jaa vind je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:53 schreef dramatic het volgende:
scheikunde is het moeilijkste vaknu maar ff eraan beginnen dan
bij ons de minst goede.. helaasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:13 schreef lamp272 het volgende:
[..]
jaa vind je?
vind dat juist wel makkelijk, maar komt vooral door de docent die we daarvoor hebben.
enige goede docent van 6vwo
Volgens mij moeten we alles weten....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef TheDutchguy het volgende:
Weten jullie welke onderwerpen we voor scheikunde niet moeten leren?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef Lutte het volgende:
Latijn: tekstvragen gingen wel; tweede helft van de vertaling heel lastig.
Hahaha dat kan ik nu nog niet zeggen idd, als ik niet dacht dat het goed was had ik het niet opgeschrevenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef dramatic het volgende:
[..]verwachtte cijfer? oh nog even wachten tot de antwoorden
VERKLEEDPARTIJTJE! Ik wil in een hotdogpakquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef M-arijnn het volgende:
Wat doen papa en mama me aanZe rijden net weg richting Frankrijk xD Alleen thuis tot 12 juni jeeeeeeeeeeeej
Onze lerares had ons verteld dat de kans dat Lucretia erin kwam, miniem wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef revolution69 het volgende:
Ik heb had alleen de eerste 10 teksten geleerd dus niet de teksten die in het examen zaten, desondanks vond ik de tekst vragen wel te doen, maar de vertaling...
Haha, doen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef M-arijnn het volgende:
Hahah UnsubZal ik hem zo eens aantrekken en een foto maken?
![]()
Mja nu moet ik dus leren voor ak maar heb ik geen zin innn
Spartacus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:39 schreef Unsub het volgende:
[..]
VERKLEEDPARTIJTJE! Ik wil in een hotdogpak
[..]
Onze lerares had ons verteld dat de kans dat Lucretia erin kwam, miniem was
Ach, kende de teksten wel redelijk
17, en in november 18.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef M-arijnn het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 18 en in november 19, doe nu pas eindexamen xD Ben in 1 havo/vwo blijven zitten, in 4 vwo naar 4 havo gegaan. Had al op universiteit rond kunnen lopenAl heb ik fantastische tijden gehad op de middelbare school
Oh, oh jaquote:
Ai, balen man!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:07 schreef revolution69 het volgende:
Ik heb voor de tekst vragen 21 van de 34 punten, dat wordt dus zakken...
Want heb de proefvertaling wrs verkloot en heb een 4.9 nodig
Veel werken, kamer zoeken, rijbewijs halen en op vakantiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:10 schreef meneer_valk het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen tijdens de 3 maanden zomervakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |