Lekker makkelijk: ''Nee wij hadden er niks mee te maken en keuren het niet goed! Zij deden het!!''quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:49 schreef m.k het volgende:
http://leden.lsvminerva.n(...)MID/519/Default.aspx
Als je het nu nog een keer leest dan ga ik ondertussen even slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk: ''Nee wij hadden er niks mee te maken en keuren het niet goed! Zij deden het!!''
Media? Wat een kneuzen zeg... (dat corps he)quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers
Kan me toch zo kostelijk vermaken met dit soort berichten. Weet je ook weer even hoe iedereen schijnbaar over je denkt, en hoe de sensatiemedia in NL werkt.
Ik doe het niet graag maar zo komt het ook op mij over hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je het nu nog een keer leest dan ga ik ondertussen even slapen
Ze kunnen zich er wel fijn van distantiėren maar ze dragen ondertussen nog steeds mede de verantwoordelijkheid voor dit soort debiele onzin. Trustenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je het nu nog een keer leest dan ga ik ondertussen even slapen
quote:
Niets is wat het lijkt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]![]()
Jullie hebben echt geen flauw idee wat er hier gaande was. Doe dus maar rustig aan met jullie conclusies trekken. ......
Klopt, in Groningen had er eentje zich tijdens de ontgroening doodgedronken met jenever. In Utrecht werd er bij twee verenigingen totaal niet op het 'welzijn' van de feuten gelet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:33 schreef Druid het volgende:
Ja zulke dingen moet je uiteraard intern houden, oh wee als de buitenwereld er eens achter komt
Toen ik studeerde was er ook zo'n rel in Utrecht (en Groningen ook geloof ik), en werd (zeer terecht) zelfs tijdelijk de subsidie van de universiteit stilgelegd.
Zoals ik gister al zij, die actie van die chicks met die camera is natuurlijk belachelijk. Verder stelt zo'n ontgroening zoals je op de beelden zag echt niks voor. Het had alleen niet buiten de muren van de sociėteit mogen gebeuren.quote:
Maar hoe kan u, als menslievend, respecterend militair, uzelf bij een vereniging als deze aansluiten, waarbij u plots moet luisteren naar "bevelen" van burgers waarbij de hiėrarchie is bepaald door het aantal jaarringen wat iemand om zijn buik heeft, waarbij het enige doel is om mensen zwaar te vernederen om zo een gemeenschappelijk band te kweken. Vergis me niet, ik ben niet anti-corpora, maar ik zou niet kunnen wat jij dus nu doet. Dus dat is een serieuze vraagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zij, die actie van die chicks met die camera is natuurlijk belachelijk. Verder stelt zo'n ontgroening zoals je op de beelden zag echt niks voor. Het had alleen niet buiten de muren van de sociėteit mogen gebeuren.
"de feuten"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Klopt, in Groningen had er eentje zich tijdens de ontgroening doodgedronken met jenever. In Utrecht werd er bij twee verenigingen totaal niet op het 'welzijn' van de feuten gelet.
Achteraf kan je er alleen maar om lachen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"de feuten". Kom op zeg, aan zoiets wil je toch gewoon niet meedoen?
Als een boer met kiespijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Achteraf kan je er alleen maar om lachen.
Sinds wanneer is die laagvlieger militair?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:02 schreef TMartina het volgende:
[..]
Maar hoe kan u, als menslievend, respecterend militair, uzelf bij een vereniging als deze aansluiten
Als ik in mn vlekkenpak loop ben ik net zo militair als jij. Deal with it.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die laagvlieger militair?
wat een hater oh oh oh.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Natresquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach de een vindt het leuk om jasje dasje een paar biertjes te pakken, de ander vind het leuk zich in een zuipkeet kapot te zuipen, en andere houden weer van carnaval. Ieder zijn ding he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Een stel kakkers met een Gooise "r" die elkaar naampjes geven en drinkwedstrijden gaan doen. Niks voor mij.
Leuk: ja. Nodig: neu, kies je zelf voor. Maar het maakt het er niet minder gezellig op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Natres![]()
Maar kom op HV ga je nu echt menen dat je dit "leuk" vind en ook nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |