Ik mis argumenten waar ik op in kan gaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg niet doen, gewoon om het topic een beetje discussie in te blazen.
Bewijs graagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb tieten en jij niet, ik win sowieso.
Je hebt een hoop discussie het topic in geblazen. Goed zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb tieten en jij niet, ik win sowieso.
Op de tiete van myrn?quote:
ah the usual dusquote:
Ik ben niet gefrustreerd hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef system_overload het volgende:
[..]
ah the usual dus
sexueel gefrustreerde FOK!kers dit dat
hey WT jij ook hierquote:
ik ben trots op je !quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:47 schreef Myraela het volgende:
Op 2 studiepunten na kan ik mn P halen dit schooljaar. Alleen 1 keuzevak te weinig.
ik ben trots op je !quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:47 schreef Myraela het volgende:
Op 2 studiepunten na kan ik mn P halen dit schooljaar. Alleen 1 keuzevak te weinig.
hey WT jij ook hierquote:
quote:
Gister had ik een bedrijvenborrel. Op basis van de praatjes die ze daar hielden wil ik echt niet aan het werkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk een freelancer zonder werk.
ben naar 1 toets geweest(2,2) niet komen opdagen voor de rest van de toetsen project verknaldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Myraela het volgende:
niet genoeg punten, of waarom mag je het niet afmaken?
Ach je kunt altijd nog een kroeg beginnenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef system_overload het volgende:
zucht ik verkloot alles geen relatie geen vrienden geen goeie FOK!ker en geen studie meer strax
ken je de uitdrukking 12 ambachten 13 ongelukken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach je kunt altijd nog een kroeg beginnen
Wat nou?quote:
Halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |