Bijvoorbeeldquote:
Zuipuhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi onverwachts een vrijdagochtend terrasdate
Mjah nee bij die kerel kan ik maar beter zo nuchter mogelijk blijven anders komt het niet goedquote:
Ja dus? Dan kun jij nog best zuipuh. Gewoon na 1 kratje stoppen en dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nee bij die kerel kan ik maar beter zo nuchter mogelijk blijven anders komt het niet goed
Dat was wel mooi he. Er waren toch gasten in je kroeg die dachten dat ik niks had gedronken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dus? Dan kun jij nog best zuipuh. Gewoon na 1 kratje stoppen en dan is er niks aan de hand
Die inderdaad dachten dat je niet veel ophadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was wel mooi he. Er waren toch gasten in je kroeg die dachten dat ik niks had gedronken?
Prachtig!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die inderdaad dachten dat je niet veel ophad
Je watte? Sneakies? Bedoel je schoenen of zo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:43 schreef formerjellybean het volgende:
mogguh, mijn sneakie's zijn onderweg
Mijn oude paar is een beetje versleten, moet ik eigenlijk ook doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:48 schreef formerjellybean het volgende:
Nee maar gewoon lekkere loopschoenen voor de zomer
Ach, dan haal ik weer eens schoenen door elkaarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:48 schreef heloef het volgende:
Hardlopen doe je niet op sneakers, die zijn daar totaal niet geschikt voor meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |