brazil ben je ook geweest!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
gastvrij,sexy gekleed maar niet zo extreem als brazil
Vergeet gewoon niet je rekeningen te betalen dan heb je dat gedonder ook nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:54 schreef El_Matador het volgende:
yes, laptop heeft nog stroom. maar geen internet.
brazil ken ik meer van de mediaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
brazil ben je ook geweest!
volgend jaar samen carnaval in Salvador?
gast, ik ben nauwelijks thuis. en heb nog geen colombiaanse bankrekening.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Vergeet gewoon niet je rekeningen te betalen dan heb je dat gedonder ook niet
dan moet je het zeker zien. toffe mensen. zal je zeker bevallen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
brazil ken ik meer van de media
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dan moet je het zeker zien. toffe mensen. zal je zeker bevallen.
Iedereen zou een Colombiaanse bankrekening moeten hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
gast, ik ben nauwelijks thuis. en heb nog geen colombiaanse bankrekening.
en wat te denken van een bizar goed dansende Brazilliaan...quote:
ik neem geen Spaanse bank.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:01 schreef Hanako het volgende:
[..]
Iedereen zou een Colombiaanse bankrekening moeten hebben
daar doen ze toch alleen aan cold hard cash?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:01 schreef Hanako het volgende:
[..]
Iedereen zou een Colombiaanse bankrekening moeten hebben
Je moet ergens je geld stallen en het liefst zover mogelijk van Nederlandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik neem geen Spaanse bank.
ja, ben jij van de sneeuw?
Eens. hier groeit het als cokekool...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:04 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je moet ergens je geld stallen en het liefst zover mogelijk van Nederland
hot hard cash is the regional currencyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
daar doen ze toch alleen aan cold hard cash?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. hier groeit het als cokekool...
kutspul man.quote:
Hoi hoiquote:
Dan moet je iets zoeken om je keel mee te smeren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:45 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me weer een stuk beter.Alleen nog een ontstoken en een beetje schraal keeltje.
Je bedoelt vodka?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je iets zoeken om je keel mee te smeren.
If you know what I mean
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |