien).quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:03 schreef dramatic het volgende:
oh lol, stom. niet op de bindingen geletdankje. maar het hadden alsnog ester kunnen zijn waar het bewijs van dat het esters waren, als water weg is door de reactie?
nee ik snap hetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:20 schreef Unsub het volgende:
[..]
Neen. (let op, ik heb enkel het antwoord gezien).
Bij een condensatiereactie gaat het om een reactie tussen een alcohol, en een zuur (carbonzuur dus COOH, of aminozuur dus NH2). Als er dan water afgesplitst wordt, houdt je bij een alcohol en een carbonzuur een binding over tussen alcohol en carbonzuur die er als volgt uitziet: alcoholC-O-Ccarbonzuur, en bij een alcohol en aminozuur: alcoholC-NH-Caminozuur. Je kunt dus zien wanneer het een condensatiereactie betreft.
Ik zou het nog een keer goed nalezen, want ik ben bang dat ik het te vaag/niet helemaal juist uitleg.
Gezellig, 3 dagen lang paupers voor je deurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Zamorak het volgende:
Elektrochemische cel hoef je volgens mij niet te wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef doppawoppa het volgende:
http://static.examenblad.nl/9336108/d/ex2008/800025-1-025o.pdf
Iemand enig idee hoe je vraag 21 in normaal Nederlands kunt opschrijven?
Ik zou namelijk zeggen; in A is de reductor aanwezig en in B de oxidator(Tabel 48). Elektronen lopen van red-->ox, en dus van A naar B.
Neemt niet weg dat je vraag gewoon moet kunnen beantwoorden. (is mogelijk toch zonder kennis van de cel?)quote:met behulp van een tabel met halfreacties en gegevens over de sterkte van oxidatoren en reductoren aangeven welke halfreacties plaatsvinden in een elektrochemische cel en hieruit de vergelijking van de totaalreactie afleiden.
ja, en dan hebben ze lekker zo'n bungee ding en zo'n grote draaiende arm neergezet (vlak voor mijn huis) waar mensen de longen uit hun lijf schreeuwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Gezellig, 3 dagen lang paupers voor je deur
Politie opent aanval op woninginbrekersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef M-arijnn het volgende:
Gvd mezelf buiten gesloten uurtje terugOuders zijn op vakantie tot 12 juni sinds vandaag, ging ff bier halen bij C1000, achterdeur op slot gedaan, sleutel erin laten zitten
Kreeg niks meer open dus, buren weg (die hebben voordeursleutel). Toen maar een ladder geregelt en via balkon het de badkamer binnen geklommen (via het raam) Wat een avonturen
jij hebt echt een talenknobbelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
Latijn was echt een eitje! Toen ik om half 3 ging slapen dacht ik: dit wordt hélemaal niks, maar ik heb het echt zwaar overschat.
Misschien dat er zelfs nog een 8 voor Latijn op m'n diploma in zit.
faktap! maar je kan wel lekker churros voor je deur halenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Zamorak het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Mensen dachten vandaag gewoon dat mn neefje van 11 mn zoontje was, what the hell!
wannabiebersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Wij lagen op het zwembad (meisje van zestien, twee van zeventien) en wat van die jochies waren ons aan het hosselen door winegums te gooien. Ze waren echt dertien of zo, van die wannabiebers. Dus ik: ik had je moeder kunnen zijn!
Zo hard gelachen
Hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
wannabiebers![]()
heb trouwens wel een compliment gekregen over mn parental skillz: er kwam een man naar me toe die het heel goed vond dat ik mn zoontje niet was vergetenWerd potverdorie ook overal 'mevrouw' genoemd...
Wtf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
wannabiebers![]()
heb trouwens wel een compliment gekregen over mn parental skillz: er kwam een man naar me toe die het heel goed vond dat ik mn zoontje niet was vergetenWerd potverdorie ook overal 'mevrouw' genoemd...
ja vond ik ook ff, voelde me echt een goede moeder... En iemand anders vond et ff leuk om te vertellen hoe leuk het was dat ik met mn zoontje naar de bios ging...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahaFantastisch compliment ook, wat goed dat je je zoontje niet bent vergeten
![]()
Ook echt tweequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja vond ik ook ff, voelde me echt een goede moeder... En iemand anders vond et ff leuk om te vertellen hoe leuk het was dat ik met mn zoontje naar de bios ging...
Maar dan moeten ze je wel minstens in de 20 schatten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Snapje, en dat met mijn lengte
Dat vind ik altijd een compliment haha, m'n broer is leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:36 schreef Vegaburger het volgende:
ook leuk altijd; of je broertje je vriendje is
nee we lijken echt niet op mekaar haha en het leuke is dat ik een paar weken geleden nog 15 werd geschatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook echt tweeJullie lijken op elkaar?
Ergste verwarring die ik heb meegemaakt:
Dit is je zusje?
Nee.
Nichtje?
Nee..
Wat dan?
M'n vriendin.
Aaautsjj
paar weken geleden werd ik nog 15 geschatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze je wel minstens in de 20 schatten.
Maakte hij dan niet gewoon een grapje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
paar weken geleden werd ik nog 15 geschat
het waren meerdere personen, xDquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maakte hij dan niet gewoon een grapje?
Haha, tien jaar ouder in tien dagen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
nee we lijken echt niet op mekaar haha en het leuke is dat ik een paar weken geleden nog 15 werd geschatik snap het allemaal niet meer...
haha omg, nouja, mn zusje en ik lijken wel heeeeeel erg veel op mekaar & we worden ook echt vaak met mekaar verward. Gewoon familieleden die mn zusje Widia noemen...
Oh, wel raar dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
het waren meerdere personen, xD
Dat is wel lullig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, tien jaar ouder in tien dagen?Ik werd afgelopen zomer onder de twaalf geschat, toen was ik wel goed pissig
Kun je leuke trucjes mee uithalen
Ja, dat deden mijn ouders vroeger ook wel eens bij mij, ze gaan toch niet om ID vragen ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Achja, ben wel altijd lekker goedkoop 8) (Pretparken et cetera.)
Nou dat, en als ze het vragen ga ik niet om drie euro of wat om m'n leeftijd liegen, maar als zij mij zo durven te beledigen door me elf te schatten dan vraag je er gewoon om!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, dat deden mijn ouders vroeger ook wel eens bij mij, ze gaan toch niet om ID vragen ofzo.
11 is wel heel jong, ben je heel klein ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou dat, en als ze het vragen ga ik niet om drie euro of wat om m'n leeftijd liegen, maar als zij mij zo durven te beledigen door me elf te schatten dan vraag je er gewoon om!
zoo dat is wel faktap.. maar idd, je kan wel goedkoop overal heen en shit XDquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, tien jaar ouder in tien dagen?Ik werd afgelopen zomer onder de twaalf geschat, toen was ik wel goed pissig
Kun je leuke trucjes mee uithalen
Nou tot twaalf was gratis/korting, dus schijnbaar elf of jongerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
11 is wel heel jong, ben je heel klein ofzo?
eco & frenchhhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef metanite het volgende:
Wat haben sie die latste woche (in zeer krom duits, want ik heb al 5 jaar geen duits meer)Ik heb nog spaans en scheitkunde
Tsja, dan zou het ook wel kunnen als ze een beetje van boven op je neerkijken en je gezicht niet zien enzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou tot twaalf was gratis/korting, dus schijnbaar elf of jonger
Ben net geen 1.60Maar heel dun, blonde krullen en had me ongetwijfeld niet opgemaakt
Economie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef metanite het volgende:
Wat haben sie die latste woche (in zeer krom duits, want ik heb al 5 jaar geen duits meer)Ik heb nog spaans en scheitkunde
Scheikunde ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef metanite het volgende:
Spaans is multiple gok leestekstquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Scheikunde ook
Wat voor een toets is Spaans?
haha ja ik heb het ook hoor, 1.55 en ook niet echt dik ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou tot twaalf was gratis/korting, dus schijnbaar elf of jonger
Ben net geen 1.60Maar heel dun, blonde krullen en had me ongetwijfeld niet opgemaakt
die kleren niet meer aan als je er jong uit wilt zien dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
het waren meerdere personen, xD
Ik ben niet zo lang maar hoef ook nooit ID te laten zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef dramatic het volgende:
ik werd op me 15e voor 18 aangezien maar dat kwam meer door mn lengtehoef iig nooit ID mn te laten zien, das echt lang terug.
Supermarkt altijd voor drank, slijterij weer niet :Squote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lang maar hoef ook nooit ID te laten zien.
ik had best wel 'jeugdige' kleren aan, gewoon een blauw blousje en grijze broek en grijze slippers.. had mn haar in een staart en had alleen eyeliner op... dus ik snap het nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
die kleren niet meer aan als je er jong uit wilt zien dus
supermarkt wel en slijterij niet? bij mij juist andersom, maar dat komt ook omdat de eigenaar van die slijterij een 70+er is die denkt alles beter te weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:54 schreef metanite het volgende:
[..]
