Is ook een prima prijs hoor,quote:
Schei toch uit man. Je mag je handen dicht knijpen als je 35 euro voor de volledige set in 1 keer krijg. Ga anders maar losse gameprijzen vermeldenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:46 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Is ook een prima prijs hoor,
Gezien de verkoopwaarde van bepaalde spellen, zie Black Ops en Fifa 11.
Echt opdonderen,quote:Op maandag 7 mei 2012 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Je mag je handen dicht knijpen als je 35 euro voor de volledige set in 1 keer krijg. Ga anders maar losse gameprijzen vermelden
per stuk sommige met pijn en moeite. Maar allemaal in 1 koop? Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Tientje per game is prima voor deze games hoor.
Ga asjeblieft weg,quote:Op maandag 7 mei 2012 18:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
per stuk sommige met pijn en moeite. Maar allemaal in 1 koop? Ga je gang zou ik zeggen.
Mmm, zeg jij maar?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:09 schreef BrokenArrow het volgende:
Wat is je prijs voor Black Ops en Halo ODST?
Opflikkeren,quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:12 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Opflikkeren,
Waarom alleen maar ratten hier, ze zijn zgan dus wtf bied je 10 euro voor deze 2 spellen.
Ze hoéven niet weg dat jullie het weten.
Ja ik verwacht uiteraard wel dat je serieus bent en niet met zo'n raar bod komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:34 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jij vraagt aan mij om de prijs te bepalen
Wat vind jij dan een redelijke prijs?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Ja ik verwacht uiteraard wel dat je serieus bent en niet met zo'n raar bod komt.
Nou gewoon zoals ik eerder heb gesteld, ik ga niet veel verder onder mijn vraagprijs anders kan ik de games nog net zo goed zelf houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:08 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een redelijke prijs?
Oke wat is dan je vraagprijs voor Halo odst en call of duty black ops?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:29 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Nou gewoon zoals ik eerder heb gesteld, ik ga niet veel verder onder mijn vraagprijs anders kan ik de games nog net zo goed zelf houden
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef Maestro16 het volgende:
Bij alles-in-één koop,
gratis originele Apple oortjes!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:51 schreef Culture het volgende:
Hou die games maar, niemand gaat ze kopen voor die belachelijke prijzen
Niet zo negatief doen, als je 70 euro voor deze games betaald krijg je er originele apple oortjes bij!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:51 schreef Culture het volgende:
Hou die games maar, niemand gaat ze kopen voor die belachelijke prijzen
Snotaap ben jij zeg,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:56 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen, als je 70 euro voor deze games betaald krijg je er originele apple oortjes bij!
Opdonderen. Opflikkeren. Ratten. Snotapen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:18 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Snotaap ben jij zeg,
alleen maar zaneken dan koop je die games toch niet
Snotaap? Typ je dit terwijl je op je rollator zit? TS is 75quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:18 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Snotaap ben jij zeg,
alleen maar zaneken dan koop je die games toch niet
Waarom vraag je dan opeens 32,50 voor 2 games?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:24 schreef Maestro16 het volgende:
Ja kijk, 10 euro per spel IS een schappelijke prijs per spel,
ze worden used overal voor meer verkocht maar nee ik ben te duur.
Als je kijkt Black Ops kost used ook rond de 15 á 20 en dan dat ik er dan
70 euro voor maak vind ik prima. Maar ik pas me niet aan aan gierige eikels
die dit topic verneuken door te zeiken dat mijn prijzen te hoog zijn.
Omdat Black Ops juist een van de spellen is die juist meer waard is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:30 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan opeens 32,50 voor 2 games?
Jaja winkels kunnen er zoveel geld voor vragen jij niet mafkeesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:40 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Omdat Black Ops juist een van de spellen is die juist meer waard is.
Bedankt!, of was dat sarcasme? Hahaquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:32 schreef BrokenArrow het volgende:
Gratis kick
Misschien dat je dan nog wat verkoopt!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:32 schreef BrokenArrow het volgende:
Gratis kick
Misschien dat je dan nog wat verkoopt!
TS kijk danquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:25 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Bedankt!, of was dat sarcasme? Haha
|
Forum Opties | |
---|---|