Supermarkt altijd voor drank, slijterij weer niet :S
Slijterij werkt een gast die denk 2 jaar ouder is dan ik. Gassies van 16 lopen denk ook niet zomaar even een slijterij binnenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:57 schreef Destroyer94 het volgende:
[..]
supermarkt wel en slijterij niet? bij mij juist andersom, maar dat komt ook omdat de eigenaar van die slijterij een 70+er is die denkt alles beter te weten.
knoopjes dicht dan neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik had best wel 'jeugdige' kleren aan, gewoon een blauw blousje en grijze broek en grijze slippers.. had mn haar in een staart en had alleen eyeliner op... dus ik snap het niet
Tja, dan zijn er weinig ronde vormen te zien he dametjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
uiteraard, had er ook nog een spijkerjasje overheen aan
de reeks niet volgenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:01 schreef Destroyer94 het volgende:
[..]
Tja, dan zijn er weinig ronde vormen te zien he dametje
heb al weer andere kleren aangetrokken en mn haar in een knot op mn kopquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:00 schreef dramatic het volgende:
is toch echt alleen met foto's te beoordelen maar ik ga de moeite niet nemen je ook maar de mogelijk eenvoudige beslissing van het al dan niet laten zien van foto's te laten maken.
Maar als kassiere is het leuk om legitimatie te vragenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:54 schreef metanite het volgende:
[..]
Supermarkt altijd voor drank, slijterij weer niet :S
En het is verplicht bij mensen onder de 21 ofzo, mja, hoe weet je of iemand 21 is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:06 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Maar als kassiere is het leuk om legitimatie te vragenOmdat mensen dan toch wel beledigd zijn, en jij die macht hebt 8)
ID vragenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
En het is verplicht bij mensen onder de 21 ofzo, mja, hoe weet je of iemand 21 is.
dirx III zelfs tot 25quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
En het is verplicht bij mensen onder de 21 ofzo, mja, hoe weet je of iemand 21 is.
En als iemand alleen bier koopt en verder niets?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:08 schreef Winegummetje het volgende:
Onder de 20 is het. Ik kijk meestal naar wat ze nog meer hebben. Enerydrank, chips en drank = id laten zien. Als ze verder nog allemaal wekelijkse boodschappen hebben, is het meestal wel goed. De meeste 15-jarigen doen dat namelijk niet
Heb je wel eens voor de lol iemand van 65+ om z'n ID gevraagd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef Winegummetje het volgende:
Gewoon vragen. Lekker fuckenDie mensen weer beledigd omdat ze jonger dan 16 worden geschat
Ik zou dat wel een keer doen, gewoon voor de lol.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:13 schreef Winegummetje het volgende:
Oh haha nee, dat nietAlleen als ze er jonger dan 20 uitzien.
haha dat doet een vriendin van me altijd, ze reageren dan zo schattig!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je wel eens voor de lol iemand van 65+ om z'n ID gevraagd?
Als je niet veel andere plannen hebt is het wel een goede invulling van je vakantie.quote:
Vrije tijd invullen met een activiteit? Is het dan nog vrije tijd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je niet veel andere plannen hebt is het wel een goede invulling van je vakantie.
Ligt eraan wat jij onder vrije tijd verstaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:22 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Vrije tijd invullen met een activiteit? Is het dan nog vrije tijd?
Ja, weet ik niet, het enige werk dat ik ooit heb gedaan is folders lopen toen ik 14 was en die folders gooide ik altijd weg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je niet veel andere plannen hebt is het wel een goede invulling van je vakantie.
Wat voor werk wil je gaan doen?
Daar ging de tekst van Nederlands overquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij onder vrije tijd verstaat.
Wat ben je allemaal nog meer van plan deze vakantie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, het enige werk dat ik ooit heb gedaan is folders lopen toen ik 14 was en die folders gooide ik altijd weg.
Ah, bedankt voor de updatequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Daar ging de tekst van Nederlands over
Niet zo gek veel, vakantie, beetje zwemmen, verder weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal nog meer van plan deze vakantie?
Vakantie, als in op vakantie? Hoe lang en waar naartoe?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet zo gek veel, vakantie, beetje zwemmen, verder weet ik nog niet.
Zuid Frankrijk, 3 weken, misschien nog met vrienden maar dat hebben we nog steeds niet geregeld dus ik betwijfel of daar wat van komt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vakantie, als in op vakantie? Hoe lang en waar naartoe?
Mja, ik ben na mijn examens ook 1 week met vrienden weg geweest en nog 2 weken met ouders. Toen ook voor het eerst vakantiebaantje gehad. Vond het eigenlijk niet zo leuk.. maarja anders duurt de zomer wel heel lang.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk, 3 weken, misschien nog met vrienden maar dat hebben we nog steeds niet geregeld dus ik betwijfel of daar wat van komt.
Wat heb je gedaan voor werk?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mja, ik ben na mijn examens ook 1 week met vrienden weg geweest en nog 2 weken met ouders. Toen ook voor het eerst vakantiebaantje gehad. Vond het eigenlijk niet zo leuk.. maarja anders duurt de zomer wel heel lang.
Ja, dat lijkt me ook niet heel leuk. Mja, maar even kijken of ik ga werken dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Serveren in restaurant.
Ik vond bij de AH werken zelfs leuker
Okequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook niet heel leuk. Mja, maar even kijken of ik ga werken dan.
Al enig idee wat voor baantje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:30 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik moet ook maar ff een baantje zoeken...
ehm ik wil gewoon administratief werk doen ofzo, in ieder geval niet meer in een winkel of restaurant werken...quote:
Hoop dat je wat vindtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ehm ik wil gewoon administratief werk doen ofzo, in ieder geval niet meer in een winkel of restaurant werken...
True dit! Vandaag bij Randstad geweest en grote kans dat ik een administratief baantje krijg in de vakantie, 2 maanden lang, 36 uur p/w. Lekker geld verdienen dus met een beetje dingen invoeren in een computerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ehm ik wil gewoon administratief werk doen ofzo, in ieder geval niet meer in een winkel of restaurant werken...
Niceeee! Duim voor jequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
True dit! Vandaag bij Randstad geweest en grote kans dat ik een administratief baantje krijg in de vakantie, 2 maanden lang, 36 uur p/w. Lekker geld verdienen dus met een beetje dingen invoeren in een computer
Maar ik klop nog even af, het is nog niet zeker
Thnx! Jij ook succesquote:
niks zwemmen,smoke weed fuck bitchesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet zo gek veel, vakantie, beetje zwemmen, verder weet ik nog niet.
werkse morgenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef Gaijin het volgende:
Godverdomme kut, morgen om half 7 werken. Gelukkig heb ik alleen nog economie
Ik heb ze allemaal al gehad en nagekeken en in principe alles boven de 7 gehaaldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd gezegd, tot het halvewege de toets niet meer lukte. de 4 examen die ik oefende was 3x 9.x en een 8.x. succes maar reken jezelf niet rijkik ga um iig herkansen..
ik doe ook een krantenwijkje, en af en toe bij een kennis de tuin. Mn ouders delen die meningquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:18 schreef Lutte het volgende:
Oh ja baantjeMijn ouders vinden het onzin, 'je hebt al zo hard gewerkt en dan ook nog voor minimumloon klote werk doen'
Wil een krantenwijkje, doe ik toch nog iets en het lijkt me best leuk
Ik ga veel werken bij een bedrijf dat bepaalde afdekkingen voor dingen maakt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:53 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik doe ook een krantenwijkje, en af en toe bij een kennis de tuin. Mn ouders delen die mening
Sorry PS2 hierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:49 schreef Unsub het volgende:
Als je geen zin meer hebt om te leren, lees dan dit topic eens
Woops xD Haha inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:03 schreef Unsub het volgende:
[..]
Lees de reacties. Ultiem TS-bashtopic, en terecht
Inderdaad, zeker in de zomerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:34 schreef Winegummetje het volgende:
Ik vind werken in een supermarkt het leukste wat ik tot nu toe gedaan hebWerken in een kas, dat is pas verschrikkelijk
Hilarisch die agressieve TSquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:49 schreef Unsub het volgende:
ik doe juist mn best om de laptop uit te zetten, zodat ik ga leren.. lukt ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:39 schreef Lutte het volgende:
Aaarg ik doe hartstikke mn best scheikunde te doen maar die schijtlaptop nokt er steeds mee
Nou hitte werkt dus blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:58 schreef Unsub het volgende:
[..]
ik doe juist mn best om de laptop uit te zetten, zodat ik ga leren.. lukt ook niet
Oh zoquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:49 schreef Unsub het volgende:
Jup, je mag hier alleen niet komen als je geen examen doetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Cool, er is toch een SC gekomen? Vorig jaar heb ik hier moeilijk veel gesogd
Dat wist ik niet, dat is even jammerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Jup, je mag hier alleen niet komen als je geen examen doet
Maar het is nu wel een soort van SC jaWas je gezakt vorig jaar?
Kop op, je hebt nog twee volle dagen! En nog een avond en een ochtend dus eigenlijk zelfs drie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:37 schreef trolololo het volgende:
Waarom lukt het mij gewoon niet om zo'n examen scheikunde goed te kunnen maken
Bij biologie wordt biochemie toch amper behandelt, je hebt niks gemist.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:54 schreef dramatic het volgende:
ik heb geen bio in mn pakket maar biochemie is het enige onderdeel dat ik snap/mn beste kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |